اژدهایان در دنیای Dragon Age: Inquisition
با وجود نقشه ای بزرگ در Dragon Age: Inquisition، مطمئنا فرصت های بسیاری برای نبرد وجود دارد و در راس آن ها نبرد با اژدهایان است. Cameron Lee، تهیه کننده Dragon Age: Inquisition، توضیحاتی در مورد این موجودات افسانه ای داده است.
به دلیل این که اژهایان برای افسانه و روایت بازی بسیار مهم هستند، BioWare قصد داشته مطمئن شود که نبرد با این موجودات عظیم الجثه یکی از چالش برانگیزترین موانع سر راه بازیکنان باشد. به دلیل غول پیکر بودن اژدهایان، سازندگان می خواستند که محل وقوع اینگونه نبردها را کنترل کند، به این دلیل که فضای کافی وجود داشته و بازیکنان بتوانند تاکتیک مناسب برای بقا را اتخاذ کنند. در نتیجه، تمامی اژدهایان در مکان هایی ثابت و از پیش تعریف شده حضور خواهند داشت. بازیکنان هیچگاه به صورت تصادفی با آن ها رو به رو نخواهند شد. طبق توضیحات Lee در مورد پیدا کردن اژدهایان در بازی می گوید:
ممکن است این موضوع از ارزش تجربه این بازی بکاهد.
اما BioWare تصمیم گرفته که بهتر است شخصا این نبردهای های حماسی را کنترل کند. این کنترل باعث می شود مبارزات بهتر و به یاد ماندنی تر باشند. در غیر اینصورت و استفاده از سیستم تصادفی، سازنده فرصت لازم برای طراحی درست مبارزات را در اختیار نخواهد داشت. در حالی که محل حضور اژدها در Dragon Age: Inquisition ثابت باشد، Lee تاکید می کند که درگیر شدن با این جانوران غول پیکر هیچگاه راکد و ثابت نخواهد بود. اژدهایان از سیستم های مبارزه ای تصادفی و پویا بهره می برند، که نسبت به اعمال بازیکنان واکنش مناسب داده و بر این اساس استراتژی مناسب اتخاذ می کند. طرفداران نباید فکر کنند که عدم حضور اژدها به صورت تصادفی، به این معناست که چندین اژدها به یک باره حمله نخواهند کرد. تنها به این دلیل که سیستم نمی تواند چندین اژدها را در یک مکان به صورت تصادفی قرار دهد، اما به این معنا نیست BioWare اژدهایان را نزدیک به هم قرار نداده است. Lee اعلام می کند که یکی از بزرگترین چالش های Dragon Age: Inquisition، منطقه ای است که سه اژدها در آن سکنی گزیده اند. برخی اژدهایان از حرکت های خاصی بهره می برند که سطح دشواری جدیدی به بازی اضافه می کند. برای مثال، یک اژدها چندین اژدهای کوچک احضار می کند، و باعث می شود حواس بازیکن به نبرد با آن ها منحرف شود. BioWare می خواهد نبرد با اژدهایان حماسی باشد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
بازیش بسیار با ارزشیه :yes: :yes:
طرفداران خودش رو ناامید نکرد
بر خلاف ac unity 😀
خوبه :yes:
اگه واقعا مبارزه با هر اژدها متفاوت و حماسی باشه به نظر من مشکلی نداره این حالت ولی اگه مثل اسکایرم مبارزه با همه اژدها ها (جمع اژدها چی میشه 😐 ) شبیه به هم باشه باید تو هر زمان مکانی انتظار قافل گیری داشته باشی تا جذاب و باحال بشه :yes:
اژدهایان فک کنم 😀
اَژدران :wilt:
چیهههه؟ :idk:
فقط نظرمو دادم :rotfl:
من تا حالا ۴ تا اژدها کشتم خیلی فرق نداشته.فقط دوتاشون اتیش میزد یکی یخ اون یکی برق همشون یجور مردند.هرچی لولدت بالا تر باشه راحت تر میمیرند.
اسکایریم شاهکار بود ولی بیام اینو بدونیم جنگ های اسکایریم با اژدهاها زیاد جذاب نبود ولی بیو وار میگه که حماسی طراحی شده البته من هر دو بازی رو دوس دارم
اژدهایان :laugh: خداییش همیشه تو این فکر بودم جمع اژدها چی میشه ؟ اژدهاها , اژدهایان, اژدهایون, اژدهاات… 😛
دقیقا :laugh:
اژدها خودش جمعه 😐 😐
:yes: :yes:
جمعش میشه اژدها جماعت.
:wilt:
چرا نظراتم ثبت نمیشه الان من با قندشکن اومدم نکنه بن شدم :pain:
اخه به کسی بی احترامی نکردم
شکر خدا مشکلم حل شد