کوجیما درباره ساختار گیم پلی MGS V: The Phantom Pain توضیح می دهد
هیدئو کوجیما، خالق سری Metal Gear Solid، طی مصاحبه ای با Kojima Station در مورد نحوه ی انجام مأموریت ها در بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و ارتباط چگونگی انجام آن ها با جهان آزاد بازی توضیح داده است.
طبق صحبت های کارگردان بازی، در دنیای MGS V: The Phantom Pain بازیکنان می توانند آزادانه هرجایی بروند اما زمانی که در حال انجام یک مأموریت هستند، محدوده ی تعریف شده ای به عنوان محدوده انجام مأموریت به وجود می آید که بازیکنان باید در همان منطقه مأموریت خود را تکمیل کنند و در صورت ترک کردن این محدوده مأموریت به صورت ناتمام مانده و در صورت تلاش مجدد از ابتدا شروع خواهد شد. اما در مواقعی غیر از انجام مأموریت های اصلی، بازیکنان می توانند در جهان آزاد بازی کارهایی مانند مأموریت های فرعی یا موارد دیگری را به دلخواه خود انجام دهند.
این موارد بیان شده توسط هیدئو کوجیما در اکثر عناوین جهان آزاد دیگر نیز رایج است. در جریان این برنامه رادیویی مجری برنامه درباره موضوعی که در Tokyo Game Show نیز مورد بحث قرار گرفت صحبت کرد و اظهار کرد که زبان در این بازی نقش مهمی ایفا خواهد کرد، همان طور که در دنیای واقعی و روزمره انسان ها ارتباط بیشتر به صورت نوشتاری انجام می شود تا گفتاری.
بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم های PlayStation 4، PlayStation 3، Xbox One، Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
- دیجیتال فاندری ۳ بازی برتر سال ۲۰۲۴ از نظر گرافیک بصری را مشخص کرد
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
نظرات
کوجیما عشق منه :inlove: :inlove:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
:inlove: چه گرافیکی
ممنون بابت خبر :yes:
رزولیشن و فریم ریتش مشخص نشده؟؟؟؟ ?:-)
بازی فوق العاده ای بنظر میرسه
حسی شبیه رد دد داره
امیدوارم همون اندازه موفق بشه
از اون لحظه ای که گیم پلی ۳۰ دقیقه ایش رو دیدم عاشقش شدم :chic: اگر uncharted4نبود قطعا این گوتی میشد :chic:
ممنون بابت خبر 😉
منظورم سال ۲۰۱۵بود 😉
این دکمه ویرایش چی شد :-X :shout:
واقعا متاسفم برای کوجیما ! Ground Zeroes باید بتای phantom pain میبود نه این که به عنوان یه نسخه جدا به ملت با قیمت فضایی بفروشند
همه گفتن Metal Gear Solid V: Ground Zeroes سه ساعت گیم پلی داره
در صورتی که یک ساعت بیشتر نبود ! من که بازی کردم
فقط ماموریت در یک پادگان نظامی وسلام
:-((
باهات موافقم بد جور 😉
من روز اولی که Ground Zeroes رو گرفتم همون روز تمومش کردم 😐 فکر میکردم اشکال از بازی هست وقت یکه از دوستم پرسیدم گفت کل گیم پلیش ۲یا۳ساعته اون موقع قیافه من اینطوری شد 😐 :-X :reallyangry:
اقا منم به دوستم گفتم برا ps3 بگیرتش خیلی قشنگه بعد گرفتش گفت تا بازیو شروع کردم تموم شد ابروم جلوش رفت :sweat:
کوجیما تاریخ دقیقو بگو مردیم از بس صبر کردیم.
بچهها کامل کردن گرند زیرو ۷۰ ساعت وقت میخاد و خیلی سختو جذاب توسیه میکنم هر کس بازی داره کاملش کنه .ضرر نمیکنه.
خب منم واسه شما متاسفم می دونید برای s rank گرفتن در تماک مراحل فرعی و اصلی در جفت درجه سختی ها و پیدا کردن تمام برجسب XOF و کاست ها چه قدر زمان میبره؟؟
شما فقط همین مرحله GZ تموم کردید!
تاره مرحله deja vu که منو یاد mgs 1 مینداخت و یه حس نوستالژیک میداد و کشت میدونید؟؟
خیلی ممنون واقعا
انقدر سطحی نگاه نکنید
بهترین های ۲۰۱۵!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :inlove: :inlove: :inlove:
فقط
QB
MGSVPP( 😐 )
BAK :yes:
ویـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــز 😐
only uncharted4
عزیز من برای بازی هایی انحصاری XBOX و مولتی پلتفرم گفتم :reallyangry:
شما هم که PS4 نداری رو همینا تمرکز کن بهتره(غیر از QB) 😀
خو برادر من داخل نظرت بگو که برای انحصاری XBOX و مولتی پلتفرم گفتی 😐
😐 😐 😐
امروز بدجور جو گرفتتش
عاشق این بازی ام
کى شه بیاد :-((
:yes: :yes:
این شخصیت اصلی داستان چرا این طوری
دم که داره شاخم که داره برای خودش دایناسوری
این شخصیت چهارمین شخصیت برتر بازیهای ویدوی نمیدونستی بدون .البته به سن شما نمیخوره.
به نظر من این بازی همیشه جزء بهترینهای نسلهای کنسولها بوده
تو این نسل هم ۱۰۰% همینجوریه