Resogun با سرعت ۳۰ فریم برثانیه بر روی PS3 و PS Vita اجرا خواهد شد
همان طور که مطلع هستید عنوان Resogun در نوامبر سال ۲۰۱۳ توسط استودیو Housemarque ساخته شد و توسط شرکت سونی برای کنسول PS4 به انتشار رسید. حال چندی پیش شرکت سونی عرضه ی این عنوان را برای دو کنسول PS3 و PS Vita تایید کرد. دو نسخه ی PS3 و PS Vita عنوان Resogun توسط استودیو Climax ساخته خواهد شد و در تاریخ ۱۷ دسامبر در دسترس قرار می گیرد.
با این حال تنها تفاوت نسخه PS4 این عنوان با دو نسخه ی PS3 و PS Vita در نرخ فریم است و دو نسخه ی PS3 و PS Vita عنوان Resogun به جای ۶۰ فریم برثانیه با سرعت ۳۰ فریم برثانیه اجرا خواهند شد.Pedro Sousa از استودیو XDev در رابطه با این موضوع نوشت:
این یک تصمیم بسیار دشوار به نظر می رسد، اما این تصمیم لازم بود چراکه به تیم سازنده این اجازه را می دهد تا بر روی بازی تمرکز کنند و به بهترین شکل ممکن این بازی را برای هر دو پلتفرم در دست ساخت قرار دهند. نرخ فریم بازی بر روی دو پلتفرم PS3 و PS Vita بر روی ۳۰ قفل شده است و شما می توانید به وضوح عملکرد این عنوان را بر روی هر دو پلتفرم مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
عالیه 😯 :yes: