مدیر عامل Monolith از تعادل Nemesis System در Middle-earth: Shadow of Mordor می گوید - گیمفا
مدیر عامل Monolith از تعادل Nemesis System در Middle-earth: Shadow of Mordor می گوید - گیمفا
مدیر عامل Monolith از تعادل Nemesis System در Middle-earth: Shadow of Mordor می گوید - گیمفا
مدیر عامل Monolith از تعادل Nemesis System در Middle-earth: Shadow of Mordor می گوید - گیمفا

مدیر عامل Monolith از تعادل Nemesis System در Middle-earth: Shadow of Mordor می گوید

محمد صادق شجاعی
۱۹:۵۰ ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
مدیر عامل Monolith از تعادل Nemesis System در Middle-earth: Shadow of Mordor می گوید - گیمفا

Middle-earth: Shadow of Mordor یکی از بازیهای مهم ۲۰۱۴ است که توجهات زیادی را جلب خود می کند. یکی از دلایل توجه به Middle-earth: Shadow of Mordor، نوآوری های این بازی، و ویژگی جدیدی به نام Nemesis System است.

در مصاحبه ای اخیر با Kevin Stephens، رئیس Monolith Productions، در تعادل، ماهیت این سیستم، و نگرانی او از عدم تعادل در هنگام بازی کردن Middle-earth: Shadow of Mordor، سوالاتی شده است.

نه واقعا. همانطور که آن ها تکامل پیدا می کنند، Talion هم همین روند را طی می کند، و هریک از سرکرده ها نقطه ضعفی و راهی برای شکست آن ها وجود دارد. هیچ یک از فرماندهان جنگی، روشی اجباری برای شکست ندارند. خودتان باید انتخاب کنید که به دنبال کدام فرمانده جنگی بروید. بازیکنان می توانند بر محافظین فرمانده نظامی تسلط پیدا کرده و آن ها را بر علیه او بشورانند. اگر قصد جنگ مستقیم ندارید و از نقطه ضعف آن ها خوشتان نمی آید، می توانید هیولاها را به دنبال فرمانده جنگی بفرستید. همواره راه جایگزین برای شکست فرماندهان جنگی وجود دارد.

با استفاده از Nemesis System، هریک از فرماندهان دارای نقطه ضعف خاصی هستند، که منجر به مرگ آن ها می شود. در حالی که بازیکنان ممکن است راه حلی برای شکست دشمنان دشوار پیدا نکنید، اما Monolith اطمینان داده که همواره راهی وجود ددارد.  پیدا کردن نقطه ضعف به امتحان روش های مختلف گیم پلی توسط بازیکن بستگی دارد. این تکنیک باعث می شود، که باید با دقت بیشتری عمل کرده، تکرار در کشتن هر دشمن را از بین می برد. از Stephens پرسیده شد، که اگر یک دشمن بازیکن را شکست دهد، ایا نقطه ضعف تغییر می کند یا خیر او اینگونه پاسخ داد، که از غیرقابل پیش بینی بودن و ثابت ماندن نقطه ضعف یک دشمن بی اطلاع است. Monolith Productions و معرفی Nemesis System در Middle-earth: Shadow of Mordor، می توانند این بازی را به یکی از بهترین بازیهای سال تبدیل کنند. بالاخره می توان یک عنوان جهان آزاد ساخته شده براساس دنیای Lord of the Rings، را ببینیم، اما امیدواریم که این استودیو به وعده های خود عمل کند.

Middle-earth: Shadow of Mordor، در تاریخ ۳۰ سپتامبر(۸ مهر) برای PS4, Xbox One, Xbox 360 و PC منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مدیر عامل Monolith از تعادل Nemesis System در Middle-earth: Shadow of Mordor می گوید - گیمفا
مدیر عامل Monolith از تعادل Nemesis System در Middle-earth: Shadow of Mordor می گوید - گیمفا
مدیر عامل Monolith از تعادل Nemesis System در Middle-earth: Shadow of Mordor می گوید - گیمفا
مدیر عامل Monolith از تعادل Nemesis System در Middle-earth: Shadow of Mordor می گوید - گیمفا
مدیر عامل Monolith از تعادل Nemesis System در Middle-earth: Shadow of Mordor می گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

مدیر عامل Monolith از تعادل Nemesis System در Middle-earth: Shadow of Mordor می گوید - گیمفا