بودجه Star Citizen به ۵۸ میلیون دلار رسید
Star Citizen، عنوان آینده PC در سبک شبیه سازی فضایی از خالق Wing Commander، یعنی Chris Roberts، هیچ نشانه ای از کم کردن سرعت بروز نمی دهد. در پایان این هفته، این بازی توانسته مبلغ ۵۷ و ۵۸ میلیون دلار بودجه بدست آورد، که بیشتر از بودجه ۵۶ میلیون دلاری در هفته گذشته است. مجموع بودجه هم اکنون مبلغ ۵۸.۳ میلیون دلار است.
در بیانیه ای منتشر شده بر روی وب سایت بازی، Roberts نوشته که رسیدن به ۵۸ میلیون دلار به این معناست که سازنده، Cloud Imperium Games می تواند به حمایت و گسترش Star Citizen ادامه دهد. رسیدن به ۵۷ و ۵۸ میلیون دلار طی یک هفته انجام شده، به همین دلیل Cloud Imperium Games، دومین مراسم سالیانه CitizenCon، جشنی برای جامعه Star Citizen، را در لس آنجلس برگزار کرده است. همچنین سازنده برای اولین گیم پلی planetside را در این مراسم به نمایش گذاشته است. تمام کسانی که تا قبل از رسیدن به ۵۷ میلیون دلار، به Star Citizen کمک مالی کرده اند، سفینه MISC Endeavor، که یکی از معتبرترین سفینه هاست، را دریافت خواهند کرد. سازنده بازی می گوید، به دلیل رسیدن سریع Star Citizen به ۵۸ میلیون دلار، Cloud Imperium Games زمان کافی برای آماده کردن یک هدف نداشته است. با این حال طرفداران سخت خالی نمی مانند. کسانی که تا قبل از رسیدن به ۵۸ میلیون دلار به کمپین کمک کرده اند، ۱۰ هزار UEC (پول مجازی Star Citizen) دریافت می کنند، بازیکنان می توانند از این پول برای ارتقا سفینه و دیگر مهارت ها در Voyager Direct Store استفاده کنند. Roberts به بازیکنان توصیه کرده که این اعتبار را نگه دارند، زیرا طبق گفته او این استودیو “تعدادی اسلحه قابل تنظیم و دیگر ارتقاها” برای حالت Arena Commander معرفی خواهد کرد.
۱۰ هزار UEC خیلی زیاد نیست، اما در این مرحله از بازی به این معنا است که ما به حامیان چندین میلیون دلار برای تجهیز سفینه هایشان می دهیم.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
این بازی تو سبک MMO هستش؟؟؟
ممنون بابت خبر :yes:
از اول این بازی تا الان خبر هاش رو دنبال میکردم . عاشق سبک
Sci-fi و Space Simulation
بودم و به نظرم این بازی یه بازی معمولی و ساده و کلیشه ای نیست.
از قابلیت هاش اینه که حاصل اسکریپت یا کد نویسی جامد نیست.
سفینه توسط یه نفر یا چند نفر اداره میشه. میتونید حتی از قدرت مانور کم
کنید و شدت آتش رو زیاد کنید.
یا برعکس جاهایی که لازمه. چند تا از توربین های کنترل جهت سفینه رو
خاموش و شارژ کنید. بعد با قدرت تمام در یک محور شتاب بگیرید.
اگر واقعا دوست دارید بفهمید این بازی دقیقا چی هست. میتونید از ورژن قبلی
این بازی یعنی
Freelancer
کمک بگیرید. چون توی این بازی دقیقا آزاد هستید تا با یه سفینه فضایی ، هر
نقشی رو که دوست دارید.
دزد، پلیس، تاجر، یا حتی یه نفر که برای زنده موندن بین منظومه های این
بازی تلاش میکنه رو انتخاب کنید.
گاهی اوقات شاید یه سیاهچاله فضایی کشف کنید که شما رو به یه منظومه
دیگه میبره. حالا جالب اینجاست که اون سیاهچال تا آخر عمر. به نام دلخواه
خود شخص ، ذخیره میشه. دنیای این بازی فراتر از هر چیزیه که هر شرکتی با
هر تکنولوژی که داره، تابه حال سعی کرده بسازه. لازم به ذکر هست که موتور
گرافیکی این بازی از Cryteck بهره میبره. Crysis 3 رو نگاه کنید. بعد گرافیکش
رو توی فضا با نور سیارات و کرات تجسم کنید. اونوقت میبینید که چه قدر قدرت
خلاقیت این بازی بالاست.
دقت کنید . اشتباه نشه. Eve یا سری های بازی X ، به هیچ عنوان در
سطحی قرار نمیگیرن که بخوان توی این زمینه. ابراز توانایی رقابت بکنن.
با سپاس . 😉