یوبیسافت برای ساخت بازی های مشابه Child of Light آماده است
بازی Child of Light پروژه ای کوچک و آزمایشی بود که توسط اعضای خلاق یوبیسافت به عنوان بخشی از طرح کارآفرینی داخلی شرکت یوبیسافت، طرحی که در آن که از کارمندان می خواهد زمان بین دو پروژه ی خود را به کار بر روی ایده های خاص بپردازند، انجام شد.
با این هدف، یوبیسافت تیم سازنده ی Child of Light را به عنوان گروهی اصلی در استودیو قرار دادند تا برای به دست آوردن موفقیت بزرگی دیگر هدف گذاری کنند. Lionel Raynaud، یکی از اعضای Ubisoft Montreal، در مورد موفقیت Child of Light صحبت کرد و این که چگونه یوبیسافت با نگاه به کیفیت و خلاقیت بازی ها سرمایه گذاری می کند:
“ما از بازی Child of Light و موفقیت آن بسیار خرسندیم. تیم سازنده کار خود را به خوبی انجام داد و بازی مورد استقبال فراوانی قرار گرفت. ما از این که عنوان جدید و خاصی را به ارمغان بیاوریم، مفتخر هستیم. بسیاری از مردم از این Montreal این سبک بازی را ساخته است شگفت زده شدند.”
او همچنین اشاره به این کرد که تیم سازنده Child of Light آماده برای شروع پروژه ی بعدی است:
“تیم ما در جریان ساخت بازی چیزهای زیادی درباره مکانیک های RPG یاد گرفت و این امر موجب شد تیم اصلی را تشکیل دهیم. افرادی که این بازی را ساختند حال می خواهند مجدداً با یکدیگر کار کنند، چه کار بر روی یک بازی کوچک باشد چه نباشد.
این پویایی ارزش های زیادی در این صنعت دارد و این چیزی است که ما می خواهیم انجام دهیم: ما می خواهیم تیم های اصلی تشکیل دهیم که تمایل داشته باشند بازی های بزرگی درست کنند. بنابراین ما از طرح های دیگری مانند Child of Light استقبال می کنیم و فرصت خوبی است برای این که بازی های زیادی مشابه آن در آینده داشته باشیم. من در حال حاضر پروژه های مختلفی در دست دارم، حتی امروز صبح پروژه ای در دفتر کارم داشتم که بسیار هیجان انگیز بود.”
با وجود اینچنین تیم قوی و با انگیزه ای، شرکت یوبیسافت به پروژه هایی که پا جای پای Child of Light بگذارد و مسیری که این بازی طی کرد را دنبال کند، علاقه دارد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
نظرات
یوبیسافت که کلا برای ساخت بازی های مشابه و نسخه های بعدی و … آماده است!!! 😀
ممنون بابت خبر :yes:
یوبی خسته نمیشه ؟ 😐
خیر به عشق پول همه کاری میکنه
اولش از یوبی سافت خوشم میومد اما الان حالم به هم میخوره ازش :sick: :sick:
تا یه بازی توپ رو به گند نکشه ول نمیکنه :no: :no
به این سبک ادامه بده حتما موفق میشه چون طرفدار های خاص خودشو داره :yes:
می گم بیاد یوبی سافت یه بازی فوتبال بسازه :snicker: :snicker:
درود
بازی خوبی بود، این جور بازی ها همیشه منو جذب خودشون کردن، امیدوارم همیشه از این بازی ها تو استینش داشته باشه… :yes:
😐 😐 😐 😐 😐
من بازی هاشونو دوس دارم البته نظر شخصیه هرچقدرهم وارد بازار بشه میخرم :evilgrin:
دوست عزیز اگه همین ubisoft ,EA,deep silver نبودن الان ما باید غاز میچروندیم بعدش هم من نمیدونم چرا همه میگین نباید سالیانه اسیسنز . کالاف مخالفین اگه اینا نوآوری داشته باشن چه اشکالی داره هر سال عرضه بشن اصن هر سال عرضه بشن درسته cod ghosts ولی همون کنترل سگش نوآری به حساب میومد یا black flag مراحل جانبیش چقدر تنوع و نوآوری داشت اگه ما به هوای کیفیت بازی های راکستار باشیم باید هر دوسال اون هم با تاخیر یه بازی کنیم درسته بازی هاش شاهکاره ولی اون دوسالو چکار کنیم اصن همون یه سالو چه کار کنیم 😉 :disdain: 🙄
اصلاحیه:چرا همه با عرضه سالیانه اسیسنز و کالاف مخالفین
درسته cod ghost بازی مزخرفی بود
مدیران محترم امکان ویرایش لطفا :laugh: :sweat:
عالیه :rotfl: :rotfl:
واقعا بازی مزخرفی بود :no:
(توهین نباشه به طرفداراش 😉 )
جان مادرت برو نسخه ی جدید SPLINTER CELL رو بساز :reallypissed: :reallypissed:
من از این بازی خیلی خوشم میاد، سبک باحالیه بخصوص که انحصاری ps4 بور
این بازی برای تمام پلنفورم های تاریخ اومده انحصاری ps4 رو از کجا در آوردی؟ 😐
یه south park دیگه بده دیگه حرف نداره