دلیل محدودیت انتشار نقد و بررسی های بازی Destiny از زبان سازندگان
نقد و بررسی سایت های مختلف از بازی های ویدئویی، هواداران بسیاری را دارد چرا که بازیکنان را در رابطه با کیفیت عنوان مورد نظر مطلع می سازد. به تازگی خبر عجیبی در رابطه با بازی Destiny منتشر شده است که طبق آن، هیچ گونه نشریه و یا سایتی مجاز به ارائه نقد و بررسی خود در روز اول توزیع عنوان نامبرده نمی باشد. این مسئله تاثیرات منفی را بر روی مخاطبین داشته است با این حال سازندگان تصمیم گرفته اند که سکوت را بشکنند و توضیحات لازم را ارائه کنند.
آقای David “DeeJ” Dague به عنوان مدیر روابط عمومی استدیو Bungie، معقتند که “بازی Destiny یک شوتر معمولی نیست” و در بیانیه خود پیرامون این مسئله گفته اند:
شما می توانید بخش داستانی را تجربه کنید، در یک سری مسابقه بخش چند نفره حضور به عمل آورید، با دوستان خود یک Fireteam تشکیل دهید و به سراغ مراحل Strike بروید در حالی که تمامی این موارد، ابتدای کار هستند. این فعالیت ها بسیار برای Destiny حیاتی هستند اما صرفا پایه و اساس محتویات فروان دیگر می باشند.
پس از انجام هزاران بازی داخلی، اجرای مرحله Alpha به صورت داخلی و یک بخش بتا عمومی ما یک نکته را دریافت کردیم که بازی Destiny، بدون یک سری عنصر اجتماعی مهم نمی تواند همان Destiny باشد: آن بخش مهم شما هستید.
تیم ما به این نتیجه رسیده اند که شما به هزاران بازیکن نیاز خواهید داشت تا اینکه تمامی فعالیت ها را در روز و شب بتوانید تجربه کنید. کجا ما می توانیم هزاران بازیکن را پیدا کنیم؟
جواب به این مسئله باز هم به حضور شما بر می گردد.
پس انتشار نقد و بررسی های بازی Destiny منتظر حضور شما خواهد بود. روز اول شما با داوران سر و کار خواهید داشت پس حواستان را به خوبی جمع کنید. شما ممکن است در نمایش های آنان حضور پیدا کنید و آنها نیز می توانند در بازی های شما ظاهر شوند!
دلیل به نسبت قانع کننده ای است. داستان بازی Destiny در ۷۰۰ سال آینده رخ خواهد داد که فضایی با مضمون آخرالزمان بر آن حاکم است. البته قبل از این نابودی، انسان ها حکمران بی همتای منظومه شمسی بودند. طوری که در اکثر سیارات سکونت برگزیده و دورانی را تحت عنوان “عصر طلایی” می گذراندند. مدتی می شود که انسان ها به کلی کنترل دیگر سیارات را به خاطر تجاوز موجودات بیگانه از دست داده اند و حتی کره زمین نیز تا نابودی کامل پیش رفته است. اما در این میان یک گوی غول پیکر که با نام “Traveler” شناخته می شود، باعث شده زندگی تمامی انسان های باقی مانده، در بخشی از زمین ادامه داشته باشد. حال شجاعترین مردم در قالب مبارزانی به عنوان Guardian عازم سفری خطرناک خواهند شد تا اینکه انسان ها مجددا قدرت خود را باز پس گیرند.
بازی Destiny که سبک آن ترکیبی از شوتر اول شخص و اکشن نقش آفرینی می باشد، در ۹ سپتامبر برای PS3 ،PS4 ،Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
اگر به کارشون اطمینان داشتن نیازی به این کارها نبود.برای این که افراد بیشتری بازی رو بخرن نقد ها رو متشر نکنند.افراد بیشتر=فروش بالا تر=سود بیشتر 😕
عجب!
——————————–
به سلامتی سه تن : ارکستار و جی تی ای و وطن
افلاین هم داره یا فقط انلاین ؟
آنلاینه دوست عزیز
mr30 از جواب شما
:yes: :yes:
موافقم :yes: :yes:
واقعا بازیارو نباید همون روز اول نقد کرد. مثلا killzone shadowfall رو اگه بعد اومدن پچش نقد می کردن دیگه انقد به هوش مصنوعی ایراد نمی گرفتن و نمره بیشتر میشد
چه ربطی داشت
خبر میگه اینا نمیذارن سایتا روز اول نقد کنن بازیرو. من هم میگم نباید روز اول بازی رو نقد کرد و باهاشون موافقم. کجاش ربط نداشت؟ میشه توضیح بدی؟
اون طوری که هیچ بازی زیر ۸۰ نخواهد رفت.پس فرق the last of us با dead rising 3 چی میشه؟
من واقعا نمی فهمم چه ربطی داره؟ یعنی اگه dead rising یک هفته بعد از لانچش نقد میشد متاش ۹۵ می شد؟ 😐
این که من میگم برای بعضی بازیا صدق می کنه. مثل همین که بعضی امکاناتش میگن ۱۰۰۰ نفر لازم داره که موقع نقد انقد آدم نیستن.
والا این همه بازی انلاین. بقیه خوب چی کار می کنن؟
مثلا تایتان فال.باید صبر می کردن تا بازی منتشر بشه بعد نقدش کنند؟خوب بازی کردن با یک نفر دیگه به جای هوش مصنوعی قطعا فرق داره.
و شما کیلزون رو مثال زده که بعد از منتشر شدن آپدیت ها نقدش کنند،کامنت قبلی من مربوط با اون بود.
نه کیلزون تقصیر منتقدا نبود. چوب لانچ بودنشو خورد. ولی کلا میگم بذارن یکی دو روز بگذره بعد نقد کنن بهتره
خوب درسته ولی خیلی ها مثل خودم،وقی می خوان بازی بخرن به نمرش هم نگاه میکنن.البته حرف شما هم درسته مثلا بعضی از بازی ها باید کمی از انتشارشون بگذره اما به نظر من نیازی نیست.
دقیقا به خاطر همین تناقضاس که آدم نباید به متا توجه کنه و خودش بازی کنه.
مثلا watch dogs رو که انقد بهش حمله کردن متاشم ۸۱ شد من خیلی خوشم اومد. اصلا برام هم رده AC II هست (این که میگم یعنی عاشقشم).
یا من تا حالا حدود ۸۰ ساعت یه بازی رو انجام دادم که متاش ۶۹ هست. خیلی هم خوشم میاد ازش.
متا چیز مسخره ایه کلا. هر چند خودمم بعضی وقتا به متا توجه می کنم
عاشق عکس اواتارتم
منم خیلی حال کردم با واتچ داگز الانم بار سومه دارم ادامه میدم
گرافیک رو ps4 محشره، کلی بهونه واسه بازی کردن داره، کسایی ک ازش ایراد گرفتن رو گرافیک پایین با ی کردن وگرنه همه چی تمومه بازیش
سینگل destiny نیاز به اینترنت داره یا نه؟
:-/ 😕 😀
تا قبل از بتا خیلی وضعیت پیش نمایشا بد بود…
بنظرم اکتی از اینکه نمرات بد روی فروش تاثیر منفی بزاره ترسیده…
وگرنه دلیلی خاص دیگه ای برای اینکار نمی بینم…
به نظر من تا حدی کار درستی میکنند.
چون متاسفانه بیشتر گیمرا ملاک خوب یا بد بودن بازی رو فقط بر متای آن میدونند که این موضوع روی فروش بازی ها چه در روز اول چه مواقع دیگر تاثیر منفی میذاره.
:yes: بابت خبر.
:yes: