سازندگان Killing Floor 2: فکر نمی کنیم نرخ فریم کمتر سینمایی باشد – کیفیت این بازی بر روی PS4
در زمان برگزاری مراسم PlayStation Experience بود که اعلام شد، نسخه PS4 بازی Killing Floor 2 در دست ساخت است. اعضای استدیو Tripwire Interactive در همین مراسم، برای پاسخ به سوالات هواداران نیز حضور داشتند و عده ای خیلی کنجکاو بودند که آیا نرخ فریم بر روی ۳۰ قفل خواهد بود یا خیر؟ ظاهرا که هدف سازندگان از این مقادیر بالاتر است و دیدگاه های جالبی هم در این رابطه دارند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
برخی بازی های نسل هشتم هستند که روی ۳۰ فریم قفل می باشند. در این جور مواقع اکثرا شاهد هستیم که سازندگان می گویند چنین چیزی، با هدف سینمایی بودن بازی انجام گرفته است. آقای Jared Creasy به عنوان مدیر روابط عمومی در این رابطه می گویند:
ما هنوز جواب کاملی برای این مسئله نداریم چرا که همچنان مراحل ساخت را پشت سر می گذاریم. هدف ما رزولوشن 1080p و نرخ فریم ۶۰ می باشد. ما هیچ ضمانتی نمی کنیم که به این مقادیر دست پیدا کنیم اما می خواهیم که گرافیک بازی، به بهترین شکل ممکن باشد و ما تلاش خود را برای رسیدن به اهداف گفته شده می کنیم. بایستی دید تا کجا پیش می رویم و در این میان با هواداران خود ارتباط خواهیم داشت.
آقای David Hensley به عنوان کارگردان هنری در ادامه افزودند:
بله ما از هواداران نرخ فریم ۶۰ هستیم. ما فکر نمی کنیم نرخ فریم کمتر سینمایی باشد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
:yes: :yes: :rotfl:
اینا هم بیکارن هی ۳۰ ۶۰ میکنن
بسه دیگه :reallypissed: :reallypissed:
به نظرم نرخ فریم اگه روی ۳۰ قفل شده باشه خیلی بهتره.توی بازی dead space 3 اگه روی ۳۰ فریم قفل میکردی صحنه های سینماتیک خیلی بهتر جلوه میکرد ولی روی ۶۰ فریم زیاد دلچسب نبود
دقیقا فریم یعنی چی؟ممنون میشم توضیح بدین.
نرخ فریم یعنی عوض شدن تصویر در هر ثانیه که نرخ فریم معمولی تو فیلم ها معمولا ۲۴ هست ولی در بازی ها برای اینکه چشم و دست با هم کار میکنند حداقل نرخ فریم ۳۰ هست ولی برای روانتر و بهتر شدن تجربه بازی ۶۰ فریم هم وجود داره
برای اطلاعات بیشتر به این سایت بیا
http://www.tticctv.com/index.php/article/45/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%85_%D8%A8%D8%B1_%D8%AB%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%87
ممنون اقا علی رضا :yes:
وقتی ما گلومون رو جر میدادیم میگفتیم اینا همش بهونه ست بعضیا میگفتن نه . 😐
صداقت (و سکوت) خوب چیزیه به خدا . :laugh:
نرخ ۳۰ سینمائیه = جوک :dazed:
این جور مواقع میگن : “گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیـف پیـف بو میده”
خب اینا چه گیری دادن که حتما باید روی ۳۰ یا ۶۰ باشه؟ ?:-) مثلا بذارید ۴۵ فریم بر ثانیه 😀
مهم اینه که گیم پلی قشنگی داشته باشه
والا منم به هی به این سازنده ها میگم کو گوش شنوا 😀