موب بازی | قسمت دوازدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت دوازدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت دوازدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت دوازدهم - گیمفا

موب بازی | قسمت دوازدهم

محمد صادق شجاعی
۱۷:۰۰ ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
موب بازی | قسمت دوازدهم - گیمفا

این شما و این هم دوازدهمین قسمت موب بازی. طبق روال هر قسمت، به معرفی پنج بازی جدید پلتفرم همراه می پردازیم، با این تفاوت که در این قسمت دو بازی درخواستی نیز معرفی می شوند. حجم تریلرها کاهش پیدا کرده اند. با ما همراه باشید.

 

Samurai II- Vengeance

Daisuke برای گرفتن انتقام به حومه شهر می رود. از دهکده ای کنار دریا، تا قلعه ای در آسمان، و جزیره افسانه ای Dead. هیچکس و هیچ چیز نمی تواند مانعی برای کشتن دشمن شیطان صفت Orochi شود. آیا او می تواند انتقام بگیرد؟ نسخه قبلی این بازی، Samurai: Way of the Warrior توانست مقام بهترین بازی سال ۲۰۰۹ را از Apple کسب کند. ساخت این بازی یکسال به طول انجامیده است. گیم پلی بازی مشتمل بر جاخالی و حمله است. کنترلر بازی بسیار ساده و کاربردی است. حالت داستانی بازی از ۷ بخش، و سه سطح دشواری تشکیل شده است. دوربین بازی دینامیک بوده و از بهترین زاویه دید برای مبارزات استفاده می کند. دشمنان دارای کلاس های متفاوتی از جمله، تیرانداز هستند. برای هریک از آن ها باید روش مناسب را اتخاد کنید. پازل های محیطی نیز به بازی اضافه شده اند. در حین انجام مراحل، از دام های خطرناک دوری کنید، و ایتم های مفید بدست می آورید. المان های نقش آفرینی از جمله، ارتقا سلامتی، خرید کمبوهای جدید و ارتقا زنجیره آن ها، نیز گنجانده شده اند. کات سین هایی به سبک کمیک نیز وجود دارد. حالتی به نام Dojo، با مبارزه با موجی از دشمنان، مهارت های بازیکنان حرفه ای را مورد آزمایش قرار می دهد. هوش مصنوعی مشابه بازیهای کنسولی است. در دستگاه هایی با سخت افزار مناسب بازی به صورت ۶۰ فریم اجرا می شود. گرافیک بازی از سبک هنری شرقی الهام گرفته شده، و بسیار رنگارنگ است. موسیقی یکی از موارد منحصر بفرد بازی است. موسیقی ها که در سبک کلاسیک سامورایی ساخته اند بسیار گوش نوازند.

دانلود تریلر


 

Smash hit

کارهایی وجود دارد که تنها در دنیای بازی امکان پذیر هستند، از جمله شکستن شیشه های زیاد. اگر به دنبال این کار هستید، با این بازی می توانید به آرزویتان برسید. هدف بازی مشخص است شکستن شیشه ها. برای انجام بازی به تمرکز، سرعت و دقت بالایی نیاز دارید. شاید در مراحل اولیه با چالش خاصی رو به رو نشوید، اما تا انتها به این صورت باقی نمی ماند. باقی از مجموع ۱۳ مرحله با ظاهر و گیم پلی متفاوت تشکیل شده است. کریستال هایی وجود دارد، که با شکستن آن ها توپ اضافه دریافت می کنید. در صورتی که تعداد مشخصی کریستال شکسته شود، تعداد توپ های پرتاب شده افزایش می یابد، به این صورت که با هر بار لمس کردن، دو تا پنج توپ پرتاب می شود. اگر هر یک از کریستال شکسته نشود، تعداد توپ ها به یک بازمی گردد. به جز موانع شیشه ای، درهایی نیز در بازی وجود دارد، که باید توپ را به نقطه ای مشخص پرتاب کنید، در غیر اینصورت و برخورد به در، تعداد ۱۰ توپ را از دست می دهید. علاوه بر حالت کلاسیک ، سه حالت دیگر نیز در بازی وجود دارد. اگر بخواهید، از جدول امتیازات، سه حالت دیگر بازی،ذخیره سازی ابری  و ادامه مراحل بهره ببرید، باید از نسخه  premium بازی استفاده کنید. علاوه بر گرافیک و تخریب پذیری واقع گرایانه و واکنش ها طبیعی شیشه ها در هنگام شکستن، موسیقی و صدا گذاری بازی مهمترین عامل در جذابیت بازی هستند. صدای شکسته شدن شیشه ها عالی است. لازم به ذکر است مشابه این بازی برای سیستم عامل Windows توسط استودیو Webelinx D.O.O به نام Smash It! Glass Cracking hit ساخته شده است.

