Dragon Age: Inquisition در ابتدا اسپین اف و چند نفره بوده است
Bioware چندین سال است که بر روی Dragon Age: Inquisition کار می کند، اما این بازی در اوایل ساخت عنوانی متفاوت نسبت به اکنون بوده است. در مصاحبه ای با Mark Darrah تهیه کننده اجرایی Dragon Age، مشخص شد که بسیاری از زمینه های Inquisition از پروژه ای لغو شده که قرار بود عنوانی چند نفره در دنیای Dragon Age باشد، نشات گرفته اند.
عنوانی با اسم رمز Blackfoot، پروژه ی لغو شده Bioware است که نام اولین بازی با موتور Frostbite را یدک می کشید. ساخت اولیه Blackfoot قبل از انتشار Dragon Age II شروع شده بود. به جای از بین بردان تمامی زحماتی که صرف ساخت عنوانی چند نفره شده بود، Bioware از این سیستم ها بعنوان بنیانی برای Dragon Age: Inquisition، که با استفاده از آخرین نسخه موتور Frostbite در حال ساخت است، استفاده کرد. این بدان معناست که کار بر روی سومین نسخه این سری مشهور، قبل از انتشار Dragon Age II شروع شده است. با استفاده از کد متعلق به عنوان چند نفره، Dragon Age: Inquisition برای اولین بار در سری دارای حالت چند نفره خواهد بود. طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده اند، Dragon Age: Inquisition به معنای واقعی کلمه، سالهاست که در حال ساخت است، و اواخر این ماه منتشر خواهد شد. جدیدترین عنوان این سری در تاریخ ۱۸ نوامبر (مصادف با ۲۷ آبان ماه) بر روی Xbox One, Xbox 360, Playstation 4, Playstation 3, و PC منتشر خواهد شد. طرفدارن می توانند فایل های ذخیره خود را با استفاده از Dragon Age Keep آماده کنند. این اپ مبتنی بر وب از بازیکنان سوالاتی در مورد تصمیماتی که در دو عنوان اول گرفته سوالاتی می کند که بر روی داستان Inquisition تاثیر می گذارند.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
😯 😯 😯 😯 😯 😯
:inlove:
:yes: :yes:
واقعا لایک داره :yes:
ببینیم حریف ویچر می شه یانه گرچه امیدی نیست
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :inlove: :inlove: :inlove:
خدایا من دیگه طاقت این صبر کردن واسه بازی رو ندارم 😮 :sweat: :hypnotized: :dazed: :sweat: