انتخاب های شما تاثیر گذار در پایان Far Cry 4
ایده اطمینان از تاثیر گذاری تصمیمات بازیکنان در هر جنبه Far Cry 4 لحاظ شده است. Ubisoft می خواهد که مطمئن شود بازیکنان قادر به تجربه بازی هر طور که بخواهند، هستند. Dan Hay، تهیه کننده اجرایی در مصاحبه ای اعلام کرده که تصمیمات بازیکنان در داستات تاثیر داشته و هیچکس تجربه ای مشابه بدست نخواهد آورد.
درست مانند گیم پلی جهان آزاد Far Cry 4 که به بازیکنان اجازه تجربه آزادانه بازی را می دهد، Hay اذعان کرد که Ubisoft روایت داستان این عنوان را براساس همین فلسفه می سازد. این سازنده می خواهد که طرفداران داستان را براساس شرایط خودشان به اتمام برسانند. روابط با پیشرفت در بازی ایجاد می شوند، و در حالی که ممکن راهی برای نحوه به انجام رساندن ماموریت پیشنهاد دهند، تصمیم انجام کاری در هر زمانی بر عهده بازیکنان گذاشته شده است. به منظور اطمینان از اینکه بازیکنان در داخل بازی قرار بگیرند و کوهستان های هیمالیا را کاوش کرده، و به درگیر مبارزات Kyrat شوند. Hay تایید کرده که بازی در اولین ساعت، هرچیری که بازیکنان باید بدانند به آن ها توضیح داده می شود. استفاده از سلاح های مختلف و کارکرد سیستم های متعدد بازی، مانند کارما و مکانیک های پایگاه ها، در دوره مقدماتی به بازیکنان آموزش داده می شوند. دادن اطلاعات لازم به بازیکنان در شروع بازی به منظور تجربه این دنیا به هر نحوی که می خواهند، است. تمام نقشه این جهان ازاد همزمان در دسترس بوده، و اجازه کاوش آزادانه در تمام بازی در هر زمان به بازیکن داده می شود. طبق گفته های Hay، تصمیماتی که بازیکن ها در بازی اتخاذ می کنند در واقع بر روی روندی داستانی بازی تاثیر گذارند. حتی بر روی پروتاگونیست این عنوان نیز تاثیر می گذارد. برای مثال با توجه به اقدامات بازیکنان در بازی صدای Ajay خشن تر می شود. Hay می گوید هدف نهایی Ubisoft ساخت Far Cry 4 به قدری پویا است که هر بار بازی منحصر بفرد باشد. این سازنده می خواهد که بازیکنان متوجه شوند که تجربه ای متفاوت نسبت به دوستانشان داشته اند.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
:yes: :yes: ill buy this crazy game 😀
تنها بازی یوبی که منتظرشم :inlove:
برای اولین بار در far cry 4 شاید این کار بازیو از یک نواختی دراره
منتظرشم :yes:
لطفا درست کنید
طرفداران داستان را براساس شرایط خودشات به اتمام برسانند
خودشات =خودشان
خیلی باحاله
انتخاب پایانی شماره ی قبل که “خیلی” تاثیر گذار بود.
ایول ایول این فارکرای استثناییه :yes: :yes: :yes:
:yes:
دوستا ن gta دارای قفل drm نخواهد بود :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
خبر تو کامنت ها منو بیشتر خوشحال کرد ولی تصمیم گیری روخیلی دوس دارم و تجربش دل پذیره
این طوری باید صد بار بریم تا همه پایانارو ببینیم چی میشه :X-P:
لازم نیست تو اینترنت سرچ کن هم ویدیو هم به صورت نوشتاری پایان ها هست :heh:
دیگه نمیتونم برای این شاهکار صب کنم
شایعه قفل drm روی gta ردشد بسوزند بعضی ها
نسخه قبلی فقط آخر بازی حق انتخاب داشت.
ولی الآن خوب شد :yes:
خفن منتظرشم :no:
به قول kian k
تو نسخه قبلی که تصمیم گیری اخر خیلی تاثیرگذار بود …
واقعا حال کردیم …
حالا این یکی که امیدوارم اونجوری نباشه ….
اخر نسخه قبل :giggle: 😀
best game ever 😀
۲۷ :inlove: :inlove:
:yes: :yes:
بابت پست تشکر :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
این نظر اسپویل داره
در پایان نسخه قبل دو تا انتخاب پیش روی ما بود.
خطر شدید اسپویل و لوث شدن پایان بازی پس اگه تموموش نکردید نخونید:
1-نجات لایزا
اقا من این را زدم و سیترا مرد.حالا بعدش جیسون از جزیره رفت یا نه؟ ?:-) ?:-)
دوستان این بازی که خیلی وقته اومده! :wilt:
چرا میگین منتظرشم؟!؟؟! :idk: