تکامل از Revelations به Unity در Assassin’s Creed
Assassin’s Creed Unity بازگشت Alex Amancio به عنوان کارگردان هنری را در پی داشته است. او سابقا همین سمت را در Assassin’s Creed Revelations، Assassin’s Creed III و Assassin’s Creed IV: Black Flag به عهده داشته است.
Amancio در مورد تکامل از Revelations به Unity، و نقش Unity در پیشبرد این سری توضیحاتی داده است.
Revelations تنها یک هدف داشت، در مدت زمانی کوتاه، تلاش در جهت پایان دادن یکی از نمادین ترین شخصیت های داستان ها. در واقع این بازی یک آزمایش در جهت تلاش برای ساخت عنوانی که روایت داستانی و جهان باز واقعی بیشتر و بیشتر با هم ادغام شوند. فکر می کنم مردم متوجه این موضوع در مورد Revelations شده اند. کار دیگری که ذر Revelations انجام دادیم، زمینه سازی برای برخی از موارد سیستمیک گیم پلی بود.
یکی از زمینه سازی هایی که در Revelations قرار داده شد سیستم ساخت بمب بود، که طبق گفته Amancio تا عنوان سال گذشته یعنی Black Flag محقق نشد.
ما با بمب ها کارهای بسیاری انجام دادیم، نه تنها ساخت آن ها، بلکه اهرم هایی را برای واکنش جمعیت نسبت به بمب ها به نمایش گذاشتیم، که در Black Flag درخشش خود را نشان داد. اضافه کردن موارد غیر منتظره به بازی که به صورت سنتی رویکردی ایستا و ثابت دارد، کاری است که ما در پایان چرخه آن را امتحان کردیم. خطی تر بود، بیشتر براساس عوامل و عناصری بود که فعال کرده اید، تا براساس اتفاقاتی باشد که به صورت سیستماتیک طبق زمینه ایجاد می شوند.
به زمان حال باز می گردیم، Ubisoft همچنان بر روی این رویکرد کار می کند. در واقع از ابتدا Unity بازسازی شده است.
Unity در حال طراحی مجدد این ویژگی است، که رویکردی سیستماتیک تر داشته باشد زیرا ما احساس کردیم که اگر قرار است محیط را برای نسل جدید Assassin’s Creed مجددا بازنشانی کنیم، اجرای واقعی اصول این بازی باید به درستی تنظیم شوند. تجربه ای کاملا متفاون نسبت به Revelations بود زیرا ما وقت بیشتری برای کار بر روی Unity داشتیم. ما توانستیم کاری انجام دهیم که مسیر را کمی منحرف کنیم، و به شکلی که می خواستیم بازی را کامل کنیم. ما به دلیل معرفی موارد جدید در Assassin’s Creed شناخته شده هستیم. معرفی کشتی ها در Assassin’s Creed III ریسک بزرگی بود، اما برای هر بازی سعی می کنیم همین کار را انجام دهیم. ما سعی می کنیم محدودیت آن چه که بدست آورده ایم را از بین ببریم و هرگز بر روی فرمولی که فکر می کنیم در بازی قبلی بدست آورده ایم، ثابت نمی مانیم.
Assassin’s Creed Unity در تاریخ ۱۱ نوامبر (مصادف با ۲۰ آبان ماه) برای PlayStation 4, Xbox One و PC منتشر می شود.
پر بحثترینها
- بازی Ghost of Yotei رونمایی شد
- بازیگر شخصیت اصلی Ghost of Yotei یک کنشگر رادیکال لیبرال است که پلیس آمریکا را نژادپرست خطاب میکند
- کارمند: Sweet Baby قصد دارد صنعت بازی را به خاک سیاه بنشاند
- قیمت Horizon Zero Dawn پس از معرفی نسخه ریمستر به طور مخفیانه دو برابر شد
- پلی استیشن به دنبال استخدام متخصص «برابری، تنوع و شمول» (DEI) است
- حدود ۴۰۰ نفر از کارکنان Activision Blizzard اخراج میشوند
- منبع داخلی: Xbox در آشفته ترین حالت خود قرار دارد
- شیگرو میاموتو: امیدوارم نینتندو وارد جنگهای به اصطلاح کنسولی نشود
- فیل اسپنسر: Xbox اکنون نسبت به گذشته بازیکنان بیشتری در آسیا دارد
- مدیر عامل یوبیسافت: گیمرها مقصر فروش کم Star Wars Outlaws هستند
نظرات
یونیتی امسال میترکونه ولی فکر نکنم منتقدا بهش نمره بدن {به علت هایپ و تبلیغات
زیاد} :yes: :yes:
بازیش عالیه منتظرم بیاد :inlove:
هر بازی که مایکروسافت توش دست داشته باشه موفق نمیشه :no: :no: :no: :no:
الان فنای کولر گازی میریزن رو سرت 😀
نزن این حرفارو 😐
جناب لطفا … :shame:
UNITY میترکونه ببینیم ROGUE چجوریه خوشبختانه هر دو برای PC میاد :-)) 😀 :laugh:
به خدا اگه یه فکری به حال باگهای حماسیش بکنن چیزی ازشون کم نمیشه! :reallypissed:
عشق assassin’s بازی کردن به پیدا کردن باگاش و حال کردن باش هست :blush: :blush: :blush: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
😀 :rotfl: :yes:
وقتی تو e3 باگ هاش رو دیدیم گفتیم ای درست میشه :-/
الان اخرین تریلرم دادن 😯
نه تنها باگشو نگرفتن بلکه زیادم شده :reallypissed:
اگه باگ نداشته باشه یه عمر راحت میشیم :yes:
بنظرم بازی باگ نداشته باشه اصلا حال نمیده روح روان آدم شاد میشه اصلا وسط بازی :rotfl:
:yes: :yes:
آیا میتونم با این سیستم UNITY رو رو LOW یا MEDIUM بازی کنم
RAM 8GB
VGA nvidia geforce 850 m 2gb
core i 7 4500u 2ghz(4cpus)2.4 ghz
پاسخ دادن
آره عزیز شما میتونی تکسچر روی ultra بذاری آنتی_آنالیزینگ رو هم میتونی در حد medium کنی و رفلکشن رو میتونی روی medium بذاری
در کل میتونی رو فریم ۲۰ بازی کنی
داداش بازی هنوز نیومده تنظیمات و فریمش پیشبینی کردی ؟
هر چی باشه فکر نکنم اون سیستمی که خود یوبی سافت گفته هم درست باشه ! آخه اصلا با عقل جور در نمیاد ! اینهمه بازی با گرافیک هست الان هیچکدوم اینقدر سیستم نمیخواد ! مثلا Bf4 یا ryse یا dead rising و…
خیلی هم بالا نبود فقط گرافیک بالایی میخواست
دوست عزیز من بر اساس همون سیستمی که خود یوبی منتشرشد کرده بود گفتم میتونه روی فریم ۲۰ بازی کنه در ضمن شما نمیخواد این چیزا رو به من یاد بدی
به خاطر این بازى مجبور شدم برم سیم دسته ى xbox360 بگیرم تا رو pc بازى کنم :sidefrown:
:yes: :yes:
:yes:
ای کاش باندل ایکس باکسش به قیمت واقعی وارد کشو میشد :weep:
کشو=کشور
اساسینس محشره
تو unity
میکس Revelations و ACII
من با باگای اساسین مشکلی ندارم
بازی رو از یکنواختی درمیاره 😀
کلن رو اساسین هیچ مدل بازی نمیاد ( فن بازی :laugh:
دوستان شرمنده.سیستم مورد نیازشو خوندم ولی مخواستم. بپرسم رو این سیستم اجرا میشه؟؟
Ram:6
VGA:ati 5570 4gig
CPU:pentium dual core e5700 3.07 GHz
می تونی حداکثر تو رزولوشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸ با پایینترین تنظیمات گرافیکی و فریم حدودا ۲۲ بازی کنی :yes:
این بازی عالیه
امیدواریم بعد سه سال باز اسسین ب دوران شکوهش برگرده ولی وقتی بلگ فلگو برا پی اس فرم و پی سیم گرفتم اولیم چیزش که تو ذوقم خورد دویدن ادوارد بود انگار میخواست تو زمین زیر ابی بره ..حالا با انتشار فیلم گیم پلی یونیتی باید گفت خدا پدر راه رفتن ادوارد رو بیامرزه