سازنده AC: Unity: نرخ فریم ۳۰ fps حس سینماتیکی بیشتری دارد
تیم سازنده Assassin’s Creed: Unity اخیراً اعلام کرد که بازی با رزولوشن و نرخ فریم مشابهی بر روی کنسول های نسل هشتمی مایکروسافت و سونی اجرا خواهد شد. سازنده بازی در مورد جزئیات علت این امر صحبت می کند.
Nicolas Guérin یکی از کارگردان های بازی طی مصاحبه ای اظهار کرد:
“در یوبیسافت برای مدت زیادی قصد داشتیم نرخ فریم ۶۰ fps را در دستور کار خود داشته باشیم. فکر نمی کنم آن ایده ی خوبی باشد به این علت که به اندازه ای که باید شما از ۶۰ فریم بر ثانیه استفاده نمی کنید و چیزی واقعی به نظر نمی رسد. آن مانند فیلم The Hobbit عجیب به نظر می آید.”
Guérin اذعان کرد که صنعت بازی سازی جمعاً نرخ فریم ۶۰ fps را به عنوان استاندارد پذیرفته است در حالی که وقتی کیفیت تصاویر و عکس ها مطرح می شود ۶۰ fps آن قدر عالی نیست.
Alex Amancio، مدیر پروژه ی بازی، نیز در مصاحبه ای اظهار کرده است:
“نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه هدف ما بود و این نرخ فریم سینماتیکی تر به نظر می رسد. ۶۰ fps برای یک عنوان شوتر واقعاً خوب است اما برای یک بازی اکشن ماجراجویی این طور نیست. در واقع وقتی که با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می شود برای بازیکنان احساس بهتری ایجاد می کند. علاوه بر این، این میزان نرخ فریم به ما این امکان را داد تا همه چیز را تا حداکثر ممکن ارتقا بدهیم.
این موضوع مانند سؤال درباره رزولوشن بازی است. عدد کیفیت پیکسل های اجرایی بازی چیزی است که شما می خواهید؟ اگر بازی زیبا به نظر برسد دیگر چه کسی به این اعداد و ارقام توجه می کند؟”
بازی Assassin’s Creed: Unity در ماه نوامبر برای PlayStation 4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
:beatup: میگم خب واسه سوبیسافت همه ی گند کاری هاش یه دلیل مسخره داره
“سازنده AC: Unity: نرخ فریم ۳۰ fps حس سینماتیکی بیشتری دارد” :rotfl:
اب قعطه
خیلی بده بازی نکنین
غر الکیم نزنین
من هر آساسینو با خوبیا و بدیاش چند بار بازی میکنم حتی اگه تکراری باشه
منم بازی میکنم دوسشم دارم ولی این هایپاش دیونم کرده ولی به خاطر شما چشب
برای pc چقدره؟
لطفا افق رو به من معرفی کنید که کدوم وره , تا برم جای این محو بشم! 😐 😐
____________________
یوبی عجب روی داره! با این دلیل های مسخره….!
افق اونوره برو بهش میرسی 😉 خدافظ 😉 :yes:
ایم مانی سافت مارو خورد :reallypissed:
هضمم شدیم ول کن دیگه
هی بابا
:yes: یا :no:
:yes:
باز این قضیه سینماتیکى شروع شد از فن هاى مایکرو خواهشمندم قضیه اوردر را شروع نکنن اساسین بازى هست که کلا ۶۰ فریم نباشه زیاد خوب نیست چون کلا بازى اصلا حس سینمایى نداره ولى اردر انگار فیلمه و باید ۳۰ فریم باشه
:yes:
نه دیگه این یکی رو بد نمیگه. درسته ۳۰ فریم سینماتیک تره، ولی ۶۰ باشه بازی روون تره و یه حس خوبی به ادم میده
داداش یزدان نیستی پ.خ تو چک کن
حرفاش یه ذزه چرته ولی خب خدایی ۶۰ فریم بیشتر توی اکسن های شور اول شخص مخصوصا تو بخش انلاینشون به درد میخوره. تو بقیه ی بازی های به چشم نمیاد. خدا کنه بازیش فقط باگ نداشته باشه ما 480p و ۱۰ فریم هم بازی میکننیم بخدا.
اکسن های شور=اکشن های شوتر
میکننیم=میکنیم
:-(( :-(( :-((
یوبیسافت با این استدلالش علم منطق و جبر و احتمال رو متحول کرد و آبروی ملاصدرا و ارشمیدس و اقلیدس رو برد ، “نرخ ۳۰ فریم برای بازیکنان احساس بهتری ایجاد میکند” :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: 😀 😀 😀 :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :teeth: :teeth: :pissedoff: :pissedoff: :real :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:
اون از بازی The Evil Within اینم از اساسین که ۳۰قریم اجرا می شه
بابا دمت گرم یوبی.هر گندی که می زنی یه بهونه ای براش میاری هیچ هم کم نمیاری.هر روز ده تا خبر از اساسینز میاد.به جا اینکارا رو بازی تمرکز کنید بازی خوب از اب در بیاد و برای کارهای الکیتون بهونه نیارید.
