لیست نمرات Destiny منتشر شد ( به روزرسانی می شود ) | گیمفا
لیست نمرات Destiny منتشر شد ( به روزرسانی می شود ) | گیمفا
لیست نمرات Destiny منتشر شد ( به روزرسانی می شود ) | گیمفا
لیست نمرات Destiny منتشر شد ( به روزرسانی می شود ) | گیمفا

لیست نمرات Destiny منتشر شد ( به روزرسانی مجدد انجام شد )

محمدسعید خزایی
۱۴:۴۹ ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
لیست نمرات Destiny منتشر شد ( به روزرسانی می شود ) | گیمفا

بر هیچ کسی پوشیده نیست که یکی از مورد انتظار ترین عناوین سال جاری بازی Destiny می باشد. زیرا این عنوان طبق اخبار منتشر شده توانسته است رکورد پر فروش ترین بازی جدید  را جا به جا کند و رکورد جدیدی را به نام خود به ثبت برساند. به همین منظور بازیبازان بسیاری مشتاق منتشر شدن نمرات این بازی از سوی وب سایت ها و مجلات دنیای گیم می باشند.

هم اکنون نقد و بررسی های جدیدی از این بازی منتشر شده است که اندکی با یک دیگر ضد و نقیض می باشند. زیرا هم اکنون بازی Destiny از سوی Cheat Code Central نمره ی قابل قبول ۹۰ از ۱۰۰ را دریافت کرده است در حالی که NZGamer با بیان اینکه Destiny یک بازی بد نمی باشد اما بیشتر به مذاق طرفداران سبک شوتر/تخیلی خوش می آید نمره ی ۷۰ را به این بازی داده است. همچنین متای این بازی تا به این لحظه برابر با ۷۷ می باشد افزون بر این در پایین شما می توانید لیست نمرات منتشر شده را مشاهده نمایید.

destiny

Cheat Code Central : ۹۰

استودیو Bungie می داند که چگونه مناطق مناسبی را برای بازی خلق کند. همچنین Bungie تلاش داشته است بهترین مناطق و شرایط را برای Destiny ایجاد کند و مسلما بازیبازان از اینکه مدتها منتظر این بازی بوده اند پشیمان نخواهند شد. همچنین تجربه ی این بازی بر روی نسل جدید کنسول ها با توجه به قدرت آنها هیجان انگیز است.

NZGamer : ۷۰

Destiny یک بازی ضعیف نمی باشد، اما اگر شما علاقه مند به بازی های شوتر و علمی/تخیلی می باشید می توانید از گیم پلی ۲۰ ساعته ی Destiny لذت ببرید. البته برخی موارد در بازی بی ربط می باشند و برای یک بازی شوتر چندان درست پیداده سازی نشده اند.

Post Arcade (National Post) : ۹۵

بازی Destiny بسیار دوست داشتنی می باشد. شما از تجربه ی لحظه به لحظه ی این بازی در کنار دوستانتان لذت می برید. شما عاشق تاکتیک های بازی و محیط رنگارنگ بازی می باشید زیرا طراحی بازی مانند نقاشی های شکسپیر دوست داشتنی است. همچنین موسیقی این بازی نیز دوست داشتنی می باشد.

Worth Playing : ۸۵

Destiny یک بازی خشن می باشد. همچنین برخی ماموریت های ابتدای بازی تکراری و ضعیف می باشند و مانند بخش جدایی از بازی می باشد اما این مشکلات از ارزش تجربه ی این بازی نمی کاهد. البته این مشکلات کوچک به بازی لطمه هایی زده است ولی سیستم تیر اندازی و مبارزات بازی واقعا دوست داشتنی می باشد. همچنین روند پیشروی بازی واقعا اعتیاد آور است و پایانی زیبا برای این بازی رقم می زند.

Hardcore Gamer Magazine : ۸۰

تصاویر، نرخ فریم، موزیک بازی و سایر بخش های آنلاین بازی در بین بازی های آنلاینی که تا کنون منتشر شده است بی نظیر است و تجربه ی بازی را بی عیب و نقص می کند. جهان بازی باز و بزرگ می باشد و قسمت های مختلف نقشه متنوع می باشند.

XGN : ۸۵

اگر چه Destiny یک بازی بزرگ می باشد اما انتظارات اندکی بالاتر از این بود. با این حال تجربه ی آن و محیط بازی شگفت آور است.

Guardian : ۸۰

Destiny در یک فضای سرد و خالی رقم نمی خورد و محیط زیبا و جذاب است. اما برخی موارد باعث سردی و ضعف بازی می شوند که این موارد سایر ویژگی های بازی را تحت الشعاع قرار می دهد.

The Escapist : ۶۰

جهان بازی اندکی پیش پا افتاده می باشد و در آن تنها برخی جزییات و آیتم ها موجود می باشد. در واقع بازی یک حالت PvP بزرگ به همراه سیستم پاداش دهی می باشد، اما با این وجود محصول نهایی چندان رضایت بخش نیست.

LevelUp : ۷۷

بازی جدید Bungie به دنبال فرار از اصول گذشته است و یک فرصت برای خلق یک فرانچایز جدید و موفق می باشد. Destiny شما را با سیستم مبارزاتش به چالش می کشد و از پایان بندی مناسبی بهره می برد. همچنین جهان بازی جذاب است اما داستان آن چندان رضایت بخش نمی باشدکه این امر نقطه ی ضعفی برای این پروژه ی بزرگ می باشد.

Digital Chumps : ۹۶

Destiny یک بازی کامل نیست اما تجربه ی آن کامل است! محیط زیبا، اکتشافات فروان محیط، یک ساختار خوب co-op و حالت PvP مناسب. حرف زدن در این باره سخت می باشد بهتره است هر چه زود تر به فروشگاه ها بروید و این بازی را تهیه کنید.

Polygon : ۶۰

بازی Destiny یک عنوان متفاوت می باشد، اما در آن نکات گیج کننده و بلند پروازانه که درست پیداده سازی نشده اند تقریبا زیاد است.  بخش تیر اندازی این بازی مناسب است اما نکته ی جدیدی را در بر ندارد و اکثر محتوا های این بازی در گذشته دیده شده است.

Level7.nu : ۵۰ 

همه ی نکات بازی ارزش مند می باشد، البته طول می کشد تا شما به مکانیزم های بازی عادت کنید که بعد از عادت کردن شما با این مکانیزم ها بازی بسیار خسته کننده می شود. PvP در ابتدا بسیار پر زرق و برق به نظر می رد اما در ادامه در میابید این بخش نیز پوچ! می باشد.

Metro GameCentral : ۷۰

این بازی یک بازی کوتاه نمی باشد اما از نظر نوآوری هیچ چیزی به همراه ندارد به نوعی  Bungie در مورد این بازی  بزرگ نمایی کرده است.

GameSpot : ۶۰

در ابتدا Destiny با نشان دادن داستان و زمان بازی شما را امید وار می کند اما به سرعت این بخش ها تکراری می شوند. همچنین بخش بدست آوردن آیتم های جدید نیز رضایت بخش نیست و سیستم گیم پلی نیز تنوع خاصی ندارد.

Push Square : ۸۰

کیفیت دنیای Destiny بهتر از کیفیت محصول نهایی تصور می شد. این بازی با وجود سر و صدا های Bungie از تحول خاصی در گیم پلی بهره نمی برد. سیستم مبارزات بازی پیش از این در سبک RPG مشاهده شده است. اما سیستم Gunplay بازی نسبت به عناوین دیگر بهبود یافته است. همچنین این بازی در حال حاضی یکی از بازی های مناسب بازار می باشد.

IGN Italia : ۸۸

Destiny بازی حماسی این ماه می باشد. Bungie در این بازی ترکیب خوبی از MMO به همراه FPS را به ارمغان آورده است.  البته بازی از برخی مشکلات رنج می برد و بخش تعدل در PvP قابل بحث می باشد.

Game Informer : ۸۸

به طور کلی عرضه ی Destiny یک دست آورد عظیم می باشد، که تعدادی از ویژگی های سبک های مختلف را گرد آوری کرده است. عنوان جدید Bungie یک بازی واقعا نسل هشتمی می باشد در حالی که می توانست بهتر از این هم عمل کند.

PlayStation LifeStyle : ۸۵

Destiny یک شروع و مقدمه ی بزرگ می باشد. اما هنوز در زمینه های نژاد ها، سرزمین، داستان و… در حد یک مقدمه می باشد و جای کار دارد. اما مانند ماجرا جویی های بیلبو در هابیت یا ارباب حلقه ها نمی باشد!

Slant Magazine : ۷۰

بازی در کهکشان  اطراف Bungie رقم می خورد! و نکته ی تعجب بر انگیز این است که ” چرا ”  شروع بازی اینقدر نا امید کننده جلوه می کند.

حال نظر شما چیست؟ آیا نمرات Destiny را رضایت بخش و مناسب می دانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

لیست نمرات Destiny منتشر شد ( به روزرسانی می شود ) | گیمفا
لیست نمرات Destiny منتشر شد ( به روزرسانی می شود ) | گیمفا
لیست نمرات Destiny منتشر شد ( به روزرسانی می شود ) | گیمفا
لیست نمرات Destiny منتشر شد ( به روزرسانی می شود ) | گیمفا
لیست نمرات Destiny منتشر شد ( به روزرسانی می شود ) | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

لیست نمرات Destiny منتشر شد ( به روزرسانی می شود ) | گیمفا