Child of Light در آمد بسیاری برای سازندگانش داشته است
Child of Light که یک بازی ترکیبی از دو سبک نقش آفرینی و پلتفرمر می باشد، از آن دسته عناوین کاملا متفاوتی است که شرکت Ubisoft منتشر کرده. بازی که به کارگردانی آقای Patrick Plourde و یک تیم کوچک ساخته شد و به معنای واقعی یک اثر زیبا و دلنشین قلمداد می شود. شاید سوال شما هم باشد که آیا استقبال مردم از چنین سبک بازی هم خوب بوده است یا خیر؟ ظاهرا که خیلی خوب بوده است. جزئیات بیشتر در ادامه مطلب موجود می باشد.
Far Cry 3: Blood Dragon ،Valiant Hearts و Child of Light همگی عناوینی هستند که توسط تیم های کوچک ساخته شده و شرکت Ubisoft نیز در خلاقیت های صورت گرفته توسط تیم سازنده، دخالتی نکرده است و آنها کاملا آزاد بوده اند. این مسئله نشان دهنده ایده های عالی افراد حاضر در استدیوهای تحت نظارت Ubisoft می باشد که در صورت داشتن آزادی عمل، محصولات منحصر به فردی خلق خواهد شد.
آقای Patrick Plourde طی صحبت های خود با GamesIndustry در رابطه با وضعیت فروش Child of Light گفته اند:
این بازی به اندازه Assassin’s Creed در آمد زا نبوده است اما به قدری می باشد که یک دنباله ساخته شود.
یا اینکه اگر شرکت تحت مالکیت خودم بود، احتمالا من سوار بر یک خودرو فراری، مشغول انجام حرکت دونات می شدم.
این پول خیلی زیاد است اما در برابر دیگر سودهای کلانی که Ubisoft از عناوین AAA خود کسب می کند، چیز قابل توجهی نیست تا اینکه توجه سرمایه گذاران خیلی به سمت آن جلب شود. آقای Plourde ادامه می دهند:
دلیل موفقیت برای دریافت مجوز ساخت Child of Light این بود که من در ساخت Far Cry 3 خوب عمل کردم.
من نمی خواستم اصلا Far Cry 3 را بسازم اما آنها گفتند که اگر این برند را گسترش دهی، به تو آزادی کامل در ساخت یک بازی خواهیم داد.
Child of Light برای Ubisoft چند میلیون دلاری هزینه داشته است که اکثرا هم حقوق کارمندان برای ارائه نسخه های مختلف می باشد. البته هزینه ها کاملا برگشته اند و بازی نامبرده سود خوبی را به ارمغان آورده است.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
نظرات
بازی خوبی بود…………
بینظیره :yes:
درستشم همینه
بازی در نوع خودش یه شاهکار بود
ببینید یوبى خراب نکرده :rotfl:
:yes: :yes:
من با demosh خیلی حال کردم.
دوستان شرمنده من از این سبک بازی که تقریباً شبیه بازی LIMBO هست خیلی خوشم میاد اما نمی دونم چرا با این بازی ارتباط نتونستم برقرار کنم و یه جورایی خیلی خسته کننده بود واسم البته شاید اولای بازی اینطور باشه و جلوتر بره بهتر بشه , به نظر شما ارزش داره ادامه بدم یا کلاً بیخیالش بشم؟