موب بازی | قسمت یازدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت یازدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت یازدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت یازدهم - گیمفا

موب بازی | قسمت یازدهم

محمد صادق شجاعی
۱۷:۰۰ ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
موب بازی | قسمت یازدهم - گیمفا

با قسمت یازدهم موب بازی، به پیشگاه شما بازگشته ایم. طبق روال این سری مقالات، به معرفی جدیدترین بازی موبایل می پردازیم. در این قسمت سعی شده، که بازیهای معرفی شده، در سبک های مختلف و متنوع باشند. امیدواریم که این قسمت نیز مورد رضایت شما واقع شود. با ما همراه باشید.

Bio Inc

John متاسفانه خبرهای خوبی ندارم. تمامی ارگان های بدنت در خطر هستند و ویروس ها در همه پخش شده اند. اما من خوب می شوم، نه دکتر؟ شما من را درمان می کنید. چه کسی گفته که من برای کمک به تو اینجا هستم؟ Bio Inc یکی از جذاب ترین و خلاقانه ترین بازیهای پلتفرم موبایل است. بازی بسیار به Plague Inc است، با این تفاوت که هدف نابود کردن یک انسان است. در مجموع ۱۲ مرحله برای بازی در نظر گرفته شده است، که از بین آن ها می توان به، ورزشکار و فناناپذیر اشاره کرد. بعد از انتخاب مرحله،نوبت  به بخش انتخاب نام بیمار و سطح دشواری، میرسد. بعد از طی این مراحل، به بازی اصلی وارد می شوید. ۷ سیستم بدن در سمت چپ نمایش داده می شود، که سلامتی آن ها با درصد نشان داده می شود. با لمس هریک از این سیستم ها، می توانید وضعیت آن را بر روی بدن بیمار ببینید. در بالای این بخش، ضربان قلب قابل مشاهده است. وضعیت سیستم دفاعی در سمت راست، و وضعیت کلی بیمار در پایین، جای داده شده اند. هدف در بازی، تخریب و کاهش درصد هریک از سیستم، و در نهایت مرگ بیمار است. با لمس Bio Points وارد بخش بیماریها می شوید. در اینجا می توانید با انتخاب سیستم موردنظر، مشکلاتی را در این ایجاد کنید.برای مثال، فشار خون و کلسترول را بالا ببرید، سرطان و استرس ایجاد کنید. در کنار این بیماریها، بخشی به نام Risk Factors وجود دارد، که مواردی، از جمله اضافه وزن، یا سن بالای ۶۰، را در بیمار اعمال کنید. در بخش بعدی، می توانید، با استفاده از عواملی مانند دکترها بد یا داروهای اشتباه، مانع از درمان شوید، برای هریک از بخش ها به Bio Points احتیاح دارید، که با لمس ویروس ها در هریک از سیستم ها بدست می آید. همچنین می توانید با از بین بردن سیستم دفاعی، Bio Point های بیشتری بدست آورید. امکان بالا بردن سرعت نیز در بازی وجود دارد. از ویژگیهای بازی، گرافیک زیبا و گیم پلی واقع گرایانه آن است. برای گرفتن بهترین نتیجه، باید براساس ویژگیهای بیماری استراتژی مناسبی در پیش بگیرید. پخش تریلر و ذخیره بازی از ویژگیهای مثبت بازی هستند.

دانلود تریلر


Gun Club

قبل از شرکت در جنگ، یا کشتار مردم در خیابان ها لازم است که طرز کار اسلحه را یاد بگیرید، و چه جایی بهتر از باشگاه تیراندازی. هدف در بازی، انتخاب اسلحه و تمرین تیراندازی با آن است. بازی از بسته استاندارد و دو بسته جنگ جهانی دوم، و ۵ دسته سلاح تشکیل شده است. هریک از اسلحه ها از نمونه واقعی، الگو برداری شده اند. در بخش آشنایی با سلاح، می توانید از نحوه بارگزاری، نوع تیر، و دیگر موارد سلاح اطلاع پیدا کنید. هریک از اسلحه ها قابل شخصی سازی هستند. بعد از این بخش می توانید، به تمرین بپردازید. سه نوع تمرین، زامبی، تصادفی و عادی، در بازی گنجانده شده است. هریک از این بخش ها دارای ویژگیهای منحصر بفردی دارند. برای مثال در حالت عادی می توانید فاصله سیبل را تغییر دهید. همچنین می توانید اطلاعات هریک از اسلحه ها را نیز مشاهده کنید. گرافیک بازی و طراحی واقع گرایانه اسلحه ها از نکات مثبت بازی است. افکت های صوتی از جمله صدای شلیک به زیبایی کار شده اند.

دانلود تریلر


!Score

زیبایی یک مسابقه وتبال به گل های آن بستگی دارد. بازیهایی بوده که به دلیل گل زده شده، در تاریخ جاودانه شده اند. بازیکنانی بوده اند که به دلیل گلهایشان اسطوره شده اند. این بازی برای علاقه مندان به فوتبال و گل ساخته شده است. در این بازی می توانید، گل های به ثمر رسیده، را خودتان تکرار کنید. به این صورت که حرکات انجام شده، شامل پاس ها و شوت ها براساس واقعیت بازسازی شده اند. وظیفه شما در بازی، قدرت شوت و تعیین مسیر توپ است. بازی از سیستم سه ستاره بهره می برد. هرچه حرکت انجام شده به واقعیت نزدیک تر باشد، امتیاز بهتر، در نتیجه سکه بیشتری دریافت می کنید. بخش بازی عبارتند از، جام جهانی ۲۰۱۰، دهه ۲۰۰۰، ۱۹۹۰، ۱۹۹۸۰، برترین گل های یورو، برترین گل های تورنمت های جهانی و گل ها به ثمر رسیده توسط اسطوره ها. برای دسترسی به هر بخش باید ۶۰۰ سکه پرداخت کنید. هریک از بخش، دارای سه حالت، Amateur، Professional و Bonus هستند، که به ترتیب سخت تر می شوند. اطلاعات هریک از بازیها نیز گنجانده شده است. گرافیک بازی، به زیبایی هرچه تمام تر ساخته شده است. واکنش بازیکنان و هوش مصنوعی در سطح قابل قبولی هستند. افکت های صوتی از جمله، صدای گزارشگر و تشویق تماشاگران از نقاط قوت بازی است.

دانلود تریلر


Oscura Second Shadow

موجودی شیاطینی ماموریت می یابد، که منبع نوری را بدزد و آن را به سرزمین تاریکی ببرد. اما غافل از اینکه کریستال نور شروع به تکه تکه شدن می کند. Oscura، محافظ نور، وظیفه دارد که منبع نور را بازگرداند. این عنوان سکوبازی از مجموع ۲۰ مرحله تشکیل شده، و هدف شما جمع آوری تکه های کریستال است. با جمع کردن تعداد مشخصی کریستال می توانید زمان را آهسته کنید. چرخ دهنده هایی نیز در بازی گنجانده شده است. سیستم سه ستاره نیز اعمال شده است. موانعی نیز در مراحل وجود دارد. کنترلرهای بازی بسیار ساده بوده، و از ۴ کلید تشکیل شده است. گرافیک بازی مناسب این سبک و ساده بود. محیط ها و کاراکترها سیاه هستند. موسیقی از نکات ویژگیهای مثبت بازی است.

دانلود تریلر


The Walking Dead Pinball

مطمئنا اسم سری The Walking Dead به گوشتان خورده یا آن را تجربه کرده اید. این سری توانست تحسین همگان را برانگیزد. Zen Studios، Telltale Game و Skybound Entertaiment، عنوانی تخته محور براساس بهترین بازی سال ساخته اند. تمامی المان های یک Pinball استاندارد در بازی گنجانده شده است. بازی دارای حالت های مختلفی از جمله حمله زامبی ها نیز هست. جدول امتیازات و رقابت در فیس.بوک از موارد مثبت بازی است. مکان های اصلی سری، از جمله Travelier Motel و Bell Tower، در بازی گنجانده شده اند. شخصیت های Lee, Clementine و زامبی های The Walking Dead به صورت سه بعدی بر روی صفحه وجود دارند. صداگزاران اصلی بازی،  Dave Fennoy و Melissa Hutchison نقش خود را تکرار کرده اند. گرافیک، دقیقا گرافیک اصلی سری است، و فصل اول سری را تداعی می کند.

دانلود تریلر


Switch The Box

سابقا بازی وجود داشت که باید با یک حرکت چوب کبریت، باید تعداد مثلث ها را بالا می بردیم. هم اکنون در دوران مدرن، این بازی نیز مدرن شده، و به صورت جا به جایی جعبه درآمده است. هدف شما در بازی، هدف جعبه ها با یک یا دو حرکت است. جعبه ها انواع مختلفی دارند، که به صورت سه تایی حذف می شوند. بازی مجموعا از ۵ شهر، نیویورک، چین، ناتینگهام، پاریس و اسلو، و ۱۲۰ چالش تشکیل شده است. موسیقی بازی مناسب فضا انتخاب شده، و جعبه از گرافیک خوبی برخوردار هستند.