من بازیای زیادی انجام دادم!بعضیاشون خیلی بی کیفیت بودن از لحاظ گرافیک!ولی جذاب بودن!چون گیم پلی خوبی داشتن!بابا بخدا انقد تو فکر این اعداد ارقام نرین!گیمر اونی نیست که فقط بازیای ۱۰۸۰ و ۶۰فریم بازی کنه!!گیمر اونه که به گیم پلی توجه کنه!البته گرافیک خوب باشه بهتره.من مطمئنا یونیتی رو میخرم چون مولتی پلیرش فوق العاده به نظر میرسه
حرف شما ۱۰۰% درست. :yes:
ما با فریم اینجور چیزا کاری نداریم.
ما به بهانه های مانی(یوبی) سافت کار داریم که یه قسمتی از آدم رو پاره می کنه.
از بس بی منطقه.
انگار نه انگار که “بازی” هستش.
حس سینماتیک بیشتری داره. :teeth:
یه کسی هم حس سینمایی داشت مرد. :rotfl:
کلا وقتی ضایع میشن یه بهانه ی مزخرفی بلدن بیارن. :no:
:yes: بابت خبر.
امریکااااااااااااااااااااااااااااا بیا منو بخور!!!
ینی دلیلش از پهنا تو لوزالمعده 😮 😮
عروس بلد نیست برقصه میگه عشقم میکشه :silly:
واقعیت اینه که هردو کنسول ps4 و xone ضعیفتر از انتظار هستند
کجاش ضعیفه 😐
داداش حرف دل ماروزدی از این نسل خوشم نمیاد معماری کنسول ها که جفتشون amdهستش باز صد رحمت به نسل قبل که معماری psبا انویدیا بود و xbبا ibm خوشم از amdنمیاد ایکاش دو شرکت با اینتل و انویدیا همکاری میکردن.
بله اگه با Intel و انویدیا همکاری میکرد الان قیمت کنسول ها بالای ۱۰۰۰ دلار بود.
هرچی پول بدی همون قدر هم آش میخوری. 😉
کنسولا سخت افزار عالی دارن این یوبیسافت بی عرضه س رو کنسولا ننداز
هر سال داری یه اساسین میدی گندش دراومد دیگه کی پ تموم میشه این سری.
رو که نیست سنگ پا قزوینه خیلی روداره این یوبی حالا فریمش به کنار اون روزولوشن چی میگه واقعا برای یوبی متاسفم که نمیتونه درست بازی بسازه
فکر کنم بیشترین کارکنانو داشته باشه من اساسینو شروع میکنم نگران نوشته های اخر بازیم ناتی داگ با ۲۵۰ نفر انچارتد دو را ساخت
بالاخره هرسال دارن بازی رو اراعه میدن ولی ناتی داگ نزدیک به ۴سال روبازی کار میکنه اگر اینجوری راک استدی با ۱۴۹نفر داره arkhamرو به اوج عظمت و شکوه میرسونه.
چهار سال بازی میکنه شاهکار میسازه
بعد ناتی دوتا تیم داره که دوتاشون رو هم ۲۵۰ نفر جمعیت دارن و هردوشون باهم شاهکار میسازن لطفا با شرکتای دیگه مقایسشون نکن
دیگه نیا بگو ناتی داگ بهترین استدیو جهانه که دیگه از خنده میمیرم خواهش میکنم ازت.
میدونم حقیقت تلخه
جزو تنها استودی هایی هست که دوتا بازیش گوتی شده
فقط uncharted 2 شده دیگه 😯
اینو باید تو کتاب بهانه ها سرچ کنین :rotfl:
والا ما نمیدونیم کجاش ظعیفه 😐 😐 😐 😐
Money soft presents: Assassins’creed moneyti
:yes:
بد نمیگه من دارم black flag رو ۳۰ و خورده ای فریم بازی میکنم(pc) مشکلی نه تنها نداشتم بلکه خیلی هم از بازی راضیم!!
آفرین :no:
نمیخواد حس سینمایی داشته باشه همون ۶۰ فریم خوبه بهانه ای به این خنده داری ندیده بودم تا حالا . :laugh: :laugh:
کسی که بگه ناتی داگ استودیو خوبی نیست واقعا مریضه 😐 :no:
من حاضرم رزولوشنش ۷۲۰ باشه ولی فریم ریتش ۶۰
فریم ریت خییییییییلی مهمه به نظر من
The Evil Within هم که کلا از همون اول معلوم بود فریم ریتش ۳۰ هست
تازه به نظرم انگار از ۳۰ هم پایینتره
یوبیسافت چقد دلایل چرتی میاره! خب راحت بگن عرضه ندارن روی ۶۰ fps بسازن :no:
۶۰ فریم برای همچین پارکور و جو سریعی واقعا بهتر بود 😮
راک استدی رو نباید با ناتی داگ مقاسیه کرد ناتی داگ از سال ۱۹۸۹ ساخته شده و داره شاهکار می سازه و منم قبولش دارم ولی راک استیدی از سال ۲۰۰۴ ساخته شده و با این حال ۱۹۰ تا حدودا جایزه گرفته منبع هم rocksteadyltd.com و تا حالا سه تا بازی بیشتر نساخته.
سال ۲۰۰۹ هم برنده حایزه بهترین استدیو سال شد.حساب کنید این استدیو چقدر سریع پیشرفت کرده.با همین دوتا بازی بتمن نشون داد از خیلی شرکت ها بهتره
داداش یکی نیست این رو به اینا بفهمونو اونو ولش کن منو بچه ها تو کف اون تریلر های لیک شده هستیم روزی ۱۰بار میبینمش انصافا batmoble با اون قابلیت هاش رو کدوم بازی داره من راک استدی رو دوس دارم چون هر سه نسخش به کلی از نو طراحی شده و انقلابی بود.
هم ناتی داگ هم راک استادی شاهکار میسازن ولی به قول خودت نباید مقایسه بشن
منم نمی خوام به کمپانی دیگه ای توهین کنم ولی هیچ کمپانی ندیدم در عرض پنج سال از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ اینقدر نوآوری تو بازی هاش بیاره.امروزه هر بازی مبارزه ای که ساخته می شه از سبک مبارزات بازی بتمن ارخام الهام می گیرن.
منم این همه نوآوری در بازی میخام که فقط از راک استدی تاحالا براومده.
احسنت یوبی سافت زدی تو خال یعنی من the last of us رو روی پلی استیشن ۳۰ فریم بازی کردم و واقعا طبیعی تر بود نسبت به ۶۰ فریم ps4 آدم تو واقعیت که اینقدر سریع نیست :yes:
آقا اینا چه فرقی براشون میکنه چند فریم رو کنسول اول آخر میرن رو 1080p pc و ۶۰ فریم بازی میکنن حالشو میبرن
نسل قبل ps3 600 دلار قیمت داشت تازه سونی و مایکروسافت رو هر کنسول کلی ضرر میدادن حالا مقایسه کنید با کنسولا ۴۰۰ دلاری امروز که تازه روش سود هم میبرن
والا اگه ما میتونستیم اینطور دلایلی برای معلم هامون بیاریم فیزیک کوانتوم رو کلاً جابه جا می کردیم 😀 😀
30f دادن که فقط از لحاظ گرافیکی از بقیه رقبا جا نمونن!
وگرنه 60f از خداشونه!
الان سیاست جدیدی اومده تو جمع بازیسازا که هر شرکتی یه بازی با گرافیک فوق العاده میسازه بعدش تا وسط نسل این گرافیکو تا چندین نسخه به رخ همه میکشه البته با محیط های مختلف(کار رو گرافیک هزینه خیلی زیادی برمیداره!) کسی هم متوجه این نمیشه!
نمونه بارز سری COD
یوبی رو باش
میگه رو ۳۰ فریم سینماتیکی تره
لابد بار rogue میگه رو ده فریم خیلی سینماتیکیه
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
رو ۱ فریم ۳۰ برابر این سینمایی می شه :blush:
خیلی بده بازی نکنین
غر الکیم نزنین
من هر آساسینو با خوبیا و بدیاش چند بار بازی میکنم حتی اگه تکراری باشه
با این دلیل یوبی قلنج مغزم شکست :reallypissed:
این یارو می خواد یه کاری کنه که دیگرون از کار یوبی ایراد نگیرن :wilt:
ای بابا همه می دونن که کنسولا به خاطر این رزولوشن ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم رو نمیکشن چون که قدرتشو ندارن 😐 حتی فن کنسولا هم اینو قبول دارن 😉 غیر از اینکه خودشونو به نفهمی بزنن و در کل خودشونو گول بزنن 😎
حالا من نمی گم به این چیزا فکر کنین و یا به این چیزا فکر کنیم ! نه – به نظر من فقط باید بازی کنیم و لذت ببریم 😉 اینجور فکرا آفت بازی هستند 😎 :chic: 😎
یوبی جان شما هم دیگه این موضوع رو یاد آوری نکن خودمون دیگه می دونیم 😎 وقت طلاست – تو یه کار دیگه و یه گفتمان بهتر تلفش کنن 😉
با تشکر از آقا رامین گل :-* :kissed:
بالاخره یه حرف درست از دهن اینا در اومد , ۳۰ فرم واقعا سینماتیک تر و چشم نواز تر هست , هرکی واسه ۵ دقیقه لست رو بازی کنه به این نتیجه میرسه
tnx :yes: