سری Need for Speed منبع الهامی برای The Crew
سبک بازیهای ریسینگ، از زمانی معرفی قابلیت بازگشت به عقب، هیچگونه نوآوری به خود ندیده است. سال های سال است که عنوان هایی بدون تغییر خاصی در مکانیک، برای طرفدارانی که به دنبال نوآوری هستند، عرضه می شوند. با این حال، هر بازی به طور معمول ویژگی دارد که باعث می شود منحصر بفرد بوده، و تعدادی زیادی به آن جذب شوند. Ubisoft در زمان ساخت The Crew نیز در این وضعیت بوده است. کارگردان هنری بازی، Julian Gerighty از دیدگاه خود در مورد این کار صحبت کرده است.
Julian Gerighty می گوید:
در زمان پیوستن من، یکی از چالش ها این بود که در زمان انجام یک بازی رانندگی عادی، چگونه گذر زمان فراموش می شود. بعد از ۸ یا ۱۰ ساعت متوجه می شوید، من فقط دور یک دایره می چرخیدم. تجربه خوبی بود زیرا از Fiat 500 به یک Maserati رسیدم، اما چگونه می توانم تفاوت اساسی ایجاد کنم؟
Ubisoft توانسته با این بازی هویتی تازه ایجاد کند اما Gerighty منابع الهام تیم سازنده را بی اعتبار نمی کند.
ما از رقبا که عناوین درخشانی هستند، الهام های بسیار گرفته ایم. اعضای The Codemaster (سازنده Dirt, Grid و غیره)، سازندگان Need for Speed، واقعا منبع الهام برای بسیاری از ویژگی های The Crew هستند.
تا کنون بتاهای The Crew را بازی کرده اید؟ آیا الهام مستقیمی که Ubisoft از این عناوین گرفته، مشاهده کرده اید؟
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
یوبی هرچغدر تلاش کنه به پای NFSنمیرسه
R.I.P Need for Speed
:yes:
بعد از need for speed mw1 دیگه دوران nfs بپایان رسید!
راست میگی دورانش پایان رسید نسخه ی ریوالس که درد نمیخورد حدود ۳۰ ساعت بازی کرد تا بلخره تانستم با جهارتا ماشین مسابقه بدیم خلاصه اعصابم و خورد کر 😀 😀
بلخره=بلاخره :shutmouth:
جهار=چهار :sweat:
اعصابمو خورد کرد :hypnotized:
hot persuite 2012 هم بد نبود
الآن جک گفتی؟پس hot persuite کشک بود؟Rivals بد بود؟
حالا میخود صدا شو در نیاره ولی یه اسک نرم رفته
میخود=میخواد :shy:
اسک=اسکی :sweat:
:cowboy:
مهم این هست که بازی خوبی در بیاد :yes:
خیلی باهاش حال میکنم :laugh: :laugh: 😀 😀
سری nfs rivals براتو سخت و یه طوری حساب میشد hossein77 ولی برا من واقع گرا بود
از این که nfs mw 1 عالی بود تو این شکی نیست
ولی قرار نیست که ادم تو هر مسابقه ای که بده برنده شده دقیقا همچین mw من حتی تو یدونه مسابقش هم نباختم و تو نستم با ماشین رییس ۱۲ هم سه چهارتا رییس رو ببرم چون که بازیش بالانس خوبی نداشت
ولی rivals رو میشه گفت بالانسش کامل بود
ربچ سلام لطفا یه مانیتور hdmi خور معرفی کنید حتما full hd باشه چون الان ps4 خریدم ولی هیچی ندارم روش بازی اگرم کسی خاست مانیتورش با این مشخصات که گفتم داشته باشه خریدام ببخشید بابت اسپم
چند اینچ؟؟
اگه یه چیزی بین درایور سانفرانسیسکو و nfs باشه عالیه :yes: :yes:
بازهم تقلید مسخره و بدون نوآوری .
خوب بچه ها این اولین باره یوبی هستش زیاد سخت نگیرید 😀 😀 😀
شخصی سازیه جالبش ی جور نو اوری حساب میشه البته جهان باز بودنش نسبت به NFS خیلی بهتره
شما هم زیادی سخت میگیرین برای بازی ها .. بازی های امسال عالی هستن یه نمونش هم همین حاجی(the crew)