Yoshida دلیل تاخیر Driveclub را یک مشکل فنی بزرگ اعلام کرده است
آقای Shuhei Yoshida به عنوان رئیس کل استدیوهای جهانی شرکت سونی، دلیل تاخیر بازی مسابقه ای Driveclub را مشکلات فنی در سطح بسیار وسیع اعلام کرده اند. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.
بازی Driveclub در فبریه ۲۰۱۳ همزمان با کنسول نسل هشتمی Playstation 4 به صورت انحصاری معرفی شد و تاکید بسیاری بر روی قابلیت های اجتماعی آن صورت گرفت. پس از این مهم سونی اعلام کرد که PS4 در تاریخ ۱۵ نوامبر به بازار می آید و عنوان مذکور هم همزمان منتشر خواهد شد اما چنین اتفاقی نیفتاد و تاریخ عرضه به اوایل سال ۲۰۱۴ موکول شد.
در آوریل ۲۰۱۴ بود که سونی مجددا اعلام کرد بازی Driveclub تاخیر خورده است و اینبار تاریخ انتشار تا ۷ اکتبر (مصادف با ۱۵ مهر) به تعویق افتاده. دلیل این تاخیر از سوی آقای Paul Rustchynsky به عنوان کارگردان حاضر در Evolution Studios، مشکلات فنی با یک مورد مخصوص در بخش سیستم منوها اعلام شده است. آقای Yoshida اخیرا در صحبت های خود با سایت Eurogamer گفته اند:
ما از وضعیت فعلی Driveclub بسیار خرسند می باشیم. سال گذشته امیدوار بودیم که مراحل ساخت به پایان برسد اما یک مشکل بسیار بزرگ شکل گرفت. به همین دلیل تیم سازنده مجبور شد که به عقب برگردد و یک سری از قسمت ها را مجددا بسازند. دلیل تاخیر همین است و یک سال طول کشیده چرا که تیم مجددا باید روی یک سری از قسمت ها کار کنند.
حال عنوان فعلی همان بازی است که همیشه انتظارش را داشتیم. من بازی های مسابقه ای مختلفی را در E3 تجربه کردم و بسیار خوشحال هستم چرا که بازی Driveclub نسبت به دیگر عناوین متفاوت است.
امیداوریم که اینبار مشکلی ایجاد نشود و ما در ۱۵ مهر این عنوان مسابقه ای را تجربه کنیم.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
نظرات
خدا کنه دىگه تاخىر نخوره :yes:
ممنون بابت خبرخبر :yes:
تا خیر بخوره خیلی بهتر از اینه که مثل ریس گند بزنه
امیدوارم تاخیر دیگه ای نخوره :yes:
همون بهتر که اون موقع عرضه نشد،شاید به بازی لطمه میخورد.
امیدوارم بازی خیلی خوبی از آب در بیاد :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
خوش به حال ps دارا دیگه …
جای ما هم بازی کنید … :yes:
دیده فورزا هی داره قابلیت های جدید و ماشین های جدید اضافه می کنه گرخیده :rotfl: :rotfl:
بابا نمکدون 😐 😐 😐
سپاس