عملکرد بهتر GPU کامپیوترها نسبت به PS4 اهمیتی ندارد|The Last of Us کنسول PS3 این را ثابت می کند
در میان بحث و گفتگوهایی که پیرامون رزولوشن و نرخ فریم اجرایی بازی ها مدتی است شکل گرفته و افراد مختلف در صنعت گیم نظرات خود را نسبت به برتری یک کنسول بر دیگری یا بر GPUهای پلتفرم PC بیان می کنند، توجه به امر بهینه سازی صورت گرفته بر روی بازی ها و تأثیری که بهینه سازی مناسب می تواند بر روی عملکرد بازی ها داشته باشد نیز موضوع با اهمیتی است. Pete Bottomley از استودیو White Paper Games که در حال حاضر بر روی نسخه PS4 بازی Ether One کار می کند درباره ساخت بازی برای کنسول نسل هشتمی سونی در مقابل ساخت بازی برای PC صحبت کرده است.
Bottomley در پاسخ به سؤالی در مورد GPU کنسول PS4 و این که آیا می تواند با GPU کامپیوترهای فوق حرفه ای در صورت بهینه سازی مناسب بازی ها رقابت کند یا خیر، اذعان کرد:
“من در مورد سخت افزار چیز زیادی نمی دانم اما از آن جایی که مدام GPUهای جدید و به روز شده برای پلتفرم PC عرضه می شود، این امر طبیعی است که GPU یک کامپیوتر عملکرد بهتری نسبت به PS4 داشته باشد. هرچند من فکر نمی کنم این موضوع اهمیت چندانی داشته باشد.
اگر به بازی The Last of Us ساخته شده توسط ناتی داگ در پایان نسل PlayStation 3 نگاه کنید متوجه می شوید که در صورت داشتن افراد باهوش در تیم خود می توانید به چه میزان از سیستم موجود بیشترین بازدهی را دریافت کنید.”
نقطه نظر Pete Bottomley چیزی است که مورد تبلیغات نسل هشتم قرار گرفته است: قدرت همه چیز نیست، موفقیت [علاوه بر قدرت] به این بستگی دارد که چه کسی کار را بهتر انجام می دهد و چگونه انجام می دهد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
نظرات
keyfiat khodesh mige lazem nist man chizibeam
upload7.ir/imgs/2014-10/17670332132364146609.jpg
upload7.ir/imgs/2014-10/27218644948133984990.jpg
upload7.ir/imgs/2014-10/99178626529384860131.jpg
upload7.ir/imgs/2014-10/34768365772312259112.jpg
upload7.ir/imgs/2014-10/64178588339649776198.jpg
upload7.ir/imgs/2014-10/12586910426041702168.jpg
great quality
خیلی قشنگه 😯 😯 البته زیاد تعجی نمیکنم چون خودم هم با کیفیت مشابه بازی کردم البته با رزولوشن کمتر 😀
خیلی دوست دارم بدونم اگه میخواستن اینو رو کنسول اجرا کنن (با این جزئیات چند فریم میداد! :laugh: :rotfl:
آقا :yes: :yes: :yes: :yes: داری
سیستمت هم نوش جونت 😉
با این حرف این بازیسازها به اسم آواتارم دوباره یقین پیدا کردم 😀
در ضمن اگه لست اف اس رو نداشتیم انچارتد رو داشتیم اگه انچارتد رو نداشتیم گاد اف وار رو داشتیم اگه گاد اف وار رو نداشتیم گرن توریسمو رو داشتیم اگه گرن توریسمو رو نداشتیم هوی رین رو داشتیم و …. :yawn: داداش کل کل بسه دیگه هم من و هم تو میدونی سونی تو صنعت گیم همیشه نامبر وان بوده و هست و خواهد بود این دیگه بحث کردن نداره 😐
نه بوده و فعلا هم نیست
چند تعداد گیم AAA دلیل برتری نیست برتر اونیه که نتیجه بگیره نسل قبل مایکرو سود داشت سونی ضرر و این روال هنوز هم برای سونی فعلا حاکمه.برتر اونیه وقتی اخر سال چرتکه میندازه سود باشه نه ضرر.
همه چیز ناتی داگ نیست
شما وقت کردی یه کم پز بده
مثلا خوبه منم بگم پول سیستم شما به اندازه نصف پول تلویزیون ۴k من با ۲۴۰ هرتز ریفرش ریت در حالت ۴kهم نیست
پردازنده تو این تلویزیون ۹ مگاپبکسل رو در هر ثانیه ۲۴۰ بار تازه سازی میکنه… و ۴ عدد HDMI 2.0 موازی بهش میخوره بعلاوه دیسپلی پورت
۳ بعدیش ۲k@60fps برای هر چشم هست که انویدیا هنوز درایور هاش سه بعدی رو ۲۴ هرتز بیشتر نمیتونن خروجی بدن تازه ۳D 1080/60 انویدیا داره روش کار میکنه.
۴k گیمینگ بالای ۶۰ فرم قدرت pc رو نشون میده … فقط یه بار بازی کنی لذتی مبیری که ۱۰۸۰ و اینا یادت میره … البته سیستمت رو باید ارتقاع بدی….
از من میشنوی از نمایشگر ۴k بزرگ شروع کن.
شما میتوانید با یک مانیتور ۱۰۸۰ و ۶۰ هرتز و ۱:۵۰۰۰۰۰۰ ساده باتکنولوژی سوپر یمپلینگ بازی رو در ۴ک مثلا اجرا کنید و درنهایت خروجی داون اسکیل میشه به ۱۰۸۰ و خروجی کار دقیقا با مانیتور ۴ک فرق نمیکنه.
فقط بحث طول تصویر و تعداد پیکسل مطرح مسمونه! وگرنه این تکنولوژی در ۱۰۸۰ کیفیت و گوشه هایی بی نظیر رو تحویل میده مخصوصا با ترکیب AA
عملا بیش از ۱۲۰ هرتز جز اسپرت مثل فیفا عذاب اور و اصلا دست نیافتنیه!
Just PS4 :yes: :inlove: