Mike Bithell: سونی با پشتیبانی از بازی های مستقل نفع زیادی می برد
با این که PlayStation 4، کنسول نسل هشتمی شرکت سونی، هنوز یک سال نشده که به بازار آمده است، فروشگاه PlayStation غنی از عناوین مختلف برای این کنسول است. بخشی از این غنی بودن بازی های PS4 مربوط به پشتیبانی سونی از بازی های مستقل و سرعت عمل این شرکت برای فراهم کردن این بازی ها بر روی کنسول نسل هشتمی خود می باشد. Mike Bithell ، که با عنوان Thomas Was Alone شناخته می شود، معتقد است این امر برای بازی سازان مستقل بسیار خبر خوبی است و علاوه بر این تأکید کرد که این معامله ای یک طرفه نیست.
Mike Bithell اذعان کرد:
“فکر می کنم این کار برای سونی مفید واقع شود. فکر می کنم با این کار به منفعت زیادی دست پیدا کنند. آن ها به تعداد زیادی بازی دست پیدا می کنند و فروشگاه PlayStation را از عناوین مختلف غنی می کنند.
به طور صریح می توان گفت که در این موقعیتی که چرخه زمانی یک کنسول قرار دارد، داشتن تعداد زیادی بازی بسیار مهم است. برای افرادی که قصد خرید این بازی ها را دارند، شما باید آن ها را با عناوین مختلف که آن ها تمایل به انجام آن عناوین داشته باشند راضی کنید. بازی های مستقل راهی بسیار ارزان و آسان برای به دست آوردن تعداد زیادی بازی است.”
بازی بعدی Bithell که Volume نام دارد در سال ۲۰۱۵ به صورت انحصاری برای PS4 منتشر می شود و یکی از بازی هایی است که پشتیبانی شرکت سونی از بازی های مستقل را نشان می دهد. برای پی بردن به اهمیت بازی های مستقل فقط کافی است نگاهی به عناوینی مانند Don’t Starve، The Road Not Taken و HoHoKum که در حال حاضر بر روی PS4 در دسترس می باشند بیاندازیم.
“احتمالاً هزینه ی آوردن Volume به PlayStation به اندازه ای نیست که که در قیاس با محصولات دیگر این شرکت قرار گیرد اما آن ها به وسیله پشتیبانی از این بازی ها تعداد بسیار زیادی بازی به دست می آورند و بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرند و به این دلیل که از سازندگان مستقل حمایت می کنند کارشان قابل توجه و تحسین است و حسن نیت آن ها را نشان می دهد.
افرادی که در شرکت سونی تصمیم گیرنده اند بسیار طرفدار بازی هستند و این موضوع دوست داشتنی است. این ها فقط افراد علاقه مندی هستند که در جایگاه قدرت قرار گرفته اند. جالب است که افراد این چنینی مشاغلی را به عهده دارند که می توانند به ایجاد بازی ها کمک کنند.
به عنوان یک سازنده، نمی خواهم با افرادی کار کنم که توجهی به مردم ندارند بلکه تمایل دارم با افرادی که خود طرفدار هستند کار کنم. به این دلیل که خودم یک طرفدار هستم و می خواهم چنین جوی حول بازی های من وجود داشته باشد.”
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
ببینیم Volume چی میشه امید وارم بازی خوبی از اب در بیاد.
ممنون بابت خبر 😉
:yes:
:yes:
سونی همیشه همیشه تو بازی اول بوده وحتی هیچ بازی از سوی رقیب به گرد انحصاری های سون نمیرسن . :yes: :yes: :yes:
:yes: :yes:
معلومه! خیلی از شرکتای بزرگ بازیسازی قبلا یه شرکت کوچیک و مستقل بودن. که با حمایت به اینجا رسیدن. دم سونی گرم :yes:
کاره خوبیه ولی نباید مثل مایکرو زیاد سرمایه بزاره (خرید ماینکرفت )
فقط حمایت کنه بهتره :yes:
بنظرم اگر کمی بیشتر رو بازی های بزرگ هم تمرکز کنه بدنیست