UE3 توان ساخت BioShock : Infinite را نداشت!

۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۰

Chris Kline , کارگردان فنی بازی BioShock : Infinite , در مصاحبه ای با Eurogamer گفت که این بازی از موتور پایه ی Unreal Engine 3 استفاده می کند. اما به دلیل این که این موتور قدرت ساخت بازی ما را نداشت , مجبور به دستکاری آن شدیم!

وی گفت که : ” نسخه ی معمولی UE3 توان پروژه ی عظیم و پر جزئیات BioShock : Infinite را نداشت. بنابراین ما ماه ها بر روی آن کار کردیم تا بتوانیم موتوری داشته باشیم که به اندازه ی کافی برای پیاده سازی ایده های مان قدرت داشته باشد. “

او ادامه داد : ” کیفیت جلوه های صمعی و بصری بازی بسیار بالا است. به طرزی که مشابه آن را در کمتر بازی ای دیده اید. همچنین هوش مصنوعی بازی به طوری برنامه نویسی شده که شاید هیچ موتور پایه ای از جمله UE3 نمی تواند آن را اجرا کند. بنابراین ما تغییرات زیادی در UE3 ایجاد کرده ایم. همچنین ما بسیاری از مشکلات این موتور را بر طرف کردیم تا فضاسازی ها و احساسات درونی بازی مان توسط این مشکلات کلیشه ای به هدر نرود و بازی کننده از اتمسفر بالای بازی محروم نشود. ما سیستم Rendering موتور را بسیار تغییر داده ایم. به طوری که محیط بازی بسیار زیبا تر از محیط بازی های دیگری که از UE3 استفاده می کنند شده است. همچنین سیستم دینامیک وزش باد و تغییرات آب و هوایی و شب و روز هم به بازی اضافه شده که این ها فقط چیز های کوچکی از قابلیت های جدید است! “

بازی احساسی BioShock : Infinite در سال 91 بر روی پلتفرم های PC , X360 , PS3 عرضه می شود.

——————————————————————————————-

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید