امکان حمل سلاح بر روی هر دو دست در Dragon Age: Inquisition
زمانی که Dragon Age: Inquisition در نوامبر منتشر شود، بازیکنان می توانند از بین سه کلاس متفاوت شخصیت خود را انتخاب کنند. هر یک از این کلاس ها، مواردی اختصاصی دارند که امکانات شخصی سازی متعددی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. تا این لحظه Bioware به جزء ویدئوها و دموها، اطلاعات زیادی در مورد این کلاس ها یا درخت مهارت منحصر بفردشان منتشر نکرده است.
با اینحال، هرچه به تاریخ انتشار نزدیک می شویم، سازنده بازی جزئیات توانایی کلاس ها را منتشر کرده است. شروع این جزئیات با مهارت حمل سلاح بر روی هر دو دست کلاس جنگجو است. برای علاقه مندان به حمل سلاح های بزرگ در میدان نبرد، اولین توانایی معرفی شده Bioware در Dragon Age: Inquisition مبنی بر حمل سلاح بر روی هر دوست در کلاس جنگجو، مناسب آن ها خواهد بود. هنوز مشخص نشده که تمامی شخصیت های حاضر در این کلاس این توانایی را دارند یا تنها جنگجوهای پیشرفته این توانایی را در اختیار دارند. مهارت های سه گانه جنگجوهایی که بر روی هر دو دست سلاح حمل می کنند، همان چیزی است که بازیکنان با تجربه در بازی های نقش آفرینی خیالی، انتظار دیدن آن را دارند. با ضربه زمین شکن، جنگجویان می توانند با کوبیدن سلاح را بر روی زمین، لرزه درست کرده و به دشمنان صدمه بزنند. با ضربه قدرتمند می توانید دشمنان را از پای درآورید، و با چرخش سلاح می توانید به دشمنان نزدیک صدمه بزنید. هیچکدام از این قابلیت نوآرانه نیستند، بلکه استاندارد این سبک بوده و اگر در بازی وجود نداشتند طرفداران سلاح های سنگین، از بازی ناامید می شوند. مطمئنا تا قبل از انتشار بازی در ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. علاوه بر Xbox One, PS4, و PC، سومین نسخه این سری بر روی نسل قبل نیز عرضه می شود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان Horizon Forbidden West روی PC حدود ۵۰ درصد کمتر از نسخه قبلی است
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- ویدیو: تریلر جدید بازی Hellblade 2 را مشاهده کنید
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- تاریخ عرضه و قیمت کنترلر جدید Xbox فاش شد
نظرات
بیشتر از ویچر منتظرشم .
محمد جان ممنون بابت خبر :yes:
witcher خیلی بهتره بازی که شخصیتشو خودت بسازی داستان جالبی نداره بیشتر واسه فان و اینجور چیزا میشه شخصیت سازی بنظر من باید برای بازی های ورزشی و اینجور موارد باشه وگرنه بازی هایی که میخوان داستان پیچیده ای رو روایت کنن حتما باید شخصیت مشخصی داشته باشند 🙄
پس احتمالا TES V Skyrim هم داستان سطح پایینی داشته :struggle: :no:
این بازی سازا هستن که داستان بازی رو میسازن نه قیافه و شخصیت درون بازی 😕
شرط میبندم بهترین بازی که کردی قارچ خور بوده اون وقت میای بازی به این زیبایی رو نقد می کنی :shutmouth:
ممنون بابت اطلاعات. جالب بود.
ممنون بایو وار :-* ما هم که خوره ی شخصی سازی هستیم :yes:
تو اسکایریم هم با دو شمشیر گیم پلی جذابتر می شد :yes:
تا ۲۷ آبان منتظرشیم :yes: بابت خبر هم ممنون :-*
عالیه منتظر اینم هستم :yes: :yes: :yes:
ممنون بابت خبر 🙂 :yes: :yes: