Resogun با سرعت ۳۰ فریم برثانیه بر روی PS3 و PS Vita اجرا خواهد شد
همان طور که مطلع هستید عنوان Resogun در نوامبر سال ۲۰۱۳ توسط استودیو Housemarque ساخته شد و توسط شرکت سونی برای کنسول PS4 به انتشار رسید. حال چندی پیش شرکت سونی عرضه ی این عنوان را برای دو کنسول PS3 و PS Vita تایید کرد. دو نسخه ی PS3 و PS Vita عنوان Resogun توسط استودیو Climax ساخته خواهد شد و در تاریخ ۱۷ دسامبر در دسترس قرار می گیرد.
با این حال تنها تفاوت نسخه PS4 این عنوان با دو نسخه ی PS3 و PS Vita در نرخ فریم است و دو نسخه ی PS3 و PS Vita عنوان Resogun به جای ۶۰ فریم برثانیه با سرعت ۳۰ فریم برثانیه اجرا خواهند شد.Pedro Sousa از استودیو XDev در رابطه با این موضوع نوشت:
این یک تصمیم بسیار دشوار به نظر می رسد، اما این تصمیم لازم بود چراکه به تیم سازنده این اجازه را می دهد تا بر روی بازی تمرکز کنند و به بهترین شکل ممکن این بازی را برای هر دو پلتفرم در دست ساخت قرار دهند. نرخ فریم بازی بر روی دو پلتفرم PS3 و PS Vita بر روی ۳۰ قفل شده است و شما می توانید به وضوح عملکرد این عنوان را بر روی هر دو پلتفرم مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
عالیه 😯 :yes: