مقدمه Dragon Age: Inquisition هفت بار باز نویسی شده است
BioWare اعلام کرد که صحنه های آغازین بازی Dragon Age: Inquisition حدودا ۷ بار باز نویسی شده است. کارگردان هنری BioWare یعنی Mike Laidlaw، نویسنده ارشد David Gaider و Freddie Prinze Jr بازیگر، صحنه های آغازین این بازی را ار لحاظ جنبه داستان سرایی آن در بخش طراحی بازی مدرسه هنر Tish، واقع در دانشگاه نیویورک مورد بررسی قرار دادند. Mike Laidlaw در توصیف صحنه ی مورد علاقه ی خود در بازی میگوید: “صحنه ی مورد علاقه ی من هنگامی است که شخصیت ساخته شده توسط بازیکن برای اولین بار Chancellor Rockerick که یکی دیگر از کاراکتر های بازی است را ملاقات میکند.”
او می افزاید: “آن صحنه همان صحنه ای است که ما حداقل ۷ بار در طول ساخت بازی بازسازی کرده ایم.”
در نسخه های قبلی این صحنه، Cassandra نسبت به بازیکن بسیار خصمانه رفتار میکرد. در نسخه های دیگر از این صحنه نیز Chancellor Roderick اصلا وجود نداشته است و در واقع این Leliana بوده است که نقش او را ایفا میکرده. در تغییرات بعدی از این صحنه نیز شخصیت هایی مانند Varric و Solas بودند که این نقش را ایفا میکردند.
Laidlaw پس از ان گفت: “ما باید آن نقش را به درستی برنامه ریزی میکردیم و به صحنه ای نیاز داشتیم که مردم مردم مجبور نشوندکه خود برای حل مشکل آن کاری انجام دهند. من به یاد دارم که یکی از واضح ترین راهنمایی های که من به David (نویسنده ارشد بازی) و تیمش دادم این بود که ما به ان فردی که واحد مهار شکارچیان روح را متوفق کرد و از کار انداخت نیازمندیم.”
Dragon Age: Inquisition در ۱۸ نوامبر برای PC و کنسول های XONE , PS3 , X360 و PS4 منتشر شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
نظرات
عالیه :yes:
Good :yes: راستی نمرات the crew چی شد؟؟
دوست عزیز اگر قبلا خبرش منتشر نشده باشه به زودی منتشر میشه
من که فعلا تو خماریش موندم… :-((
ولی خدارو شکر که قفلش شکسته شد تا چند روز دیگه میاد. :laugh:
ino doost daram kheily valy crackesh nayoomade bood alano nemidoonam !