دانلود تریلر


 

Angry Birds Stella

به Stella و دوستان فوق العاده ماجراجوی او، برای نجات Golden Island از دست Bad Princes و خوک های بدنجس، ملحق شوید. با این پرندگان شگفت انگیز همراه باشید، علاوه بر Stella، پرندگان  Dahlia, Poppy, Willow و Lucaنیز به بازی اضافه شده اند. هریک از این پرندگان، طبق روال این سری، دارای قدرت و شخصیت خاصی هستند. شخصیت منفی معرفی شده در این بازی، Gale نام دارد، که آلبوم عکس های پرنده ها را دزدیده، و قدرت دارد خانه آن ها را نابود کند. گیم پلی تفاوت ندارد. ویژگی های جدیدی براساس قدرت های منحصر بفرد پرنده ها به بازی اضافه شده است. برای مثال Stella می تواند، با کمانه کردن دو نقطه را مورد اصابت قرار دهد. برای استفاده از قدرت ها باید انگشت خود را بر روی صفحه نگه دارید. مجموع مراحل به عدد ۱۲۰ می رسد. مقاوت خوک ها قدری بیشتر شده و سخت تر از بین می روند. با استفاده از سیستم سه ستاره و بدست آوردن عکس ها می توانید ظاهر پرنده ها را تغییر دهید. امکان رقابت با دوستان نیز وجود دارد. با جمع آوری سکه می توانید مراحل بیشتر را آزاد کنید. گرافیک بازی بسیار زیبا بوده، و از محیط جزیره به خوبی استفاده است. همانند تمامی نسخه های Angry Birds، موسیقی از نکات ویژه بازی است.

دانلود تریلر


 

Unpossible

این بازی، مهارت، بینایی، تمرکز را به چالش می کشد. هم باعث خوش حالی می شود، هم باعث عصبانیت. اگر شکست بخورید، مقصر خودتان هستید. هدف بازی، عدم برخورد به موانع بر روی مسیری استوانه ای و بی انتها است. امکان استفاده از لمس، و حسگر وجود دارد. بازی از ۷ حالت مختلف تشکیل شده، که برای باز کردن آن ها باید ۶۰ ثانیه دوام بیاورید. امکان به اشتراک گذاری امتیازات در شبکه های اجتماعی نیز وجود دارد. بازی دارای گرافیک  و موسیقی مناسبی است.

دانلود تریلر


 

Zombie Evil

در سال ۲۰۱۳، Dr. Evil اعلام کرد که انسان ها بزرگترین تهدید برای ادامه حیات زمین هستند. به نظر او، انسان ها لیاقت حکمرانی بر روی این دنیا را ندارند. وقت آن رسیده که زامبی ها اربابان دنیا شوند. دکتر ارتش های بزرگی از زامبی ها تشکیل می دهد، و شروع به پخش آن ها در تمام دنیا کرد. بحران سراسر دنیا را فرا گرفت. دولت ها یکی پس از دیگری سقوط کردند. نجات این سیاره به عهده شما است. در سرتاسر کره خاکی به دنبال Dr.Evil باشید، با استفاده از کرم چاله ها در فضا و زمان جا به جا شوید، هرکجا که می روید، گروه های نامیرا را از بین ببرید. تعداد آن ها بیشمار است، اما غیرمسلح. دنیا به دنبال ناجی است که امید را به نسل بشر بازگرداند. در راه از بین بردن مردگان متحرک، می توانید از ۱۹ سلاح محتلف استفاده کنید. ۶ شخصیت مختلف، با ۵ مهارت متفاوت در بازی گنجانده شده، که همگی دارای قابلیت ارتقا هستند. در مجموع بازی، از ۳ نقشه، ۲۱ بخش، ۱۲۶ مرحله، و ۳ سطح دشواری تشکیل شده است. ۲۱ نوع مختلف زامبی در نظر گرفته شده. مبارزه با باس ها از دیگر ویژگی های بازی است. گرافیک بازی زیبا و مشابه Zombie Diary  است. موسیقی و صداگذاری بازی، مانند صدای منفجر شدن زامبی بسیار زیبا است.

دانلود تریلر


 

Heroes of Order & Chaos

با دوستان خود تشکیل تیم دهید، و از اولین بازی MOBA ساخته شده برای دستگاه های همراه، لذت ببرید. هم تیمی پیدا کنید،   قهرمانانتان را تقویت کنید، و مقرهای دشمن را از بین ببرید. در  Sinskaald Rift، منطقه ای مرموز واقع در Haradon، جنگجویان جاودان برای قرن هاست که درگیر جنگ هستند. این جنگجویان به نام Heroes of Order & Chaos شناخته می شوند. امکان انتخاب از بین ۳۰ قهرمان با کلاس های متفاوت و منحصر بفرد، وجود دارد. می توانید مهارت ها را ارتقا و از تهجیزات مختلف استفاده کنید. امکان انجام بازی به صورت تکنفره یا چند نفره در دو حالت ۳v3 یا ۵v5در بازی گنجانده شده است.

دانلود تریلر


 

Unreal Fighter

به دنیای وارد شوید، که همه در انتظار کیفر گناهانشان و تشنه خون دشمنانشان هستند، جایی که مبارزه هیچ قانونی ندارد. گیم پلی بازی، مشابه عنوان مبارزه ای است. کنترلرهای بازی دارای دو حالت، لمسی و کلیدی کنسولی است. بخش تکنفره از ۳ حالت بازی و یک حالت تمرینی تشکیل شده است. در مجموع ۸ شخصیت مختلف در بازی وجود دارد. امکان بازی چند نفره با استفاده از بلوتوث از ویژگی های مثبت بازی است. بازی از گرافیک خوب و نورپردازی دینامیک بهره می برد. موسیقی بازی نیز مناسب این سبک است.

دانلود تریلر

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

موب بازی | قسمت دوازدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت دوازدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت دوازدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت دوازدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت دوازدهم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

موب بازی | قسمت دوازدهم - گیمفا