دانلود تریلر


Finger VS Axes

در این دنیا انگشت شما حکمفرماست. از انگشت خود برای جنگ با دشمن استفاده کنید. در این راه می توانید، از سلاح هایی مانند اره و غیره بهره ببرید. دشمن شما دارای ۶ حالت مختلف اعم از دزد دریایی، جنجگو، ماهیگیر، اسکلت، پری و کودک است. با شکست او در مراحلو جهان های مختلف، مانند جنگل، میدان نبرد و غیره، می توانید سکه بدست آورید. گرافیک بازی بسیار ساده است.

دانلود تریلر


Redeemer Mayhem

کشیش سابق، به فرشته مرگ و انتقام جو تبدیل شده. دشمنان او و ملت، کارتل های مواد مخدر هستند. اربابان را نابود کنید، و آن ها را مستقیم به جهنم بفرستید. هدف شما نابود کردن این کارتل ها است. عدالت را با اسلحه برقرار کنید، اما دشمنان شما گانگسترهای آموزش دیده اند، و تا شما را نکشند از پای نمی نشینند. بازی از ۱۵ مرحله و ۳ ماموریت تشکیل شده است. لوکیشن های مراحل از تنوع خوبی برخوردار هستند. بازی از محموع ۱۵ اسلحه، مانند AK-47, M4 بهره می برد. قدرت ها و ارتقاهای متعددی در بازی گنجانده شده. کنترلر بازی مناسب در دو ظرف تعبیه شده اند. بازی گرافیک HD و زیبایی دارد، و از موسیقی های محلی استفاده شده است.

دانلود تریلر


Aviation Empire

همیشه از تاخیر پروازها شکایت شده است، اما از سختی مدیریت فرودگاه و پرواز نیز باخبر هستند؟ در این بازی می توانید، این سمت را تجربه کنید. در این بازی استرانژی سه بعدی بر آسمان ها حکمرانی کنید. می توانید در ۷۱ شهر دنیا فرودگاه ایجاد کنید. ۳۲ هواپیمای مختلف در بازی گنجانده شده است. امکان احداث ساختمان ها و تاسیسات مختلفی برای هریک از فرودگاه ها نیز وجود دارد. بازی در سال ۱۹۱۹ و با شروع به کار شرکت هواپیمایی KLM Royal Dutch اغاز می شود. با انجام کارهای مختلف می توانید همراه با این شرکت پیشرفت کنید. می توانید اتفاقات تاریخی را بازسازی کرده، و از روند رو به رسد این صنعت مطلع شوید. با خرید هر هواپیما باید مسیر پرواز را تعیین کنید. این بازی استراتژی بسیار واقع گرایانه بوده، و طوفان نیز وجود دارد، که برای مقابله با آن باید تمحیدات لازم را اتخاذ کنید. مینی گیم پرواز نیز در بازی اعمال شده است. امکان مقایسه امتیازات با دوستان در جدول امتیازات از ویژگیهای بازی است. برای اجرای بازی به پردازنده دو هسته نیاز دارید. گرافیک از نکات قوت بازی است.

دانلود تریلر


From Cheese

داستان موش، پنیر و گربه، به قدمت تاریخ است. موش برای بقا به دنبال پنیره، و گربه مانعی برای او. زمانی که کمبود غذا، خانواده موش ها را به چالش کشیده است، از بین آن ها قهرمانی برمی خیزد و جان خود را برای نجات خانواده به خطر می اندازد. دشمن او تنها انسان و گربه نیستند، بلکه دیگر موش های موذی نیز از تحقق اهداف او جلوگیری می کنند. گیم پلی بازی بسیار ساده است، تنها باید بوی پنیر را به موش برسانید. باید از موانع، گربه و موش های دیگر دوری کنید. برای فاصله بو محدودیت وجود دارد، و می توانید با نوار زیر صفحه، به ویرایش مسیر بپردازید. بازی از دو بخش و مجموعا ۵۸ مرحله تشکیل شده است. مراحل هزارتو نیز در نظر گرفته شده است. بازی از سیستم سه ستاره بهره می برد، که برای دسترسی به مراحل بالاتر به این ستاره ها نیاز دارید. هرچه مسیر کشیده شده، کوتاهتر باشد، ستاره بیشتر دریافت می کنید. گرافیک با توجه به حجم بازی، بسیار زیبا ساخته شده است.

دانلود تریلر

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

موب بازی | قسمت یازدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت یازدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت یازدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت یازدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت یازدهم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

موب بازی | قسمت یازدهم - گیمفا