Crytek: به وجد آوردن مردم بسیار مشکل شده است - گیمفا
Crytek: به وجد آوردن مردم بسیار مشکل شده است - گیمفا
Crytek: به وجد آوردن مردم بسیار مشکل شده است - گیمفا
Crytek: به وجد آوردن مردم بسیار مشکل شده است - گیمفا

Crytek: به وجد آوردن مردم بسیار مشکل شده است

رامین مبشری
۱۴:۵۲ ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
Crytek: به وجد آوردن مردم بسیار مشکل شده است - گیمفا

Nicolas Schulz، یکی از مهندسان استودیو بازی سازی Crytek، طی مصاحبه ای به صحبت درباره شایعاتی مبنی بر پشتیبانی بازی Ryse از Mantle و همچنین برنامه های Crytek برای آینده پرداخته است.

طبق صحبت های Nicolas Schulz، سازندگان در Crytek با عناوین خود همچنان به جا به جا کردن مرزهای گرافیکی بازی ها ادامه می دهند. البته او اعتراف کرد که این روزها به وجد آوردن مردم بسیار دشوار شده است (در قیاس با زمانی که Crysis ساخته شد) و Crytek برای ایجاد جلوه های بصری خارق العاده در عناوین خود تمام تلاش خود را به کار می بندد. او در صحبت هایش اظهار کرد:

“فکر می کنم با پیشرفت های به دست آمده در کیفیت کلی، نورپردازی ها و کیفیت انیمیشن ها، Ryse باری دیگر مرزهای گرافیک real-time را گسترش داد. اما برخلاف زمان Crysis، ما به عنوان یک صنعت به سطحی از کیفیت رسیده ایم که در حال حاضر به وجد آوردن مردم به شدت سخت تر شده است. هنوز برای پیشرفت فضا وجود دارد و ما قطعاً به گسترش دادن مرزها تا جای ممکن ادامه خواهیم داد.”

Nicolas در ادامه درباره رابط کاربردی شرکت AMD به نام Mantle صحبت کرد و اظهار کرد که Ryse از Mantle پشتیبانی نمی کند و برنامه ای هم برای پشتیبانی از این رابط کاربردی ندارد:

“Ryse کاملاً بر مبنای DX11 می باشد و از Mantle پشتیبانی نمی کند، اما این موضوع بر تجربه ی بازی تأثیر منفی نخواهد گذاشت.”

بازی Ryse: Son of Rome در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) برای PC عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Crytek: به وجد آوردن مردم بسیار مشکل شده است - گیمفا
Crytek: به وجد آوردن مردم بسیار مشکل شده است - گیمفا
Crytek: به وجد آوردن مردم بسیار مشکل شده است - گیمفا
Crytek: به وجد آوردن مردم بسیار مشکل شده است - گیمفا
Crytek: به وجد آوردن مردم بسیار مشکل شده است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Crytek: به وجد آوردن مردم بسیار مشکل شده است - گیمفا
Crytek: به وجد آوردن مردم بسیار مشکل شده است - گیمفا