با جدیدترین اطلاعات از گرافیک Project CARS همراه باشید: نرخ فریم ۶۰ بر روی PS4 و ناکامی Xbox One برای رسیدن به آن - گیمفا
با جدیدترین اطلاعات از گرافیک Project CARS همراه باشید: نرخ فریم ۶۰ بر روی PS4 و ناکامی Xbox One برای رسیدن به آن - گیمفا
با جدیدترین اطلاعات از گرافیک Project CARS همراه باشید: نرخ فریم ۶۰ بر روی PS4 و ناکامی Xbox One برای رسیدن به آن - گیمفا
با جدیدترین اطلاعات از گرافیک Project CARS همراه باشید: نرخ فریم ۶۰ بر روی PS4 و ناکامی Xbox One برای رسیدن به آن - گیمفا
با جدیدترین اطلاعات از گرافیک Project CARS همراه باشید: نرخ فریم ۶۰ بر روی PS4 و ناکامی Xbox One برای رسیدن به آن - گیمفا
با جدیدترین اطلاعات از گرافیک Project CARS همراه باشید: نرخ فریم ۶۰ بر روی PS4 و ناکامی Xbox One برای رسیدن به آن - گیمفا

با جدیدترین اطلاعات از گرافیک Project CARS همراه باشید: نرخ فریم ۶۰ بر روی PS4 و ناکامی Xbox One برای رسیدن به آن

آرش سعادتمند
۱۸:۱۹ ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
با جدیدترین اطلاعات از گرافیک Project CARS همراه باشید: نرخ فریم ۶۰ بر روی PS4 و ناکامی Xbox One برای رسیدن به آن - گیمفا

بازی Project CARS قرار است که برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتمی منتشر شود و در این میان بی شک به همگان ثابت کرده است که گرافیکی خارق العاده را به نمایش خواهد گذاشت. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا نگاهی به جدیدترین اخبار پیرامون بازی  نامبرده بیندازیم.

امروز اعضای سایت Dualshockers موفق به انجام مصاحبه ای با آقای Jan Frischkorn به عنوان مدیر بخش طراحی خودروها شده اند و ایشان رسما تایید می کنند که نسخه Playstation 4 بازی Project CARS در نرخ فریم ۶۰ کاملا ثبات دارد. با این حال نسخه Xbox One همچنان به این کیفیت دست پیدا نکرده است و به همین دلیل نمایش های مختلف فعلا بر روی PS4 صورت می گیرد. تیم حاضر در استدیو سازنده تلاش می کنند تا اینکه هر دو نسخه به کیفیت مورد نظر درست پیدا کنند.

آقای Frischkorn تایید کرده است که PS4 قدرت بیشتری را در اختیار آنها نسبت به کنسول رقیب عطا کرده که این مهم، راحتی کار را به دنبال داشته است. ایشان حتی می گویند که تیم از بابت عملکرد کنسول سونی شگفت زده شده اند.

در بحث چند ضلعی ها، نسخه های کنسولی برای هر خودرو از ۶۰,۰۰۰ چند ضلعی استفاده خواهند کرد در حالی که این مقدار بر روی یک PC با تنظیمات Ultra بین ۲۰۰,۰۰۰ و ۳۰۰,۰۰۰ خواهد بود. با تنظیمات High نیز کیفیت به ۶۰,۰۰۰ چند ضلعی کاهش خواهد یافت. برای یک مقایسه بایستی بگوییم که Driveclub از ۲۵۰,۰۰۰ چند ضلعی استفاده می کند اما طراحی کلی بازی نیز به گونه ای می باشد که تعداد خودروها در محیط کمتر هستند.

Project CARS با قدرت فنی بالا و بنچمارک های جدید از جزئیات گرافیکی، در دو کنسول PlayStation 4 و Xbox One سعی در ارائه یک تجربه تازه برای هواداران مسابقات مجازی دارد. همچنین این عنوان برای سیستم عامل جدید شرکت Valve یعنی Steam OS نیز عرضه می شود تا ده ها هزار نفر از اعضای WMD (کسانی که در ساخت این بازی کمک مالی می کنند) از آن بهره مند شوند. این پلتفرم همچنین از قابلیت های بخش چندنفره و اجتماعی منحصر به فرد بهره خواهد برد.

Project CARS در اصل قرار بود برای کنسول های نسل هفتمی به علاوه Wii U منتشر شود اما سازندگان تصمیم گرفتند که مراحل ساخت را بر روی کنسول های جدید بیاورند تا اینکه حداکثر کیفیت در این عنوان نمایش داده شود. نسخه Wii U لغو نشده با این حال در پاییز  امسال ما فقط شاهد عرضه Project CARS برای Xbox One، PS4 و PC خواهیم بود.

 

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

با جدیدترین اطلاعات از گرافیک Project CARS همراه باشید: نرخ فریم ۶۰ بر روی PS4 و ناکامی Xbox One برای رسیدن به آن - گیمفا
با جدیدترین اطلاعات از گرافیک Project CARS همراه باشید: نرخ فریم ۶۰ بر روی PS4 و ناکامی Xbox One برای رسیدن به آن - گیمفا
با جدیدترین اطلاعات از گرافیک Project CARS همراه باشید: نرخ فریم ۶۰ بر روی PS4 و ناکامی Xbox One برای رسیدن به آن - گیمفا
با جدیدترین اطلاعات از گرافیک Project CARS همراه باشید: نرخ فریم ۶۰ بر روی PS4 و ناکامی Xbox One برای رسیدن به آن - گیمفا
با جدیدترین اطلاعات از گرافیک Project CARS همراه باشید: نرخ فریم ۶۰ بر روی PS4 و ناکامی Xbox One برای رسیدن به آن - گیمفا
با جدیدترین اطلاعات از گرافیک Project CARS همراه باشید: نرخ فریم ۶۰ بر روی PS4 و ناکامی Xbox One برای رسیدن به آن - گیمفا
با جدیدترین اطلاعات از گرافیک Project CARS همراه باشید: نرخ فریم ۶۰ بر روی PS4 و ناکامی Xbox One برای رسیدن به آن - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

با جدیدترین اطلاعات از گرافیک Project CARS همراه باشید: نرخ فریم ۶۰ بر روی PS4 و ناکامی Xbox One برای رسیدن به آن - گیمفا