سازندگان: ژاپن فئودال برای Assassin’s Creed ممکن است بیش از حد آشنا باشد
سری بازی های Assassin’s Creed تاکنون به کشورها و سرزمین های گوناگونی کشیده است. از چین گرفته (که بازی آن در آینده منتشر خواهد شد) تا دریاهای کارائیب و آمریکا. اما همچنان ایده ساخته شدن یک Assassin’s Creed با مضمون دوره ژاپن فئودال، یکی از مواردی است که خیلی ها منتظر آن می باشند. با این حال یکی از افرادی که در گذشته بر روی این سری کار کرده است، فکر می کند که چنین چیزی چندان هم جذاب نخواهد شد. توضیحات ایشان در ادامه مطلب موجود می باشد.
آقای Alex Hutchinson که در سال ۲۰۱۲ به عنوان مدیر پروژه بازی Assassin’s Creed III شناخته می شدند، معقتند که ایده ژاپن فئودال برای سری Assassin’s Creed، می تواند بیش از حد آشنا باشد. از نظر طراحی چنین بازی می تواند خیلی جذاب جلوه کند اما آقای Hutchinson می گویند که بازی های مختلفی با محوریت سامورایی ها و نینجاها در حال حاضر موجود است و Ubisoft ترجیح می دهد که به سراغ ایده های کاملا تازه و جدید برود. ایشان گفته اند:
شما همیشه می توانید چنین چیزی را خلق کنید، اما نکته ای که من می خواهم اینجا بگویم این است که در زمینه تاریخ، مضمون ژاپن فئودال بسیار خوب در بازی های ویدئویی پیاده سازی شده است. با این حساب Assassin’s Creed می تواند بازی باشد که به سراغ ایده های کم تر شناخته شده می رود و آنها را سرگرم کننده، تازه و جذاب جلوه کند.
ژاپن فئودال به عنوان یک بازی Assassin’s می تواند در نظر گرفته شود اما شما با خود خواهید گرفت که “آیا من قبلا چنین بازی را انجام نداده بود؟” یا اینکه “آیا من قبلا یک سامورایی یا نینجا نبوده ام؟”.
پر بحثترینها
- تریلر جدید فصل دوم سریال The Last of Us شخصیت ابی را نشان میدهد
- شایعه: کنسول نسل بعدی Xbox در سال ۲۰۲۶ با نام Xbox Prime عرضه خواهد شد [بهروزرسانی شد]
- ۱۵ بازی بزرگ خاطرهانگیز گیمرهای ایرانی
- کلیپ جدید Assassin’s Creed Shadows با محوریت پارکور
- گزارش: شرکت Sweet Baby Inc نقش فعالی در پروژه معرفی نشده Remedy دارد
- بازی Assassin’s Creed Shadows بار دیگر تاخیر خورد
- زندیا و تام هالند نامزد کردند
- از کنترلر جدید Xbox با طرح DualSense رونمایی شد
- بهترین بازی های استراتژیک تاریخ
- سونی رسماً به بزرگترین سهامدار کمپانی مادر FromSoftware تبدیل شد
نظرات
:pain: :pain:
بیخیال :pain:
خداکنه یه روزی بیاد تو دوره هخامنشیان. :yes: :yes: :yes:
اساسینا از زمان های خیلی دور حتی قبل هخامنشیا بودن اما باید اینم بدونیم که زمان هخامنشیان اصلا پارکور مارکور نبوده اون موقع دیگه خیلی قدیمی میشه !! و کسل کننده … وگرنه داریوش یکی از بزرگ ترین اساسینای ایرانی که اولین بار از هیدن بلید استفاده کرده ایرانی بوده و حدودا برای اون دوره بوده… (مجسمش تو اساسین ۲ بود)
ما که بازی ای سامورایی یا نینجایی درست و درمانی رو روی کامپیوتر بازی نکردم.
البته shinobe ولاک پشت نینجاوninja gaiden و ninja blade دیگه می دونم اینا چین ولی در حد واندازه ی اساسینس کرید نیستن.
… اضافی نخور هیچی بهتر از نینجا شدن و چرخیدن تو اون محیط های قشنگ ژاپن نمیتونه بازی تکراریو خسته کنندتونو از این حالت در بیاره خدارو شکر که بازی مورد علاقم دست تو نیوفتاده یوبیسافت.
ninja creed یا samurai creed
بنظرم این اسم ها براش مناسبه
ولی در کل یوبیسافت اگه میخواد درباره ژاپن فئودالی بازی بسازه باید یه فرانچایز
جدید ایجاد کنه با گیم پلی سخت تر
بنظرم احتمال داره که بعد یونیتی این عنوتنو درست کنن 😐
عنوانو
assassin’s creed ninja bananas 😐
:yes:
این یوبی بخیال نمیشه فکر کنم مثل اکتیو ویژن که کال رو فلش فوروارد کرده یوبی هم اساسین فضایی درست کنه :rotfl: بابا بخدا هر چیزی حدی داره سالی چند تا اساسین میده بیرون یه زمانی واقعا فن یوبی بودم اما الان فقط به far cryش امید دارم
اینا تا بوی پول به مشامشون برسه یه کارایی میکنن که باید تو تاریخ ثبت بشه
مثلا یوبی سالی چهار تا اساسینز میده بیرون که این سرعت خارق العاده رو باید
تحسین کرد :laugh:
یه اسین تو مصر باستان بسازن خب 🙂
این یارو اگه خودش بازیسازی بلد بود AC III اونقدر مزخرف نمی شد به خدا… حالا اومده واسه من داره نظر میده