سازنده Dark Souls به ساخت بازیهای دشوار ادامه می دهد
انتظار نداشته باشید، که From Software – خالق بازیهایی چون Demon’s Souls, Dark Souls, و Bloodborne – از ساخت بازیهایی با سطح دشواری بالا دست بردارد. کارگردان Dark Souls II، آقای Yui Tanimura این موضوع را تایید کرده است.
طی میزگردی در Tokyo Game Show، این کارگردان گفته است که بازیهای دشوار در “اقلیت” هستند، اما این موضوع مانعی برای ساخت بازیهای دشوار در این استودیو نیست.
در کنار تمرکز بر روی دنیای تاریک خیالی، ما بر روی ساخت تجربه ای که حس موفقیت را برای بازیکنان به ارمغان می آورد، تمرکز بیشتری داریم. در تمامی بازیهای ساخته شده در From Software، ما به دنبال این هدف هستیم. ما می دانیم که ساخت بازیهای دشوار در اقلیت هستند، اما From Software بر روی این بازیها کار کرده است. برای ارائه حس موفقیت به بازیکنان، ما این سبک را در تمامی عنوان آینده ای که ساخته می شود، حفظ و ادامه دهیم.
Tanimura، در پاسخ به این سوال که، شهرت From Software در ساخت بازیهای دشوار جه تاثیر بر روی دیگر عنوان این صنعت چه تاثیری می گذارد، گفته است که، او اعتقاد دارد وجود بازیهای بیشتری مانند Dark Souls بسیار خوب است، زیرا به این معنا بوده که ساخته این استودیو مورد توجه مخاطبین وسیعی قرار گرفته. جدیدترین ساخته عرضه شده From Software، عنوان Dark Souls II می باشد. این بازی با محتوای افزودنی جدید، در حال گسترش است. جدیدترین محتوا با نام Crown of the Ivory King، هفته آینده عرضه می شود. پروژه نقش آفرینی بعدی From Software که به صورت انحصاری برای PlayStation 4 عرضه می شود، Bloodborne نام دارد. این عنوان در تاریخ ۶ فوریه (۱۷ بهمن) در آمریکای شمالی منتشر می شود.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
بهتر :yes: :yes: :yes: این طور تنوع ایجاد میشه و صنعت گیم از یک نواختی بیرون میاد
خوبه…سخت خوبه :yes:
در کل ای کاش bloodborne انحصاری نبود
ممنون بابت خبر :yes:
دمش گرم
یه زمانی بازی ها اکثراً سخت بودن و حداقل برا من حتی Dark Souls هم اینقدر سخت نیست! بازی ها الآن به خاطر اینکه همه پسند باشن راحتن!:'(
دشواری !
دشواری نداریم ؟