بدون استفاده از iDroid احتمال گم شدن بازیکنان در جنگل های وسیع MGS V: TPP وجود دارد
هیدئو کوجیما طی مصاحبه ای به سختی های خلق یک بازی open-world وسیع و دستیابی به سیستم هوش مصنوعی شخصیت های بازی و همچنین اهمیت استفاده از دستگاه iDroid برای مسیریابی اشاره کرد.
یکی از ویژگی های مهمی که در نمایشگاه TGS از بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain به نمایش گذاشته شد این بود که بازیکنان می توانند همراه هایی را در مأموریت ها با خود به همراه ببرند. در طی مراحل ساخت MGS 2، تیم سازنده بازی برای دستیابی به هوش مصنوعی همراهی که در جریان بازی به شخصیت اصلی بازی در پیش بردن مأموریت ها کمک می کند (که این کار را Solid Snake برای Raiden در MGS 2 انجام می داد) تلاش زیادی را انجام دادند تا این بخش از بازی به خوبی کار خود را انجام دهد. در MGS V سازندگان بازی تلاش کرده اند تا از نوع دیگری همراه با هوش مصنوعی که به گونه ای متفاوت از همراه های سنتی در بازی ها می باشد استفاده کنند. برای این امر آن ها از Quiet استفاده می کنند که به دنبال Snake و در کنار او حضور خواهد داشت. Quiet می تواند از خود مراقبت کند و با سلاح Snipe خود از فواصل دور Snake را پشتیبانی کند یا این که به جلو رفته و منطقه را دیدبانی کند.
همچنین کوجیما از دشواری های ساخت یک بازی open-world وسیع سخن گفت. او قابلیت نشان گذاری در محیط را در دستگاه iDroid قرار داده است و با مثال زدن جنگل آفریقایی که اخیراً به نمایش گذاشته شده است اذعان کرده است که بدون استفاده از iDroid احتمال گم کردن مسیر توسط بازیکنان وجود دارد.
بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم های PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مایکروسافت همچنان به دنبال خرید و تصاحب در گیمینگ است
نظرات
:yes:
کوجیما است دیگر گاهی دوست دارد چاخان بگوید
اگه دمو tgs دیده باشین برای اینکه اسنیک هلی کوپترو منهدم کنه نارنجکو انداخت تو هوا بعد quiet نارنجک و تو هوا زد هلی کوپتر منهدم شد صحنه ی خیلی جالبی بود یا حتی زمانی که با هماهنگی هم به دو نفر شلیک کردن مثه شلیکای همزمان توی ghost recon:future soldier در یه بازی فوق العاده در پیش روی همه ی گیمر ها هست
اصلا بازی پر شده از خلاقیت تو تریلر قبلی هم یک fulton به ماشین وصل کرد + c4 بعد کنار هلیکوپتر که رسید منفجرش کرد صخره نوردی و دست الکتریکی و فضای جنگل و شخصیت های quite و DD :inlove: :inlove: :inlove:
اقای مبشری میشه کلا یه تاریخچه ی کامل برای این سری متال گیر تو حالت pdf یا تو خود سایت بذارید خیلی مرموزه دوست دارم همه ی داستانشو بفهمم
بله دوست گرامی منم وجود همچین چیزی رو خیلی وقته که احساس کردم. به زودی یا من یا بقیه دوستان یه تاریخچه یا timeline برای MGS تهیه می کنیم و منتشر می کنیم.
:yes:
هوش مصنوی بازی متال گیر همیشه جزو بهترینها بوده مطمعنا tpp هم عالی از کار در میاد .کوجیما تاریخ انتشارو بگو صبرمون تموم شد. :inlove:
دو نکته:
اول اینکه استاد کلا یه چیزی پروند.چرا؟چون هر آدم عاقلی میدونه که تو یه بازی open world بدون نقشه گم میشی.
دوم اینکه تو MGS 2 اسنیک به صورت حضوری رایدن رو پشتیبانی نمیکرد بلکه از طریق کدک این کار رو میکرد.
:yes: بابت خبر.
در مورد نکته اول که تو هر بازی صادق نیست مثل اسکایریم که از روی کوه هاش میشه فهمید و بیشتر در اینجا میخواسته به قابلیت های id اشاره کنه
نکته ۲ هم بازی mgs2 رو با این بازی مقایسه نکن تو اون بازی هم مراحلی بود که سالید از روی هلیکوپتر و یا مرحله ای که اسنایپر بود بالاخره تکنولوژی اون زمان هم در نظر بگیر :shy:
واسه ی مورد اول اگر تو یه سیاه چال تو skyrim بری که کوه وجود نداره بخوای مسیر یابی کنی چون بلاخره سیاه چال های skyrim هم دارای چند مسیر هستند.
نکته ی دوم اینکه حرف شما درست اصلا قابل مقایسه نیستند ولی اون قسمت هایی رو که گفتی به صورت اسکریپت بندی شده طراحی شده بود و مثل شماره ی جدید حالت ها یا متدهای مختلفی براش ذرنظر گرفته نشده بود. :heh:
جنگل ها 😮
ایول استاد.دمت گرم :yes:
پسر دیگه صبر ندارم :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
😐 😐 😐
:yes:
الکی میگه از جنگل مه الود دارک سولز بدتره ردش کردن بچه ها والا
:hypnotized: :struggle: :weep: :beatup: :pissedoff: :reallypissed:
ممنون دوست عزیز بابت با خبر کردن ما از قبیل سال انتشار این بازی و همچنین برای چه پلتفرم هایی قرار این بازی بیاد یا اینکه ساخته بشه 😉 :yes:
ممنون بابت خبر.یک اپدیت همین امروز واسه watch dogs امده 118mb هست لطفا اون هم پیگیری کنید. :yes:
😛 😛 😛 :inlove: :inlove: 😯 😯
بنظرم عنوان فوق العاده ای میشه با توجه به اینکه کوجیما سازندشه.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بجه ها ببخشید بی ربطه ولی یکی از سایتای ایرانی Strong Hold 2 رو قرار داده، این عنوان مگه منتشر شده؟
بله دوست عزیز منتشر شده 😉
کسی لینک تریلر tgs داره؟ 😀