سازندگان بازی Sunset Overdrive توضیح می دهند که چرا رزولوشن 900p را برای این بازی انتخاب کرده اند - گیمفا
سازندگان بازی Sunset Overdrive توضیح می دهند که چرا رزولوشن 900p را برای این بازی انتخاب کرده اند - گیمفا
سازندگان بازی Sunset Overdrive توضیح می دهند که چرا رزولوشن 900p را برای این بازی انتخاب کرده اند - گیمفا
سازندگان بازی Sunset Overdrive توضیح می دهند که چرا رزولوشن 900p را برای این بازی انتخاب کرده اند - گیمفا
سازندگان بازی Sunset Overdrive توضیح می دهند که چرا رزولوشن 900p را برای این بازی انتخاب کرده اند - گیمفا
سازندگان بازی Sunset Overdrive توضیح می دهند که چرا رزولوشن 900p را برای این بازی انتخاب کرده اند - گیمفا

سازندگان بازی Sunset Overdrive توضیح می دهند که چرا رزولوشن 900p را برای این بازی انتخاب کرده اند

محمد زمانی
۲۲:۲۶ ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
سازندگان بازی Sunset Overdrive توضیح می دهند که چرا رزولوشن 900p را برای این بازی انتخاب کرده اند - گیمفا

در ماه سپتامبر سازندگان بازی Sunset Overdrive به طور رسمی اعلام کردند که این بازی انحصاری کنسول Xbox One با رزولوشن 900p و نرخ فریم 60fps اجرا خواهد شد. اکنون استودیو سازنده بازی یعنی Insomniac Game توضیحاتی درباره ی این کار داده اند. برای مشاهده متن کامل خبر می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

استودیو Insomniac Game به تازگی اعلام کرد که این بازی در ابتدا با رزولوشن 1080p در حال ساخت و توسعه بود اما ما رزولوشن 900p را انتخاب کردیم زیرا رزولوشن پایین تر به ما این اجازه را می داد که ما صفحه ی نمایش را شلوغ تر و جزییات را بیشتر بکنیم.

آقای Marcus Smith در مورد این موضوع به وب سایت IGN گفت:

ما می خواستیم صفحه ی نمایش را شلوغ کنیم و با این جزییات بیش تر به نتیجه رسیدیم. کار بر روی رزولوشن 900p برای ما فوق العاده بود. ما زمان زیادی را برای صرف وقت برای مقایسه این رو رزولوشن برای بازی کردیم. ما ابتدا آن را بر روی ۱۰۸۰ اجرا و بازی کردیم، سپس آن را بر روی 900p اجرا کردیم. در نتیجه ما متوجه شدیم که این دو رزولوشن تفاوت قابل توجهی از یک دیگر را به ما نشان نمی دهند. اما در رزولوشن 900p ما میتوانستیم جزییات بیشتری را بر روی صفحه بیاوریم و بازی را شلوغ تر کنیم، این دقیقاً چیزی بود که می خواستیم و به آن افتخار خواهیم کرد.

این بازی در ۲۸ اکتبر به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی Xbox One عرضه خواهد شد. همچنین این بازی یک باندل به قیمت ۴۰۰ دلار هم برای Xbox One دارد که شامل دستگاه و دسته به رنگ سفید و یک نسخه از بازی می باشد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان بازی Sunset Overdrive توضیح می دهند که چرا رزولوشن 900p را برای این بازی انتخاب کرده اند - گیمفا
سازندگان بازی Sunset Overdrive توضیح می دهند که چرا رزولوشن 900p را برای این بازی انتخاب کرده اند - گیمفا
سازندگان بازی Sunset Overdrive توضیح می دهند که چرا رزولوشن 900p را برای این بازی انتخاب کرده اند - گیمفا
سازندگان بازی Sunset Overdrive توضیح می دهند که چرا رزولوشن 900p را برای این بازی انتخاب کرده اند - گیمفا
سازندگان بازی Sunset Overdrive توضیح می دهند که چرا رزولوشن 900p را برای این بازی انتخاب کرده اند - گیمفا
سازندگان بازی Sunset Overdrive توضیح می دهند که چرا رزولوشن 900p را برای این بازی انتخاب کرده اند - گیمفا
سازندگان بازی Sunset Overdrive توضیح می دهند که چرا رزولوشن 900p را برای این بازی انتخاب کرده اند - گیمفا
سازندگان بازی Sunset Overdrive توضیح می دهند که چرا رزولوشن 900p را برای این بازی انتخاب کرده اند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Dr. sajjad گفت:

    من بش گفتم اینارو بگه 😛 😀

  • alizombie گفت:

    یه انتقاد کوچولو اگه وقتی تاریخ ها رو میگید توش تاریخ شمسی هم بنویسید بهتر میشه ممنون 😛 :yes: :yes:

  • ps4best گفت:

    داداش تو ده راش نمیدن در خونه کدخدا را میزنه :no: :no: :no: عمو نمیتونه بازی رو به صورت ۱۰۸۰ اجرا کنه میگه نخواستیم اینم که میگه رو ۱۰۸۰ امتحان کرده دروغه :no: :no:

    • DeadSec گفت:

      همچین جدیدن ۱۰۸۰ ، ۱۰۸۰ راه انداختین هرکی ندونه میگه 900p یه رزولوشن منسوخ هست … همش ۱۸۰ تا فرق داره که اونم چیزی نیس که بخواد کسی ناراحت بشه … بازی ارائه میشه نمرات بالا میگیره کسی هم به ۹۰۰ یا ۱۰۸۰ش کاری نداره

  • داداش ps4best شما از انون افراطی های هستی که فکر میکنی ps4 خداست.اگه بخوان ۱۰۸۰ هم میتونن بزنن مگه forza 1080 نیست اخر گرافیکم هست :yes:
    live.memadxone
    psn.memadps

  • ps4best گفت:

    اگه ۹۰۰ با ۱۰۸۰ فرقی نداشت که مایکرو التماس نمیکرد که بازی ها روی ایکس باکس وان ۱۰۸۰ اجرا بشه :no: :no: :no:

    • ashkandlv گفت:

      راس میگه من خودم دیدم ماکرو داشت التماس میکرد این حاجیمون هم اونجا بود تازه عکس یادگاری هم داره :silly: بابا چی میگی ندیده؟! یه کنسول خریدی به تو چه که انحصاری ماکرو رو ۹۰۰ اجرا شه یا ۱۰۸۰ ؟! نمرات رو ببین بسوز خاطره تلخ dc واست تکرار شه

  • xboxlover گفت:

    توی نسل هشتم یه چیز مزخرف مد شده به نام رزولوشن!!!آقا عزیز برادر!بهترین گرافک نسل تا به امروز توی بازی رایز بوده وجالبه که بدونید رایز هم رو ۹۰۰ اجرا شده!!

    ولی درکل ما فرض میکنیم جفنگیات بعضی دوستان درباره ی ۱۰۸۰ بودن بازی ها درست باشه.شما توی بازی تفافت ۹۰۰ تا ۱۰۸۰ رو ترجیح میدین(که همه میدونن تفاوت زیادی نداره حتی رو ۴۶ اینچ!)یا تعداد بیشتر دشمنا و هوش مصنوعی بالاتر و یه اجرای با کیفیت و بدون افت فریم؟
    واقعا شما گیمرید؟یا گرافیست؟

    • ZZS گفت:

      بدون افت فریم؟ بازی Ryse اولا روی 900p و 30fps قفل بود که این خودش یه مشکل بزرگه که فریم ریت روی ۳۰ Lock باشه. دوم اینکه بسیار افت فریم داشت و فریم ریت گاهی اوقات به زیر ۲۴ هم میرسید. این فقط مشکل XONE نیست و PS4 هم با کلی افت فریم مواجه هست. هر چند که PS4 مقداری از XONE قوی تره ولی هر دو کنسول ضعیف هستن و نمیشه اسمشون رو گذاشت Next-gen….

      Next-Gen یعنی 1080p و 60FPS.

      • hachback1 گفت:

        داداش مطمئنی رایز رو بازی کردی؟؟؟افت فریم؟؟این بازی از لحاظ گرافیکی رو دست نداره!

        یه چیزی هم بگم شاید بقیه فک کنن حرف الکیه…
        توی کنسول توان سخت افزاری مهم نیست!مهم معماریه.شاید فکر کنید کنسولها ضعیفن.ولی اینطور نیست.هر دو کنسول با معماری های خاصی که داره میتونه تا چندین برابر سخت افزارش توان واقعی بده.درضمن واسه کنسول خیلی مهم نیس سخت افزارش چیه چون گیمر میدونه بازی از قبل رو کنسولش مچ شده و یه حد ایده آل رو بهش میده برای اجرا.مطمئن باشید این حرفی که امثال یوبی سافت میزنن که ما از حداکثر توان سخت افزاری استفاده کردیم دروغی بیش نیست.هنوز خیلی مونده تا توان کنسول ها و پیچ و خم سخت افزاریشون مشخص بشه.این مسئله خصوصا توی کنسول xbox کاملا به چشم میاد و میبینید کم کم داره بازی های عرضه شده کیفیت بهتری به خودشون میگیرن

        • ZZS گفت:

          متاسفانه باید بگم که اینطور نیست. این معماری پیچیده مربوط به نسل قبل (هفتم ) بود که معماری هر دو کنسول X360 و PS3 به نوعی پیچیده بود و در مورد نسل قبل موافقم، اما توی نسل جدید هر دو کنسول از پردازشگر x86 استفاده میکنن که کاملا عملکردی شبیه به PC داره همینطور GPU هر دوکنسول هم به PC شباهت داره.

          رزولوشن بازی مهمه ولی به همون اندازه هم فریم ریت مهم هست که متاسفانه از نسل قبل کنسولها این مساله عادی شده و از هر ۱۰ بازی ۲ بازی با 60fps اجرا میشن.

          در اواسط و اواخر نسل هفتم چند درصد بازیها 720p و 60fps اجرا شدن؟…پس نمیشه امیدوار بود که در ۳ تا ۶ سال آینده شاهد فریم ریت ۶۰ و رزولوشن 1080p بازیها روی PS4, XONE باشیم.

          در مورد Ryse هم بحث خیلی زیاده که اینجا جاش نیست و فقط به این اکتفا میکنم که بهتره شما اگه XONE نداری، بری بررسی های گرافیکی سایتهای معتبر رو بخونی و ویدئو های مختلفی که در وب فراوان هست.

  • xboxlover گفت:

    توی نسل هشتم یه چیز الکی مد شده به نام رزولوشن!!!آقا عزیز برادر!بهترین گرافک نسل تا به امروز توی بازی رایز بوده وجالبه که بدونید رایز هم رو ۹۰۰ اجرا شده!!

    ولی درکل ما فرض میکنیم جف.نگیات بعضی دوستان درباره ی ۱۰۸۰ بودن بازی ها درست باشه.شما توی بازی تفافت ۹۰۰ تا ۱۰۸۰ رو ترجیح میدین(که همه میدونن تفاوتی نداره حتی رو ۴۶ اینچ!)یا تعداد بیشتر دشمنا و هوش مصنوعی بالاتر و یه اجرای با کیفیت و بدون افت فریم؟
    واقعا شما گیمرید؟یا گرافیست؟

  • Xbox God گفت:

    هیچ فرقی بین ۱۰۸۰ و ۹۰۰ تو تی وی و مانیتور نیست و از لحاظ بصری هیچ تفاوتی نمیکنه….ولی تو سخت افزار کلی تفاوت بینشه و ۹۰۰ کلی از منابعه سیستمو ازاد میکنه….و دست بازیساز باز میشه…و این بهترین ترفنده …فنایه بیسواد ps4 که فقط از کنسولو گرافیکو رزولیشن یه اسم بلدن و ۴ تا بازی تو عمرشون نکردن چه میدونم کنسول حرفه ای چیه …تکنیک یعنی چی……..برین بابا کشکتونو بسابین…..

  • X.O.I.T.B گفت:

    والا فنای PS4 که وقتی WD روی PS4 رو 900P اجرا شد گفتن هیچ تفاوتی بین ۱۰۸۰ و ۹۰۰ نیست(یا حداقل با چشم انسان دیده نمیشه)
    نمیدونم الان به چی گیر دادن؟؟ :silly:

  • Ehsan sony گفت:

    اگه کسی تلوزیون ۴۰ اینچ به پایین داشته باشی اره حرفت درسته ولی وقتی رو ۴۰ یا یه بابا میزنی ۱۰۰ مشخص هست.( نباید چشم رو واقعیت بست ) :no:

سازندگان بازی Sunset Overdrive توضیح می دهند که چرا رزولوشن 900p را برای این بازی انتخاب کرده اند - گیمفا