No Man’s Sky نباید یک عنوان MMO در نظر گرفته شود
زمانی که نام No Man’s Sky به میان می آید، سیل ناشناخته ها به سمت طرفداران خجوم می آورند. در حالی که بنظر می رسد، بازی ترکیبی از سبک های مختلف است، اما با وجود دنیای عظیم و تعامل چنده نفر، Hello Games قاطعانه می گوید که این عنوان MMO نیست.
امکان بازی چند نفره در No Man’s Sky وجود دارد، اما برخلاف عناوین MMO، بخش اصلی تجربه بازی بر روی این ویژگی استوار نیست. خالق No Man’s Sky، آقای Sean Murray در مورد این موضوع، و سناریوی جالب بازدید از سیاره دوستان، توضیحاتی داده است.
من نمی خواهم که مردم این بازی را یک عنوان MMO بدانند. می توانید آثار دیگران بازیکنان و کشفیات آن ها را ببینید، بهمین دلیل احساس تنهایی نمی کنید، اما اگر من و شما با هم بازی کنیم و من بگویم “بر روی سیاره من به ملاقاتم بیا”، امکان دارد که روزها یا هفته از شما دور باشم. حتی اگر بر روی یک سیاره باشیم و بخواهیم همدیگر را ببینیم، مثل این است که در نقاط تصادفی بر روی زمین باشیم و بخواهیم همدیگر را پیدا کنیم.
با اینکه بازیکنان از لحاظ فنی در یک کهکشان هستند، قابل درک است که Murray می خواهد این تمایز را ایجاد کند، با این حال اکثر مردم می دانند که این بازی MMO نیست. بنظر می رسد ارتباط با دیگران در بخش چند نفره No Man’s Sky، مستلزم صرف وقت و هزینه است. این روش بسیار کارآمدی برای یادگیری نحوه کارکرد بازی است، و زمانی که به بخش چند نفره وارد می شود، به اندازه کافی آماده شده اند. شاید این سوال پیش بیاید، اگر به اندازه کافی انسان برای پر کردن فضای چند نفره No Man’s Sky وجود نداشته باشد چه؟ Hello Games به این سوال این گونه پاسخ داده است:
اگر بازیکن کافی برای این کار وجود نداشته باشد، NPCها این کار را انجام می دهند. اما در مرکز کهکشان، همه چیز به طور عظیمی گسترده است. ما می خواهیم که همه چیز قریب به اتفاق باشد، حالتی مانند غرب وحشی داشته باشد، که در آن هیچ وقت نمی دانید چه چیز در انتظار شماست.
No Man’s Sky توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. مطمئنا این ساخته Hello Games، به یکی از شگفتی های PS4 بدل خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
نظرات
برا بازی اینترنت اجباریه؟؟؟
خیر بخش افلاینم داره
من کلا با این سبکا حال میکنم مث ماین کرافت (منظورم گشت و گذاره ) :yes:
تشکر
عاشقشم :dazed:
چی الو بیا سیاره من ۲ روز طول میکشه تو راه مواظب باش :rotfl: نخورند :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
عالیه خدایی اگه اینجوری باشه مثلا من تو راهم فردا میرسم وسایلو اماده کنیا خیلی باحال میشه :yes: :yes:
عالیه فقط آیا از world of warcraft بزرگتره؟من که فک نکنم
🙂
من بازی نکرمدwow رو ولی به نظرم خیلی بزرگتره هزارتا سیاره داره که هرکدوم خیلی بزرگن :inlove: :inlove:
توی این بازی سیاره ها به صورت تصادفی و به صورت خودکار ساخته میشن یعنی سیستم چند تا چیزو کپی میکنه و یه سیاره میسازه مثل بازی don’t starve به صورت کلی این بازی بزرگتره ولی وارکرافت چون مناطقش از قبل ساخته شدن تنوع زیادی توی هر منطقه دیده میشه توی این بازی بعد یه مدت مناطق تکراری میشن
سبک این بازی با وارکرافت متفاوته اگه تریلر گیم پلیشو دیده باشید میفهمید
+ اصلا اینجور بازی هارو نباید با شاهکاری مثل وارکرافت مقایسه کرد بازی های بزرگتر از این هم نتونستن به پای وارکرافت برسن
زودتر سیستم مورد نیازشو بدن :reallypissed:
بازی به این میگن . یه سوژه ی کاملا جدید . :yes: :yes: :yes:
از این بازایی که فضای خیلی بزرگی دارن توش گم میشی بدم میاد! :sick: :sick: :no:
بازایی= بازیایی
ویرایش شد :yes:
هر قدرم قشنگ باشه به wow نمیرسه :no:
“مطمینا این ساخته hello games ،به یکی از شگفتی های ps4 بدل خواهد شد”
با این جمله خیلی حال کردم. :inlove: قطعا همین طور هست :yes:
ممنون بابت خبر
:yes: :yes: