موب بازی | قسمت چهاردهم - گیمفا
موب بازی | قسمت چهاردهم - گیمفا
موب بازی | قسمت چهاردهم - گیمفا
موب بازی | قسمت چهاردهم - گیمفا

موب بازی | قسمت چهاردهم

محمد صادق شجاعی
۱۸:۲۶ ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
موب بازی | قسمت چهاردهم - گیمفا

با سری جدید موب بازی بازگشته ایم. در این سری تغییرات اعمال شده است. از جمله تغییر تاریخ انتشار از چهارشنبه به یک شنبه، درج امتیاز هر عنوان، قراردادن تصاویر بازیها و حذف تریلرها، تغییر لینک دانلود بازیهای اندروید از مستقیم به فروشگاه رسمی این سیستم عامل. امیدواریم این سری نیز مورد استقبال و رضایت شما عزیزان قرار بگیرد.

hzfvxuw2ffsavg clcerrkb2xxqnptnehbeaumbzyzuc7pingeoor7ziwtj5nxslazgz=w300 rw

Air Combat: Online

Google Play: 4.3/5

آسمان ها را به لرزه درآورید و از بهترین بازی ساخته شده با محوریت جنگ های هوایی لذت ببرید. وظیفه ساخت این بازی را VOLV Interactive برعهده داشته، که تجربه Ace Wings را در کارنامه دارد. بازی از سه حالت مختلف شده است. Career Mode متشکل از ماموریت ها، مبارزه با باس ها، مبارزه با هوش مصنوعی،  Survival Mode که در این حالت می توانید با انجام مراحل مختلف و دشمنان بی نهایت مهارت های خود را بالا ببرید. Versus Mode در این حالت می توانید با دوستان به رقابت بپردازید. در بازی بیش از ۵۰ جنگنده مختلف وجود دارد که برگرفته از واقعیت هستند. برای هریک از جنگنده ها بیش از ۱۶ سیستم قابل ارتقا در نظر گرفته شده است. وجود سیستم شخصی سازی، امکان تغییر بال ها، موتورها، و اعمال سلاح های قدرتمند را فراهم می کند. این بازی دارای گرافیکی مشابه با عناوین کنسولی، و به صورت سه بعدی است. محیط های بازی متنوع می باشند، از لوکیشن های بازی می توان به مناطق شهری و کوهستان یخ اشاره کرد. این بازی برای تمامی نسل ها طراحی شده، و در ۱۰ زبان مختلف قابل دسترسی است. همانطوری که از نام این بازی پیداست، برای اجرای آن به اتصال اینترنتی و اندروید بالای ۴ نیاز دارید.

gnttyanzyprqq9xsb8 equomxm au0wukcyaxdvp6hmuq6vqhujvdys1xcoa3porml0=h310 rw tunmrzmroecbcteilimvas5efmcgehj1r jvcmf4zewssyriirf yzgwie6 af5ja9ft=h310 rw


ihnq5sl6q10ycxzamwn5flb9mszgc98tmm 5mthsd41zazgtbfz73oszdu6ebqlb=w300 rw

Star Warfare2:Payback

Google Play: 4.5/5

iTunes: ۴٫۵/۵

یکی از بهترین و موفق ترین عناوین شوتر و سوم شخص موبایل هم اکنون بازگشته است! بعد از ۱۵ میلیون دانلود جهانی نسخه اول، هم اکنون خود را برای نسل بعدی Star Warfare: Alien Invasion آماده کنید. اگر به اندازه کافی شجاع هستید که به تنهایی به جنگ با انبوهی از موجودات بیولوژیکی بروید، حتما کمپین تک نفره را تجربه کنید. امکان مبارزه به صورت آنلاین و آفلاین با طوفانی غیرقابل توقف از دشمنان نیز وجود دارد. حالت های چند نفره مختلفی از جمله حالت Co-op، حالت PvP، بازی به عنوان رئیس افسانه ای بیگانگان، حالت کلاسیک بدست آوردن پرچم، نیز در بازی گنجانده شده است. ایتم های جدیدی نیز به بازی اضافه شده اند. این آیتم ها عبارتند از سیستمی ابتکاری برای ترکیب/سلاح/زره و وسیله نقلیه، اتخاذ بهترین تاکتیک، ۵۰ حالت مبارزه. از ویژگی های مثبت بازی می توان به گرافیک آن اشاره کرد.

ihtitjndrahisjqxgaacpwm1rg4pvd4lbtghbsvrvp 3rkweyarabcjy56xtxz4klpm=h310 rw bnjsqjtninpeog2lpwt wavo70ctb8esuhtpceeta540e16p6bovb4r4xl9aggbpeg=h310 rw


fcyboaous5lb31f3ch3wgryqsexiqvfl nrymgkrr5xshd0y0fe8ca3mevgci2nkwnw7=w300 rw

Brandnew Boy

Google Play: 4.3/5

iTunes: ۴٫۵/۵

Rookie نمی داند کیست، و چگونه به اینجا رسیده، اما تنها یک چیز روشن و ان این است که برای زنده ماندن و کشف حقایق باید مبارزه کند. در این مکان زیبا و عجیب، Rookie متوجه می شود که برای کشف حقایق محدودیت زمانی دارد. بومیان تشنه به خون بوده، و به نظر می رسد تنها Rookie می توانند عطش آن ها را رفع کند. در کنار او روباتی با صورت تلویزیونی و گذشته ای نامشخص حضور دارد. Rookie باید به دنبال جواب بگردد – به شرطی که زنده بماند. به Brandnew Boy خوش آمدید. این بازی که در سبک نقش آفرینی است، دارای کنترل بسیار ساده و ابتکاری می باشد. دشمنان از روش مبارزه ای خاص خود بهره می برند، هریک دارای حملات خاص، سپر و قدرت مختص به خود هستند.بازیکن باید دائما مهارت ها را بالا برده و تاکتیک های جدید بیاموزد، زیرا ممکن است دشمنان به صورت پنج تایی حمله کنند. بازی دارای دو حالت Scenario و Infinity است. با شکست باس ها، Rookie می تواند این مبارزین شیطان مانند را به نفع خودش احضار کند. امکان شخصی سازی از ویژگی های مثبت بازی است. ماموریت های خاصی از جمله Time Attack, Defense, No Skill Clear, و No Damage Clear برای بازیکنان بلندپرواز، اهداف اضافه فراهم می کند. برای ساخت از موتور UNREAL استفاده شده، و این بازی دارای محیط های زیبا و با جزئیات است. شخصیت های بازی حالتی کارتونی دارند، و چنگ های مداوم قدرت موتور Unreal Engine 3 را به خوبی نشان می دهد.

o72p5nktr iobllswo81 ub iggy9a7ytkgnw2phztydtwbpmcyzd vu9pppyhdnnxn8=h310 rw c06tts8sh8qdl0i odhkgdhdh610wnitx mcfb7dwxeghtkchfwnaf6ege6oevswfug=h310 rw


spider man unlimited logo 100x100

Spider-Man Unlimited

Google Play: 4.2/5

iTunes: ۴٫۵/۵

 Windows Phone: 4/5

اگر به بازی ماجراجویی ارکید، اکشن و طراحی شده با دست انگار که مستقیما توسط Marvel ساخته شده، علاقه دارید، این بازی مناسب شماست. تمامی قهرمانان Spider-Verse را بر علیه تهدید نهایی متحد کنید! ارتشی از Spider-Menها را بر علیه Sinister Six، که پورتالی برای احضار بی پایان نسخه ای از خود باز کرده، رهبری کنید. Sinister Six به هریک از بعدها حمله کرده و یکی یکی نابودشان می کند. بازی در سبک endless runner همراه با چاشنی مبارزه است. رقابت و چالش های روزانه و هفتگی در Events Mode هیچگاه تمام نمی شوند. همچنین می توانید Unlimited Mode به صدر جدول امتیازات برسید. حالت داستانی بازی به صورت اپیزودیک روایت می شود. Sinister Six از بعدی به بعد دیگر جا به جا شده، در سر راه خود همه چیز را از بین می برد، دنیای ما هدف بعدی اوست. علاوه بر Spider-Man شخصیت هایی از جمله ick Fury, Mary Jane, و Black Cat همجنین GREEN GOBLIN، VULTURE نیز در بازی حضور دارند. برای اطمینان از وفاداری بازی به کمیک های Spider-Man ، نویسندگی بازی را شخصی به عهده گرفته که دستی در نوشتن کمیک Spider-Man دارد، امکان احضار، جمع آوری و بازی با کارت های مختلف Spider-Man از جمله Spider-Man Noir, Iron Spider, Cosmic Spider-Man, Scarlet Spider, وBombastic Bag-Man نیز در بازی وجود دارد. با جمع آوری فیوزها می توانید کارت های خود را ارتقا دهید. هریک از ان ها قدرت های فرابشری خاص خود را دارند. گرافیک بازی به صورت سل شید بوده و از کمیک های Marvel الهام گرفته شده است. حرکات و انیمیشن های بازی طبیعی و زیبا هستند. برای اجرای بازی به اندروید ۴ و بالاتر لازم است.

unnamed 10 unnamed 11


unnamed 7

Gravity Falls Mystery Attack

Spider-Man Unlimited

Google Play: 4.1/5

iTunes: ۴/۵

به Dipper و Mabel کمک کنید، در این بازی استراتژی مشکل و سرگرم کننده که مشتکل از ۵ مکان Gravity Falls با بیش از ۴۰ مرحله هیجان انگیز است، از خود دفاع کنند. Li’l Gideon توانسته Amulet of the Doomed را بدست بیاورد و با احضار موجودات ماورائی به Mystery Shack و دیگر مکان های اطراف شهر حمله می کند، تا بتواند Dipper, Mabel و Grunkle Stan را بترساند که Gravity Falls را تخلیه کنند. هدف شما در بازی متوقف کردن یورش موجودات با استفاده هوشمندانه از سلاح، و نجات Gravity Falls است. مکان های پنجگانه بازی عبارتند از: The Mystery Shack , Dusk 2 Dawn, Arcade, Summerween Superstore, Tent of Telepathy. بیش از ۲۰ آیتم دفاعی از جمله Manotaur War Horn, Gnome Launcher, Sneezing Powder و دیگر آیتم ها که در فروشگاه قابل خریداری هستند. احضار شخصیت های قدرتمند در زمان مشکلات به شما کمک خواهند کرد. Giant Gnome Monster, Rumble McSkirmish و دیگر شخصیت های Gravity Fall نیز در بازی وجود دارند. این بازی تنها بر روی اندروید ۴ و بالاتر قابل اجرا است. سبک بازی شباهت زیادی به Plants vs. Zombies دارد با این تفاوت که دشمنان از سه طرف به شما حمله می کنند.

unnamed 9 unnamed 8

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

موب بازی | قسمت چهاردهم - گیمفا
موب بازی | قسمت چهاردهم - گیمفا
موب بازی | قسمت چهاردهم - گیمفا
موب بازی | قسمت چهاردهم - گیمفا
موب بازی | قسمت چهاردهم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

موب بازی | قسمت چهاردهم - گیمفا