اعلام جزئیات Zelda Wii U توسط تهیه کننده بازی
Eiji Aonuma، از Nintendo اطلاعاتی در مورد Zelda Wii U، از جمله طراحی جهان باز و نحوه تعامل بازیکنان با آن، گیم پد مورد استفاده، و ایده های خلاقانه، اعلام کرده است. اگرچه در چند ماه اخیر اطلاعات کمی منتشر شده، اما تا زمان انتشار در سال ۲۰۱۵ مدت بسیاری باقی مانده است.
در E3 2014، کمپانی Nintendo و Aonuma بازی Zelda Wii U را تایید و سبک آن را جهان باز اعلام کردند، اما جزئیاتی اعلام نشد. Aonuma توضیحاتی در مورد وسعت دنیای بازی و نحوه جا به جایی در مناطق کوهستانی اعلام کرده است. همچنین اذعان کرد، که سبک جهان باز این عنوان مانند بازیهای دیگر نیست.
از آنجا که در مورد جهان های باز صحبت می کنیم، باید به این نکته اشاره کنم، ما قصد ساخت جهانی باز، مشابه کمپانی های دیگر نداریم.
تفاوت های Zelda Wii U با بازیهایی در این سبک مانند Grand Theft Auto 5 و The Elder Scrolls نامعلوم است. Aonuma ادامه می دهد که، در نسخه اصلی Legend of Zelda، اجازه کاوش و کشف آزادانه به بازیکنان داده شده است. با این حال، در کنار تکامل طراحی و گسترده شدن دنیای بازی، سازندگان باید بازیکنان کمک کنند که در مسیر درست قرار بگیرند، در نتیجه تجربه بازی خطی می شود.
در نسخه اصلی Legend of Zelda، مسیر مشخصی برای رسیدن شخصیت به هدفش مشخص نشده بود. بازیکنان باید آن را پیدا می کردند. با گسترده و بزرگ شدن دنیا، باید بازیکنان را در مسیر درست قرار بدهیم. در نتیجه پیشرفت در بازی خطی می شود. برای خلق تجربه ای مشابه نسخه اصلی، دنیای بازی باید ساده باید که بازیکنان بتوانند آن را درک کنند. باید هر بخش این دنیا را واقعی، و مرتبط بسازیم، که تقلبی به نظر نرسند.
به منظور دستیابی به این دیدگاه، Aonuma احساس می کند که گیم پد Wii U ارزش خود را ثابت خواهد کرد. نمایش نقشه بازی، مثالی برای استفاده از گیم پد است. Aonuma اعتقاد دارد که نوآوری های Zelda Wii U به دلیل سخت افزار Wii U است. جزئیات این نوآوری ها اعلام نمی شود، اما مطمئنا تیم سازنده موارد فوق العاده ای را برای Zelda Wii U در نظر گرفته اند.
ما همچنین به نقشه ای نیاز داریم، که دنیا را همانطور که هست نشان دهد. گیم پد، برای اینکار بسیار مفید است. نوآوری های این بازی به دلیل Wii U میسر شده اند.
The Legend of Zelda Wii U در سال ۲۰۱۵ منتشر می شود.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
نظرات
عالیه!!! اولین نگاه از این بازی به زودی 😀 :yes: