سایت Forbes شرکت Ubisoft را EA جدید خطاب می کند
Ubisoft به تازگی Assassin’s Creed Unity را منتشر کرده است اما این مسئله چندان بی دردسر نبوده. سهام شرکت نامبرده افت کرد، نظرات منفی بسیاری از سوی منتقدین رسید و بازیکنان نیز بابت کیفیت آن شاکی بود. این بازی سرانجام باعث شد که عده ای سکوت را بشکنند و موضعی بر علیه سیاست های شرکت مذکور بگیرند. حال یکی از سایت های مشهور و فعال در صنعت، نقطه نظر جالبی را ارائه کرده است که توصیه می کنیم در ادامه مطلب آن را مرور کنید.
سایت Forbes اخیرا مطلبی را منتشر کرده که تیتر آن بدین صورت است: “Ubisoft تبریک می گوییم، شما EA جدید هستید“. این مطلب را آقای Paul Tassi نوشته اند و مفهوم کلی تیتر آن، اشاره ای طعنه آمیز به وضعیت جدید بازی های Ubisoft دارد. بازی هایی که محصولی ناقص هستند و حتی در عناوین کامل نیز، باز هم ما شاهد ریز پرداخت ها (microtransaction) می باشیم؛ چیزی که بیشتر در یک عنوان free-to-play به چشم می خورد تا بازی که به قیمت کامل فروخته می شود.
مطلب Forbes به موارد مختلفی اشاره می کند مانند: افت گرافیکی Watch Dogs، حاضر نبودن شخصیت های قابل بازی زن برای Unity، قفل کردن نرخ فریم Unity در ۳۰ و غیره.
در ادامه مشکلات Ubisoft با EA مقایسه شده است؛ شرکتی که با انتشار Battlefield 4 اعتماد مشتریان را در بحث کیفیت از دست داد، ریز پرداخت ها را برای یک بازی به قیمت ۶۰ دلار قرار داد و Sim City را طوری طراحی کرد که همیشه بایستی بازیکن آنلاین باشد. نکته جالب اینجاست که EA سعی می کند اعتماد مشتریان را مجددا جلب کند در حالی که Ubisoft دارد خودش را جایگزین وضعیت قبلی EA می کند.
Ubisoft اعلام کرده است که آپدیت هایی برای Assassin’s Creed Unity در دست ساخت می باشد اما این شرکت از ارائه نظر در رابطه با ریز پرداخت ها امتناع می کند.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات