Gamescom 2014: تهیه کننده Bloodborne از درجه سختی این عنوان می گوید
استدیو سازنده Bloodborne و اعضای حاضر در آن را می شناسید؟ این افراد همان کسانی هستند که ساخت سری بازی Demon’s Souls و Dark Souls را در کارنامه دارند که به درجه سختی بالا مشهور است و جدیدترین عنوان خود را نیز در نمایشگاه E3 2014 به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی شرکت سونی، یعنی PS4 معرفی کردند. حال From Software اینبار در Bloodborne چه میزان سختی را برای ما در نظر گرفته است؟ پاسخ تهیه کننده را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.
آقای Masaaki Yamagiwa گفته اند:
در رابطه با اینکه کدام دسته از مخاطبین خود را هدف قرار داده ایم و اینکه چه کسانی برای بازی ما مناسب هستند بایستی بگویم که نمی خواهیم به هوادران قدیمی خیانت کنیم چرا که بسیار بسیار اهمیت دارند. آنها سفیران اصلی بازی ما می باشند. از طرفی می خواهیم که مخاطبین بیشتری را جذب کنیم … طراحی امکانات آنلاین و تجربه مخصوص Bloodborne این مهم را انجام می دهد.
شما کارهای زیادی را در گذشته انجام دادید و مجبور به استقامت بودید. اما در بازی جدید ما بر روی شکنجه بازیکنان تمرکز نمی کنیم. ما می خواهیم بازی را ارائه کنیم که بازیکنان دوست میدارند. اگر بازیکنان یک بازی را دوست داشته باشند از استقامت خسته نخواهند شد اما می پرسید که ما چطور محصول نهایی را ارائه می کنیم؟ در جواب باید بگویم که حس شکنجه بسیار کمتر است.
افرادی که Bloodborne را در نمایشگاه Gamescom تجربه می کنند نباید نا امید شوند چرا که بسیار راحت این قسمت طراحی شده است.
Bloodborneتوسط آقای Hidetaka Miyazaki کارگردانی می شود و معرفی رسمی آن نیز توسط آقای Shuhei Yoshida به عنوان رئیس کل استدیوهای شرکت سونی صورت گرفته است. وقایع داستانی این بازی شهری به نام Yharnam را در بر خواهد گرفت که ساکنین آن از یک طلسم بیماری زا هولناک رنج می برند و محیط آن پر است از دیوانگی و مرگ. حال شاید بپرسید وظیفه ما چیست؟ شما باید به دنبال اسرار مختلف از وقایع رخ داده باشید و در عین حال زنده بمانید.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
نظرات
بازی قشنگی باید باشه … :snicker:
سبک دارک سولزه :-/
ممنون بابت خبر :yes:
بازی کلا باید سخت باشه تا بیشتر جذب بکنه خوبی بازیایHidetaka Miyazaki اینه که در حالی بازیاش خیلی سختن شیرینم هم هستن که آدم به خودش بگه “بازم میخوام”
و همینطور تپش قلبشم بره تو هر مکانی که تو این بازی بره
تو تمام نسخه های دارک سولز و دیمن سولز این حس مخصوصا موقعی که وارد هر fog gate میشی .
واسه همین عاشق بازیای from هستم
ختما این bloodborne هم موفق میشه !
خدا کنه زودتر عرضه شه خیلی منتظرشم.
یکی از دلایلی که می خوام بخاطرش Ps4 بگیرم :inlove: :inlove:
بازی باید نیمه سخت باشه اگرم سازنده ها خواستن یه بازی سخت درست کنن باید چیزی بسازن که ادم از بازی خسته نشه.نه مثل دارک سولز که نه گیم پلی خوبی داشت نه گرافیک نه داستان خیلی خوب .
مرتضی
نظرت قابل احترامه بازیای from همه پسند نیستن ولی من یکی که عاشق همشونم از همه لحاظ عالین !
چون استاد میازاکی این بازی رو کارگردانی میکنه حتما موفق میشه