اطلاعات کامل از کلاس های موجود در Destiny - گیمفا
اطلاعات کامل از کلاس های موجود در Destiny - گیمفا
اطلاعات کامل از کلاس های موجود در Destiny - گیمفا
اطلاعات کامل از کلاس های موجود در Destiny - گیمفا

اطلاعات کامل از کلاس های موجود در Destiny

احمدرضا محمدنژاد
۰۱:۳۷ ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
اطلاعات کامل از کلاس های موجود در Destiny - گیمفا

همان طور که خبر دارید یکی از مورد انتظار ترین عناوین امسال چند روزی است که منتشر شده است و تاکنون توانسته فروش خوبی نیز داشته باشد و بازیکنان نیز از آن راضی می باشند. تمام این ها نشان می دهند که استودیو Bungie کار خود را به خوبی انجام داده است و می داند که نیاز بازیبازان چه می باشد. در این بازی شما می توانید از سه کلاس موجود در آن استفاده کنید. این سه کلاس عبارتند از : Titan , Hunter , Warlock . در ادامه شما می توانید قابلیت ها و ویژگی های کامل این سه کلاس را مشاهده کنید.

همان طور که گفته شد این عنوان دارای ۳ کلاس برای بازی کردن می باشد. در پایین شما می توانید بررسی کلاس Titan را مشاهده کنید:

Titan

اگر از طرفداران بازی های شوتر بزن و برو جلو ! مانند Call Of Duty می باشید شاید این کلاس برای شما مناسب باشد. همچنین اگر در بخش چند نفره Halo نیز جزء گروه Spartan ها هستید این کلاس برای شما پیشنهاد می شود. Titan ها دارای زره ای سنگین و بسیار قدرتمند می باشند که در مقابل حملات و گلوله های دشمن به آسانی شکست نخواهد خورد. در صورت داشتن استراتژی و فکر می توانید بیشترین استفاده را از این کلاس در میدان نبرد ببرید.

این کلاس از دو زیر گروه “مهاجم” و “مدافع” تشکیل می شود. با استفاده از قابلیت های زیر مجموعه مهاجم می توانید دشمنان خود را به راحتی هرچه تمام تر از بین ببرید. قدرت ویژه این زیرمجموعه Fist Of Havoc نام دارد که البته قابل ارتقاء نیز می باشد. با این قابلیت بازیکن می تواند پرشی را به آسمان بزند و سپس با سرعت به سمت زمین بازگردد و با مشت یک ضربه قدرتی به زمین بزند تا دشمنان اطراف نابود شوند. با ارتقاء دادن به این ویژگی می توان آن را قدرتمندتر کرد و میدان ضربه بیشتری برای آن فراهم کرد. این قابلیت می تواند هنگام مبارزه با دشمنان زیاد و یا در هنگام مبارزه با باس های بازی بسیار به کار بیاید. البته در زمانی که جان کافی ندارید نباید از این قابلیت استفاده کنید زیرا به احتمال زیاد موجب مرگ خود خواهد شد و Overcharge خود را از دست خواهید داد.

حال به دومین زیرمجموعه از کلاس Titan می رسیم. این زیر مجموعه همان طور که گفته شد ” مدافع ” نام دارد و بر خلاف ” مهاجم ” قابلیت ویژه ی دیگری دارد. این قابلیت در سطح ۱۵ قابل استفاده خواهد شد( Level 15). حمله های تن به تن مدافعان بهتر از مهاجمان می باشد وآسیب بیشتری به دشمنان وارد می آورد و قابل ارتقاء نیز می باشد. قابلیت ویژه مدافعان Ward Of Down نام دارد. با این ویژگی می توانید یک حباب بزرگ را درست کنید که در برابر گلوله، موشک، لیزر و.. دشمنان مقاوم می باشد. این ویژگی قابل ارتقاء نیز می باشد و با آپگرید کردن آن حباب بزرگتر و میزان مقاومت آن نیز بیشتر خواهد شد.

همچنین Titan ها دارای دو نوع نارنجک Pulse و Flash bang می باشند. با استفاده از Flash Bang می توانید دشمنان خود را برای مدتی گیج کنید. البته بر خلاف بازی های دیگر در صورتی که دشمنی با استفاده از این نارنجک ها گیج شود یک علامت قرمز بالای سر آن ظاهر می شود. نارنجک دیگری نیز آسیب فیزیکی به دشمنان وارد می آورد. در زیر نیز می توانید تصویر متحرکی از کلاس Titan را مشاهده کنید:

2601337 titan+gif

Hunter

Hunter ها را می توان کلاس تک تیرانداز و اسنایپر این بازی دانست. این کلاس نیز مانند Titan ها دارای دو زیر گروه یا زیرمجموعه می باشد. زیرمجموعه های این گروه Gunslinger و Bladedancer نام دارند که اسم های جالبی نیز می باشد. Gunslinger اولین زیر مجموعه این کلاس می باشد که می توانید دشمنان خود را بدون ریختن عرق و به سه صورت آسان-متوسط-سخت نابود کنید. می توانید با اسلجه های دوربین دار خود سر دشمنانتان را هدف بگیرید و با خرج کردن یک Sun Bullet مغز آن را متلاشی کنید. قابلیت این زیرمجموعه نیز Golden Gun نام دارد که به وسیله آن می توانید به راحتی دشمنان خود را نابود کنید. هنگامی که در کلاس Hunter به سطح ۱۵ رسیدید می توانید به زیرمجموعه Bladedancer بپیوندید. قابلیت Bladedancer ها Arc Blade نام دارد که به وسیله این قابلیت می توانید یک حمله صاعقه مانند کشنده را انجام دهید. بر حلاف قابلیت Golden Gun ، ویژگی Arc Blade می تواند جان بازیکن را در مواجه با باس های بازی به خطر بیندازد، زیرا برای استفاده از این قابلیت باید به طور کامل به دشمن مورد نطر نزدیک شوید که در این صورت مورد حمله آن نیز قرار خواهید گرفت.

برخلاف کلاس Titan در صورت انتخاب هر زیرمجموعه نارنجک های متفاوتی نیز دریافت خواهید کرد. در زیر می توانید یک تصویر متحرک از کلاس Hunter را مشاهده کنید:

2601339 hunter+gif

Warlock

سومین کلاس بازی Warlock نام دارد. این کلاس نیز مانند دو گروه قبلی دو زیرمجموعه دارد. The Voidwalker و Sunsinger دو زیرمجموعه کلاس Warlock نام دارند. The Voidwalker اولین زیر مجموعه این کلاس می باشدو قابلیت ویژه آن ها Nova Bomb نام دارد این قابلیت انرژی منفجره ای را به دشمنان اطراف تحمیل می کند. این قابلیت می تواند در نبرد های PvP بسیار به کار آید و بازها پیروزی را برای شما به بار آورد. در ابتدا شما ضعیف ترین Nova Bomb را در اختیار دارید که می توانید با انجام آپگرید آن را قوی تر کنید. بعد از این که به سطح ۱۵ با این کلاس رسیدید می توانید به زیرمجموعه Sunsinger بپیوندید. البته بر خلاف دو کلاس قبلی، با پیوستن به این زیر مجموعه هیچ تغییری از لحاظ قابلیت ها ایجاد نمی شود و فقط قدرت کاراکتر شما افزایش می یابد. در زیر می توانید عکس متحرک از کلاس Warlock را مشاهده کنید:

2601341 warlock+gif

Destiny به تازگی بر روی کنسول های نسل هفتم و هشتم عرضه شده است و تاکنون متای بازی ۷۵ می باشد.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعات کامل از کلاس های موجود در Destiny - گیمفا
اطلاعات کامل از کلاس های موجود در Destiny - گیمفا
اطلاعات کامل از کلاس های موجود در Destiny - گیمفا
اطلاعات کامل از کلاس های موجود در Destiny - گیمفا
اطلاعات کامل از کلاس های موجود در Destiny - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اطلاعات کامل از کلاس های موجود در Destiny - گیمفا
اطلاعات کامل از کلاس های موجود در Destiny - گیمفا