PlayStation Move برای استفاده به همراه Project Morpheus مفید خواهد بود
Shuhei Yoshida در اظهار نظر خود به این موضوع اشاره کرده که “PS Move تا حدودی جلوتر از زمان خود بود.”
شرکت سونی موفقیت بزرگی برای ابزار مخصوص بازی های حرکتی خود یعنی PlayStation Move به دست نیاورده است. عناوین منتشر شده برای این سبک بازی بسیار اندک هستند و بازیسازان نیز علاقه زیادی به ساخت این سبک بازی نشان نمی دهند.
رئیس استودیوهای سونی، Shuhei Yoshida، نیز نظری مشابه با آن چه گفته شد دارد و حتی اذعان کرده که تمایل بازار نیز در سطح پایینی قرار داشته است:
“سبک بازی های حرکتی، سبک بزرگی بود اما برای بازی هایی مانند بازی های اجتماعی، بازی های مربوط به موسیقی و نواختن گیتار، فکر نمی کنم در حال حاضر تمایل برای بازی دیگری در این سبک وجود داشته باشد.”
Yoshida در مورد PS Move این نکته را یادآور شد که:
“PS Move تا حدی جلوتر از زمان خود بود. در حال حاضر ما به این درک رسیده ایم که زمانی که شما از Project Morpheus استفاده می کنید، چیزی که سریعاً خواستار آن خواهید بود این است که یک شیء در اختیار داشته باشید تا با آن با فضای مجازی تعامل کنید، و یک راه برای انجام آن این است که از ابزاری مانند PS Move استفاده کنید.”
مدتی است شرکت سونی در حال توسعه ی Project Morpheus می باشد اما تا به حال درباره تاریخ عرضه و قیمت این محصول هیچ گونه اطلاع رسانی صورت نگرفته است.
پر بحثترینها
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- دیجیتال فاندری ۳ بازی برتر سال ۲۰۲۴ از نظر گرافیک بصری را مشخص کرد
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
نظرات
کلا کینکت و موو برای ی مدت کوتاه خوب هستن (مثلا ۱ ماه) و بعد این مدت خسته کننده می شن
شاید Project Morpheus به تونه ی کاری برا محبوب تر شدن موو بکنه
منم فک می کنم این پروژه ی عظیمی باشه. همینی که کنسول رو از یه نمایشگر بزرگ بی نیاز می کنه میتونه خودش قدم بزرگی باشه. البته به شرطی که همین بازی هایی که در حال حاضر وجود داره هم قابلیت نمایش تو Project Morpheus داشته باشه.