Sledgehammer: ما توانایی روایت داستان بزرگ را داریم
Aaron Halon، مدیر ارشد Sledgehammer Games، به تجربه تیم سازنده در روایت داستان، و توانایی آن ها برای ارائه تجربه ای متفاوت درعنوان مورد انتظار Call of Duty: Advanced Warfare، اعتماد دارد.
Halon می گوید:
فکر می کنم، با توجه به داستان فوق العاده و تجربه ما در روایت بازیهایی مانند Dead Space، فکر می کنم ما تغییر بزرگ ایجاد کرده، و سری را به مسیری جدید وارد می کنیم.
اگر با تیم مسئول داستان و روایت در Sledgehammer ناآشنا هستید، باید بدانید که موسسین این استودیو، بخش بزرگی از کارکنان سابق Visceral و کارکنان کنونی این استودیو، و بسیاری از دیگر کارکنان، سابقه نسبتا خوبی در صنعت بازیسازی دارند. Glen Schofield و Michael Condrey، موسسین این استودیو، با همکاری هم عنوان موفق Dead Space را روانه بازار کردند، و کار خود را با ساخت Call of Duty ادامه دادند. Halon توضیح می دهد، که چرخه ساخت طولانی تر، به روایت داستانی بازی کمک خواهد کرد.
همچنین، چرخه ساخت سه ساله، که ویژگی جدیدی در این سری است، فرصت بیشتری برای توسعه داستان، گیم پلی و گرافیک به ما می دهد.
Activision در اوایل امسال اعلام کرد، که ساخت این سری با چرخه ای سه سال به سه استودیو واگذار می شود، و به هر استودیو فرصت مناسبی برای بهبود عنوانشان می دهد. این تصمیم بازخوردهای خوبی دریافت کرده، و بازی بهتری را به بازیکنان تقدیم خواهد کرد. سازندگان می توانند محصول را بررسی کنند، و از آماده بودن بازی اطمینان حاصل کنند. Halon به تمجید از این چرخه پرداخته و از مزایای آن گفته است:
به دلیل چرخه سه ساله ساخت، همه چیز بهتر شده است. این اولین باری است که حقیقتا بر روی عنوانی نسل بعدی کار می کنیم، بنابراین تمامی ویژگی های نسل بعدی به ثبات Advanced Warfare کمک می کنند.
Call of Duty: Advanced Warfare در تاریخ ۴ نوامبر، برای نسل قبل، کنونی و PC منتشر می شود.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
اکتی نکن دلم غش رفت کی میاد این بازی خفن!!!!!!!!
ممنون بابت خبر خسته نباشید!
من به Sledgehammer باور دارم،مطمینم کالاف رو ۱۰۰% به اوج بر میگردونه :yes: :yes: :yes: :yes:
من منتظر یه کالاف کلاسیک رو نسل جدیدم.این مالی نیست!!!! :-/
خدا کنه سال بعد world at war 2 معرفی شه. :yes:
بعد از افتضاح ghost که اولین COD بود که نصفه رهاش کردم این یکی خیلی اممیدوار کننده به نظر می آید.
:yes: بابت خبر.
همین… بقیه یه چرتی میگن شما هم اون رو تکرار کن.هر کی گفت گوست افتضاح بود،شما هم بیا تایید ش کن.
پسر خوب گوست اگه افتضاح بود،فروشش هم افتضاح میشد.
گوست فقط یه گرافیک نسل هشتمی نداشت،وگرنه همه چیش عالی بود.
اوکی؟
OK
خب هر کسی نظری داره برادر من خودم از GHOST و یکمی از BLACK OPS 2 خوشم نیومد احساس کردم هر سال دارن یه مسیر بهم نشون می دن تا آدم بکشم بدون هیچ تغییری البته COD همیشه از لحاظ شخصیت پردازی عالی بوده اما اگر مولتی پلیر رو اصل قرار بدیم که خیلی ها مخصوصا اونا یی که اصل می خرن اینکارو می کنن بتلفیلد خیلی قوی تره
من هم مولتی بتل۴ هم مولتی کالاف:گوست رو بازی کردم،و بیشتر از مولتی کالاف خوشم اومد(بی تعصب میگم)
کلا مولتی کالاف از نظر من یه مولتی جمع و جور و مناسب برای تمامی افراد هست از مبتدی تا حرفه ای.
فقط وسایل نقلیه نظامی کم داشت که موضوعش خیلی به چشم نمیومد.مولتی کالاف،شما اگه بازی کرده باشی(گوست)میبینید که هر روز بیشتر از چهل هزار نفر به سرور های اکتی وصل هستند(تازه فقط روی پلی۴)،که این نشون میده مولتی کالاف هم مثل بخش داستانیش پرطرفدار هست.و در آخر مولتی کالاف از نظر تعداد نفرات و مپ ها به نظرم منطقی تر عمل کرده.
به نظر من Ghost عالییییییی بود گیمپلی زیبا داستان زیبا جلوه های زیبا خیلییییییی خدایی مراحلش باحال بودن من که با Ghost زندگی کردم
اره انلاینش خیلی باحاله فقطتخریب پذیری رو کم داره وگرنه بازیه خفنیه :inlove: :inlove: البته من نمیدونم چرا همش میمیرم یا بقیه خیلی حرفه این یا من خیلی نوب
من کاملا با اقای mohammd ps4 موافقم ghosts داستان خیلی قشنگی داشت گرافیکش هم بد نبود اما من خیلی به این کالاف جدیده امید دارم بهترین میشه :yes: :yes: :yes:
داداش sina bugatti چجوری انلاین بازیش میکنی؟
اقا این حرف رونزنید مولتی بتلفیلد حرف نداشت ولی بخش داستانیش خیلی ضعیف بود.ولی امسال احساس میکنم بتلفیلد بهتر بشه.
بتل مولتی خوبی داره ولی باک هاش و غیر طبیعی بودن بعضی چیز ها رو اعصابه.. بدجور 😉
گوست هم عالی بود :yes:
“پسر خوب گوست اگه افتضاح بود،فروشش هم افتضاح میشد.”
LOL!
ملت کشته مرده ی COD هستند و میخرن حالا چه آشغال باشه چه عالی…
برادر من سری بازی های مدال افتخار هم محبوبیت بسیاری میون گیمر ها داشت.
آخرش چی شد؟
زد خودشو ترکوند با نسخه آخریش.
امیدوارم منظورم رو گرفته باشی.
:no: :rotfl:
دیوونشمممم
گوست خیلی هم خوب بود ولی شماره های قبلی کالاف بهتر بود
وقتی گوست رو تموم کردم اصلا نمیدونستم متا چی هست
من فن کالاف نیستم
گوست بازی خوبی بود اگه توجه کرده باشید بازی ادمه داره.
من از شخصیت rorke خیلی خوشم اومد یه گوست واقعی بود.
امیدوارم نسخه بعدیشم بیاد.
من از شخصیت merrick خوشم میاد قیافش خیلی باحاله