با مقایسه ای اجمالی از گرافیک بازی Uncharted 4: A Thief’s End همراه باشید
بله؛ حقیقتا اولین نمایش گیم پلی بازی Uncharted 4: A Thief’s End، خیره کننده، زیبا و هیجان انگیز بود و شکی در این مسئله نیست. زمانی که ما تریلر معرفی این بازی را در E3 2014 تماشا کردیم، استدیو ناتی داگ به عنوان سازنده Uncharted 4 اعلام کرد، که آن ویدئو از روی یک نمایش مستقیم با PS4 تهیه شده بود که از رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ بهره می برد. حال ما می خواهیم که یک مقایسه اجمالی با گرافیک بازی در یک نمایش زنده داشته باشیم.
اگر تریلر گیم پلی Uncharted 4 را هنوز دانلود نکرده اید، می توانید از این بخش اقدام کنید. ابتدا با یک تصویر از تریلر به نمایش درآمده در E3 2014 شروع میکنیم و آن را در کنار تصویری قرار می دهیم که از مراسم مراسم PS Experience بدست آمده است. مدل سمت چپ که به E3 تعلق دارد، مسلما کیفیت بهتری را ارائه می کند و مهمترین تفاوت آن هم در موهای شخصیت است:
تصویر بعدی نمونه جالبی است. در تریلر E3 زمانی که شخصیت بازی در جنگل قدم می زند، ما شاهد دریچه های نور بسیار زیبایی هستیم که از میان شاخ و برگ درختان تشکیل شده اند. در نمایش PS Experience، شخصیت بازی وارد یک غار می شود اما در انتهای آن که یک حفره بزرگ وجود دارد، خبری از این دریچه ها نیست:
تصویر بعدی مقایسه سایه ها را نشان می دهد. اینطور که به نظر می آید، سیستم نورپردازی بکار در نمایش جدید بسیار ساده تر است و خبری از آن سایه های تریلر E3 نیست:
این هم تصویر آخر قطرات آب را نشان می دهد. در نمایش PS Experience چنین چیزی باز هم وجود نداشت و ما فقط شاهد یک سری پاشش آب خیلی ساده بودیم.
این هم یک سری از بهتری مدل های به کار رفته در نسل هشتم تا به این لحظه که از بازی های Uncharted 4 ،Ryse ،Call of Duty: Advanced Warfare و Assassin’s Creed: Unity تهیه شده اند:
این مقایسه در حال حاضر هر چند بیانگر یک سری افت گرافیکی است ولی هنوز زمان بسیاری تا عرضه نسخه کامل و نهایی بازی Uncharted 4: A Thief’s End مانده است و تا آن موقع شاید تغییرات چشم گیری صورت گیرد. Uncharted 4 از نظر گرافیکی واقعا شاهکار است.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات