No Man’s Sky’ هیچگونه زمان بارگذاری ندارد
Sean Murray، بازی No Man’s Sky را در VGX سال گذشته معرفی کرد، و از آن موقع توانست توجه طیف وسیعی از بازیکنان را به خود جذب کند. نه تنها جهان این بازی فراتر از توصیف است، بلکه هیچگونه بارگذاری نیز در این عنوان وجود ندارد. اینکه هیچگونه بارگذاری وجود نداشته باشد، هدفی است که اکثر بازیهای جدید به دنبال آن هستند، اما No Man’s Sky به این هدف دست یافته است.
خالق No Man’s Sky، آقای Sean Murray در مورد این دنیا و ساخت موارد قابل مشاهده بر روی هر سیاره، توضیحاتی داده است.
نکته جالب این است که هر سیاره شماره دارد، بذری تصادفی، که تمامی جنبه های سیاره را تعریف می کند. بذری تصادفی، که نوع علف ها، درختان، گل ها، موجودات را تعیین می کند. بنابراین به عنوان سازنده بازی، می توانم بذر سیاره را بکارم، و هر زمان که خواستم برگردم. دمو بازی در Gamescom به نمایش درآمد، و فقط امکان حرکت به اطراف سیاره های مختلف لحاظ شده بود. هیچگونه بارگذاری وجود نداشت، زیرا چیزی برای بارگذاری وجود نداشت، تمامی سیاره های توسط کامپیوتر تولید می شوند.
دنیای نامحدود که توسط کامپیوتر تولید می شود، بدون هیچگونه بارگذاری، فوق العاده است. شاید این مورد از مهمترین ویژگی های این بازی باشد. شاید میلیون ها سال طول بکشد که تمامی سیاره های این جهان را تجربه کنید، این دنیا بسیار وسیع است. No Man’s Sky قرار است که برای PS4 و PC عرضه می شود. هنوز بسیار از جنبه های بازی، از جمله انواع گیمپلی، داستان بازی و یا پایان احتمالی، ناگفته باقی مانده است. حتی تصور پایان بازی هم سخت است. Murray توضیحات تکمیلی در مورد تکنولوژی استفاده شده درNo Man’s Sky، و چگونگی وجود جمعیت در این دنیای پهناور، داده است.
تکنولوژی رویدادهای تصادفی، بخش بزرگی از پرکردن جهان را برای ما انجام داد. اما باید جرقه ها، الگوهای طراحی سفینه های فضایی که فوق العاده هستند، موجودات مختلف و تنوع آن ها را فراهم کنیم. ما باید سیستم، و قوانین آن را ایجاد کنیم. برخی از موجودات را به نمایش گذاشته ایم و شما با آن ها آشنا هستید، اما ما به فکر موجوداتی هستیم که ظاهر فضایی داشته باشند، و به ارامی درک ما از جهان را تغییر می دهند. این ویژگی باعث عجیب تر شدن بازی می شود، شاید رفتار دوستانه ای نداشته باشند، اما در هر لحظه ما را غافلگیر می کند.
خوشبختانه کم بودن اطلاعات ما در مورد No Man’s Sky، نشانه بدی نیست، زیرا که تاخیر بازی تا سال ۲۰۱۵ ناامید کننده خواهد بود.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
خیلی منتظرشم :yes:
عجب بازی بزرگی هست :sweat:
ممنون بابت خبر آقای شجاعی :yes: :-*
فوق العادست :yes:
یا خدا!!! :sweat: فضایی که روی هارد می گیره باید جالب باشه!70G یا :silly: 80G
سلام. ببخشید بابت اسپم. چرا نمرات بازی the walking dead قسمت ۵ رو نمیذارید. خیلی منتظرشم. راستی اگه میشه مثله قسمت های قبلی نقدش هم بکنید. با تشکر.
تو بازیش مثلا چیکار میکنی ?:-)
فقط راه میری؟ 😐
چند سال پا این بازی بودن تا بسازنش؟ ?:-)
۱ روزه همه رو کشف میکنیم :rotfl:
برای ps4 اگه خدا بخواد می خرم
عالی 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Asowm :yes:
دیگه تا ۲ سال تابستونا بازی داریم