Sucker Punch و تعدیل نیرو
Sony، کمپانی مادر این استودیو، Sucker Punch Productions، مجبور به اخراج تعدادی از کارمندان خود شده است. Sony، تعداد افرادی اخراج شده در این استودیو آمریکایی، واقع در واشنگتن را اعلام نکرده است. این استودیو سابقه کار بر روی سری های Infamous و Sly Cooper را در کارنامه دارد.
در بیانیه ای صادر شده، کمپانی اعلام کرده است:
SCEA، تعدیل نیرو در Sucker Punch Productions را تایید می کند. Sucker Punch، از تلاش اعضای تیم برای ساخت سری های فوق العاده Infamous و Sly Cooper قدردانی، و برای آن ها ارزوی موفقیت می کند.
اولین پروژه این استودیو، برای Sony، عنوان PS2 منتشر شده در سال ۲۰۰۲، به نام Sly Cooper و Thievius Raccoonus است. همچنین در سال ۲۰۰۹ عنوان Infamous، را برای PS3 منتشر کرد. بعد از انتشار Infamous 2، در سال ۲۰۱۱، Sony توانست استودیو Sucker Punch را بدست بیاورد. آخرین بازی این استودیو، Infamous Second Son است که در مارس ۲۰۱۴ برای PS4 منتشر شد. DLC مستقل این بازی، به نام Infamous First Light، در تاریخ ۲۶ آگوست در آمریکای شمالی، و ۲۷ آگوست در اروپا، با قیمتی معادل ۱۴.۹۹ دلار، به صورت آنلاین عرضه می شود. شعبه اروپایی Sony، نسخه بلو-بری این عنوان را در ۱۰ سپتامبر منتشر می کند.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات
امیدوارم هیچ استودیو ی بازی سازی این اتفاق واسش نیوفته
ممنون بابت خبر
:yes:
جالا اگه مایکروسافت اینکارو می کرد کلی می زدین تو سر و کلش 😀
من اونقدری که از صدا گذاری SECOND SON خوشم اومد از گیم پلی اش خوشم نیومد :no: