مدیرعامل سابق EA: بازیهای رایگان نباید بد باشند
مدیر عامل سابق Electronic Arts، آقای John Riccitiello، اعتقاد دارد که راه درستی برای کسب درآمد از بازیهای رایگان بدون آزار و اذیت بازیکنان وجود دارد.
Riccitiello در مصاحبه ای که اخیرا انجام شده، گفته است:
زمانی که در کوچه بولینگ بازی می کنید، هیچکس از پرداخت پول برای هر پرتاب یا بازی، ناراضی نیست. هیچکس از بازگشت به بازیهای سبک آرکید قدیم و پرداخت پول برای بازی، ناراضی نیست.
او توضیح می دهد، زمانی که بازیکنان متوجه می شوند، چیزی که برای آن پول پرداخت کرده اند در بازی کاربردی ندارد، یا این کار تلاشی برای خالی کردن جیب آن ها انجام شده، بسیار عصبانی خواهند شد.
مسلما بدترین حالت، زمانی پیش می آید که متوجه می شوید برای پیشرفت در بازی تنها باید پول پرداخت کنید. مردم علاقه ای به سیستم پرداخت ندارند، آن ها می خواهند از بازی لذت ببرند و برخی از مهارت ها وتسلط را بدست آورند.
به عنوان مثالی برای بازیهای متعادل، Riccitiello به بازی موفق Clash of Clans، ساخته شده توسط Supercell اشاره می کند. Riccitiello می گوید، تفاوتی بین بازیهای موبایل و کنسول وجود ندارد.
من هم در بزرگراه رانندگی می کنم، و هم در شهر و برای هرکدام ماشین به خصوصی ندارم. موضوع تنها صفحات بزرگ، متوسط، کوچک و همچین کنترلر در مقابل لمس است. فکر نمی کنم که موبایل تفاوت زیادی با کنسول داشته باشد.
موقعیت Riccitiello، اکنون به مدیر عامل فعلی EA، یعنی Andrew Wilson واگذار شده است. در ماه ژوئن، در مورد بازیهای ۶۰ دلاری کنسول و بازیهای رایگان Wilson گفته است:
تا زمانی که احساس می کنید بازی ارزشش را دارد، مقدار پولی که هزینه می شود اهمیت ندارد. مردم ۳۰۰ هزار دلار صرف خرید Ferrari می کنند، و از اینکار احساس رضایت می کنند.
Riccitiello در مارس ۲۰۱۳ از سمت خود در EA استعفا داد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
نظرات
مغزش پیر شده انداختنش کنار ولی اون سال واقعا گند زده بود مخصوصا با medal of honor الان رئیس ea یه جوونی که هنوز موهاش سفید نشده 😀
ما کجا تو کوچه بولینگ بازی می کنیم آخه :smug: :smug: