Dragon Age: Inquisition چالش برانگیزتر از نسخه های پیشین بازی خواهد بود
طرفداران Dragon Age در نسخه ی در دست سخت این سری یعنی Dragon Age: Inquisition بیشتر از نسخه های پیشین بازی به چالش کشیده خواهند شد. این موضوع را Cameron Lee، تهیه کننده BioWare، اذعان کرده است. او در ادامه درباره ی میزان سختی Inquisition و همچنین استفاده از قابلیت Tactical View صحبت کرده است.
Cameron Lee در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که بازیکنان نیاز خواهند داشت از قابلیت Tactical View، دوربینی که به بازیکن این امکان را می دهد تا بازی را متوقف کند و از زاویه بالا به بررسی حرکات بعدی خود بپردازد، استفاده کنند یا خیر، اظهار کرد که استفاده از این قابلیت که پس از بازی Dragon Age: Origins و در حالی که در Dragon Age II وجود نداشت به این بازی بازگشته است، کاملاً بستگی به بازیکن و این که به چه میزان قصد دارد چالش دشواری را تجربه کنند.
“استفاده از آن لزومی ندارد. کاملاً بستگی به هر بازیکن دارد. برای مثال در نظر بگیرید که در حال بازی با سطح دشواری متوسط هستید. تمام سطح های سختی بازی در Inquisition چالش برانگیزتر و سخت تر از Origins و همچنین Dragon Age II هستند. بنابراین هر بازیکن آستانه ی تحمل فشار متفاوتی دارد و استفاده از Tactical View به این بستگی دارد که به چه میزان بتواند فشار را تحمل کند.”
Tactical View تقریباً شبیه یک محل امنی است که به شما این امکان را می دهد تا سرعت بازی را در زمان هایی که به دردسر می افتید کاهش دهید. Lee ادامه می دهد:
“Tactical View میزان فشار بر رویی بازیکن را کاهش می دهد. بنابراین اگر در real-time view در حال انجام بازی هستید و بازی بسیار شلوغ شده است و تعداد زیادی دشمن وجود دارند یا دشمنان بسیار سر سخت هستند یا مشکلی پیش آمده است، ممکن است فشار بسیار زیادی حس کنید و بخواهید از دوربین های تاکتیکی استفاده کنید، اما برای فردی دیگر ممکن است این میزان فشار مشکلی نداشته باشد و بخواهد در همان real-time view به کار خود ادامه دهد.”
بنابراین بازیکنان هستند که تصمیم می گیرند به چه صورت از قابلیت های بازی استفاده کنند. نحوه ی بازی Dragon Age: Inquisiton به صورتی است که بازیکنان آزادند به هر طریقی تمایل دارند به انجام بازی بپردازند.
بازی Dragon Age: Inquisition در تاریخ ۱۸ نوامبر برای Xbox One، PlayStation 4 و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
ایا میدانستید این بازی مارو به چالش اب یخ هم میتواند دعوت بکند؟
من که کلا به استراتژی حمله و این سوسول بازیا اعتقاد ندارم…. 😀 :silly:
مث گاو سرمو میندازم پایین ویرم وسط دشمنا فقط هم هیروم باید mage باشه همین وبس.
ممنون بابت خبر :yes:
تجربه صابت کرده است که هر چه هایپ بیشتر باشد بازی مضخرف تر است 😐 :wilt:
ای جانم حرف دلمو زدی :yes:
لامصب هرکی هایپ میکنه گند میزنه به بازی مث watch dogs….pes 2014….
ولی کلا dragon age هایپاش دروستن و بازی خوبی میشه.. :yes:
با تمام احترامی که به این بازی می زارم ولی اصلا به ویچر خودمون نمی رسه
شدیدا منتظرشم
ممنون بابت خبر