تریلر جدید Far Cry 4 با محوریت تکنولوژی NVIDIA GameWorks منتشر شد
دو روز پیش بود که سیستم مورد نیاز بازی Far Cry 4، توسط سایت رسمی شرکت انویدیا اعلام شد. و نشان می داد که این بازی به خوبی با کارت های گرافیکی شرکت nVIDIA بهینه سازی شده است. شرکت یوبیسافت در بازی هایی که اخیرا می خواهد منتشر کند، با انویدیا شریک می شود و تریلری از ویژگی های اجرای بازی، با کارت های گرافیکی شرکت انویدیا منتشر می کند که Far Cry 4 هم از این قاعده مستثنا نیست و سازندگان، تریلر مخصوص کارت های انویدیا را برای این بازی نیز منتشر کرده اند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
این تریلر که توسط Andrew Burnes منتشر شده است، نشان می دهد این بازی هم مثل بسیاری از بازی های بهینه سازی شده با کارت های گرافیکی NVIDIA، از قابلیت هایی همچون HABO+؛Percentage؛ Closer Soft Shadows و TXAA، درکنار قابلیت Tesselation استفاده می کند. همچنین طراحی موهای بدن حیوانات توسط کارت های NVIDIA، بسیار خوب کار شده است. شما را به تماشای تریلر دعوت می کنم.
مشاهده آنلاین تریلر
[jwplayer mediaid=”191587″]
شما در بازی Far Cry 4، در نقش Ajay Ghale بازی را انجام خواهید داد و در مکانی خیالی که در رشته کوه های هیمالیا وجود دارد، یعنی Kyrat، به جنگ با Pegan Min دیوانه و ستمگر خواهید می پردازید و در این راه با دوستانی نیز همراه می شوید و کارهای بسیار جالبی انجام می دهید تا دیوانگی را در این نسخه نیز درک کنید. قابل ذکر است که بدانید بازی برروی کنسول PS4 با کیفیت ۱۰۸۰p و البته در هردو کنسول های نسل هشتمی با نرخ فریم ۳۰fps اجرا می شود. رزولوشن بازی در کنسول Xbox One نیز هنوز به طور رسمی اعلام نشده ولی کارگردان بازی Alex Hutchinson و دیگر سازندگان بازی در تلاش هستند تا بتوانند کیفیت ۱۰۸۰p را در این کنسول نیز پیاده سازی کنند. Far Cry 4 در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) قرار است برای کنسول های نسل هشتمی Xbox One و Ps4، برای کنسول های نسل هفتمی PS3 و Xbox 360، همچنین برای پلتفرم PC به انتشار جهانی برسد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
نظرات
کاش از turf effect هم استفاده میکرد.کمبودش توی بازی ها واقعا حس میشه
ممنون بابت خبر و تریلر…بازیش خیلی باحال
:yes:
سرم داره گیج میره :chic:
:yes: :yes:
:yes:
این یعنی انویدیا ps3 به خاطر انویدیا از لحاظ گرافیک تا آخر نسل ترکوند
خوشمان آمد :silly:
+HBAO و Hair works فوق العادست :inlove: 😯 :chic: :yes: :yes: :yes:
:yes: ای کاش زود تر بیاد
عجب چیزی بشه این بازی خدا کنه این دیگه مثل این بازی. های جدید از قفل drm استفاده نکنه
عالی :yes: :yes: :yes: :yes:
اولین امتیازای Halo: The Master Chief Collection اومد متا ۸۸
این جزییات خیلی خوبه ولی یه چیزی که هس لذت بردن از بازیه که باعث میشه ادم اصلا به ایناش توجه نکنه . البته من قصد بی احترامی به پسند بعضی از دوستن که pc high end یا همون ultra pc دارن ندارم.
واسه من کافیه که تو کنسول هشتمی بازیش کنم تموم شه بره پی کارش :snicker:
خیلی خوبه ک این بازی با گرافیک انویدیا بهینه شده
عالیه :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
چ کیفی بکنیم ما :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
دیگه شورشو دراورده این یوبیسافت همش دارم خبر از فارکرای و اسسین میخونم :no: :no: :reallypissed:
به نظر من بهترین بازی ubisoft همینه 😛
این است pc کبیر :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
اگه میدونستم که پلی۴ به این زودیا و یا شاید اصلن هک نمیشه ps4 نمیخریدم واقعا اگه پول داشته باشین کیفیت و لذت بازی رو فقط رو یه ابر pc خواهید برد
4k کجا 1080p زورکی کجا 😕
ترکونده انویدیا .
کسایی که این تکنولوژی ها رو تو بازی هایی مثل Crysis 3 و AC Black Flag روشن و خاموش و مقایسه کردن میدونن چقدر ماهن
اونایی هم که میگن به چشم نمیاد بهتره ویدئوی مقایسه ش رو ببینن
دمتون کم حس معنم میگه شاهکاره یوبی سافت با اون لوگوی خوشگلش همین میشه
عشق من pc games :no: :yes:
بازی توپیه فقط سیستم میخواد :yes: :-(( :-(( :reallypissed:
اخرین بازی که انجام دادم evil with in اخرین ساخته ، استاد میکامی بود
قبلش این توضیح رو بدم بنده سالهاست که کارهای شینجی میکامی رو دنبال کردم
از اولین resident evil و god hand
تا vanquish و حالا هم evil within
اینم بگم که بند یکی از عاشق های بازیهای ژاپنی هستم و اعتقاد دارم این صنعت از ریشه به ژاپنی ها وابسته است
و با وجود تمام افت سالهای اخیر ،شرکت های ژاپنی ، همچنان بر این باورم ، فوت کوزه گری بازی سازی و شاهکار خلق کردن
نزد مردمان سرزمین افتاب تابان است و بس
و اثار ، کوجیما ، ایتاکاگی ، کامیا و ……و
البته شینجی میکامی در هیچ کجای این کره خاکی دیگر تکراری نخواهد داشت
اما در مورد evilwithin
چون نمیخوام کامنتم ، بیش از حد طولانی بشه به طور خلاصه
گیم پلی عالی و نفس کیر همون طوری که از میکامی انتظار میرفت
گرافیک هنری فوق العاده
موسیقی قابل قبول و نه شاهکار
زمان مناسب ، و نسباتا طولانی گیم پلی
و اما متاسفانه نکات نا امید کننده هم در بازی وجود داشت که البته اکثرا مربوط به قسمت فنی و البته انجین بازی میشود
۱ – ناپایداری عجیب فریم ریت و افت تا مرز ۱۵ فریم اونم در کنسول نسل هشتمی ps4
۲- مشکل دیر لود شدن تکسچرها که به دفعات دیده میشود و برای یه بازی نسل هشتم ، اصلا قابل قبول نیست
۳ – انیمیشن های بسیار از رده خارج در حد نسل ششم ، که واقعا جای تعجب داره
( زمانی که سپاستین شروع به دویدن میکند ، گویی در حال انجام بازی silent hill در کنسول ps2 هستیم
۴ – داستانی با شروعی بسیار کلیشه ای ، میانه ای کمی بهتر و پایانی بسیار بد و سردرگم
ولی بنده به شخصهً امتیازم رو به بازی به میزانی که ازش لذت بردم و منو درگیر کرد میدهم
که شیطان درون برای من بسیار سرگرم کننده و مهیج بود و خاطرات خوب resident evil 4 را برام زنده کرد
امتیاز من به بازی ۸.۹ است
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: