یوبیسافت: داستان اصلی The Crew بر مبنای یک انتقام است|Troy Baker نقش آفرینی می کند
بازی های سبک ریسینگ معمولاً نسبت به داشتن محتوای داستانی نه چندان مطلوب معروف هستند. بخشی از این عدم موفقیت بازی های ریسینگ به خاطر طبیعت آن ها و این که محوریت کارکتر در این بازی ها وجود ندارد و تنها محور بازی یک خودروی مسابقه است، می باشد. سری Need For Speed تا به حال برای گنجاندن بخش داستانی در عناوین خود تلاش کرده است اما در میان عناوین این سری نام The Run به عنوان ناموفق ترین بازی در زمینه محقق کردن این امر را می توان مثال زد. Julian Gerighty، مدیر پروژه ی بازی The Crew، درباره این که تیم سازنده بازی چگونه قصد دارند از معضلات بخش داستانی اجتناب کند صحبت می کند.
Julian Gerighty در این باره اظهار کرد:
“روشی که ما برای پرداختن به بخش داستانی در بازی از آن استفاده می کنیم این است که بخش داستانی بازی را سرگرم کننده کنیم نه تظاهری. در مورد بخش داستانی می توانم به شما بگویم که در بازی قصد و غرضی برای تغییر دادن دنیا وجود ندارد.
محتوای بخش داستانی می تواند شبیه فیلم The Fast and Furious باشد که این فیلم بسیار سرگرم کننده است اما آن ها خودشان را زیادی جدی نمی گیرند.”
Gerighty به توضیح بیشتر درباره بخش داستانی می پردازد:
“زمان بازی بخش داستانی بین ۲ تا ۴ ساعت در هر منطقه است. چیزی که مصمم بر آن شدیم این بود که بازیکنان در هر منطقه از بازی با جنبه ی دیگری از بخش داستانی مواجه شوند.
برای مثال، در New York این بخش در مورد پول است و در منطقه ی جنوبی درباره از بین بردن گروه های مجرمان می باشد و در مناطق کوهستانی این موضوع تماماً به ایجاد راهی جدید برای قاچاق اختصاص دارد. بنابراین در هر منطقه بخش داستانی متفاوت است و در هر بخش ۲ یا ۳ یا ۴ ساعت موضوع محوری بخش داستانی شما را سرگرم می کند.”
Gerighty از این که هیچ چیز بیش تر از کیفیتی که تیم سازنده در بازی پیاده سازی می کنند، مهم تر است، آگاهی دارد:
“چیزی که برای من اهمیت داشت این بود که بهترین عملکرد را در این بخش داشته باشیم. بخش سینماتیک فوق العاده به نظر می رسد و بخش صداگذاری نیز بسیار خوب است. ما کار با آقای Troy Baker را آغاز کردیم. او نقش مردی به نام Alex Taylor را ایفا می کند. حدود ۳ سال پیش ما ضبط صدا را انجام دادیم و او هر کاری را که بخواهید به بهترین نحو انجام می دهد.”
Julian Gerighty در پایان صحبت های خود اذعان کرد:
“تا زمانی که ما بر روی انجام بهترین عملکرد خود متمرکز باشیم، فکر می کنم بخش داستانی خوب باشد.”
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- ۱۰ بازی ناامیدکننده سال ۲۰۲۴
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
نظرات
:yes:
کلا بازی های ریسینگ نیاز چندانی به داستان ندارند :no: :no:
:no:
:yes: :yes: :yes:
بابا ایول تا حالا ریسینگ با داستان ندیده بودم .
چون داستان دار شده از این به بعد میشه مثل اساسینس یوبی از ننش قهر کنه از این به بعد the crew میده بیرون :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :yes: :yes:
داداش the run و most wanted رو بازیه ریسینگ به حساب نمیاری؟
این بازی بخش سینگل هم داره ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ( بخش آفلاین )
اره دوست عزیز افلاین هم داره
the run زیاد بد نبود اما می تونست بهتر باشه ولی اگه این طوری باشه پس حتما بخش آفلاین هم داره 😀 :laugh:
بخش تکنفرش که بدرد ما نمی خوره بخش چند نفرش هم همین طور.
چون واسه ی تک نفره بازی کردن هم باید به اینترنت وصل باشی.
مگر اینکه نسخه ی اصلی رو بگیری.
یا کرک آنلاین بیاد که بعید میدونم.
:yes: بابت خبر.
نمیدونستم بخش داستانی هم داره عجب
من نمیدونستم داستانیه
ولی بعد از most wanted با اون داستان باحالش،دیگه بازی. ریسینگ قشنگ ندیدم
من نمیدونم بعضیا با بازی need for speed RUN چه پدر کشتگی دارند.والا من که خیلی با بازیش حال کردم.هم داستانش اوورت بود،هم گرافیکش،مخصوصا پمپ بنزینش که توش ماشینو عوض می کردی.به نظر من که از rivals خیلی بهتر بود.والاااا
گفت The Fast and Furious یاد مرحوم واکر افتادم 😥 :pain:
:yes: