این راه پیروزی است | تحلیل کنفرانس مایکروسافت در Gamescom 2014 - گیمفا
این راه پیروزی است | تحلیل کنفرانس مایکروسافت در Gamescom 2014 - گیمفا
این راه پیروزی است | تحلیل کنفرانس مایکروسافت در Gamescom 2014 - گیمفا
این راه پیروزی است | تحلیل کنفرانس مایکروسافت در Gamescom 2014 - گیمفا

این راه پیروزی است | تحلیل کنفرانس مایکروسافت در Gamescom 2014

محمـد حسین صفری
۱۵:۰۹ ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
این راه پیروزی است | تحلیل کنفرانس مایکروسافت در Gamescom 2014 - گیمفا
  • E3 2014 آن چیزی نبود که همگان انتظارش را داشتند. مایکروسافت که وعده های زیادی برای نمایش های خارق العاده داده بود، تنها به معرفی چند عنوان انحصاری کوچک بسنده کرد و حتی از بزرگ ترین انحصاری خود یعنی Halo 5 نیز تنها یک تریلر سینماتیک و کوتاه ارایه داد. همگان انتظار داشتند تا مایکروسافت در این کنفرانس دست به معرفی عناوین انحصاری خود نظیر Gears of War 4 بزند یا اینکه حداقل یک تریلر از گیم پلی عنوان Halo 5 منتشر کند ولی هیچ کدام از این کار ها صورت نگرفت.

اکثر نمایش هایی که در کنفرانس مایکروسافت وجود داشت، مربوط به عناوین مولتی پلتفرم بودند که حقیقتا نیز دارای نمایش های خیره کننده ای بودند. از سوی دیگر سونی نیز چندان باب میل طرفداران عمل نکرد. به جز معرفی عنوان Uncharted 4 : A Thief’s End در این کنفرانس، دیگر عنوان جدیدی معرفی نشد و عناوینی معرفی شدند که همگی انتظار آن ها را داشتند. در چنین شرایطی که E3 2014 به هیچ عنوان در حد و اندازه های سال های پیشین نبود، مایکروسافت وعده های بزرگی برای Gamescom 2014 که در کلن آلمان برگزار می شد، داد. مهم ترین دلیلی که باعث شد تا همگان چشم به کنفرانس این شرکت در Gamescom داشته باشند، اعلام این خبر بود که قرار است اولین تریلر تریلر از گیم پلی عنوان محبوب و انحصاری Xbox One یعنی Quantum Break در کنفرانس این شرکت، منتشر شود و طرفداران می توانستند تا اولین نمایش از ساخته ی جدید سم لیک را مشاهده کنند. با چنین پیش زمینه ای، همگان خود را برای کنفرانس مایکروسافت در Gamescom آماده کردند.

48

نمایشی کوتاه و دو دققیه ای از عنوان جذاب Assasin’s Cread : Unity منتشر شد که گویا این نمایش از روی نسخه ی Xbox One بوده است.

همانند E3 2014، در این کنفرانس مایکروسافت نیز یک عنوان مولتی پلتفرم آغاز گر کنفرانس بود. نمایشی کوتاه و دو دققیه ای از عنوان جذاب Assasin’s Cread : Unity منتشر شد که گویا این نمایش از روی نسخه ی Xbox One بوده است. تریلر صحنه هایی از پاریس در دوران انقلاب را به تصویر می کشد و سعی دارد حس و حال آن زمان را منتقل کند. فضاسازی در این تریلر فوق العاده است به نحوی که ابتدا تصویری از یک شهر مدرن در قرن ۱۸ نشان داده می شود و سپس یک مهمان اشرافی در پاریس دیده می شود و این تصور به وجود می آید که همه چیز در این شهر خوب و عالی است اما صحنه های بعدی، به تدریج سختی های مردم و جنازه های آن ها که روی هم انباشته شده است را نشان می دهد و به نوعی نا امیدی را به وجود می آورد اما در همین لحظه آرنو همانند یک امید برای این مردم، در صفحه ی نمایش ظاهر می شود. حرکات پارکور فوق العاده ی آرنو در این تریلر به خوبی نمایش داده می شود و به این ترتیب مشخص می شود شاهد یک عنوان بسیار سریع تر نسبت به نسخه های پیشین خواهیم بود، به این دلیل که ذره ای وقفه در حرکات پارکور آرنو و بالا رفتن او از ارتفاعات دیده نمی شود. سپس تریلر صحنه هایی از اعتراضات مردم و تجمع آن ها را نمایش می دهد و در نهایت آرنو سعی دارد تا یک کشیش که گویا مردم را فریب می دهد، به قتل برساند. مهم ترین نکته ی این تریلر، صحنه ی پایانی آن است که آرنو در محفل اساسین ها حضور دارد و ۴ فرد سفید پوش که گویا رهبران اساسین های فرانسه هستند به دیدار او می آیند. گویا به طور کلی شیوه ی عمل اساسین ها تغییر کرده است و آن ها نیز دارای تشکیلاتی منسجم شده اند که به وسیله ی اساسین های کارکشته اداره می شود. این عنوان به طور انحصاری برای نسل هشتم و PC در تاریخ ۲۸ اکتبر ( ۶ آبان ۱۳۹۳ ) منتشر خواهد شد و خبری از نسل هفتم نخواهد بود.

دانلود با کیفیت SD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت Full HD

url

FIFA 15 Ultimate Team Legends یک محتوای انحصاری فوق العاده برای Xbox داران است

پس از این نمایش، فیل اسپنسر بر روی استیج آمد و در مورد Xbox Live صحبت کرد. سپس وی چند عنوان انحصاری مستقل و کوچک نظیر ScreamRide را برای کنسول های مایکروسافت معرفی کرد. این عنوان جذاب، بر پایه ی قوانین فیزیکی ساخته شده است و تخریب در آن حرف اول را می زند و قرار است در بهار ۲۰۱۵ عرضه شود. SMITE دیگر عنوان انحصاری کوچکی بود که معرفی شد. این عنوان که در انحصاری کنسول های مایکروسافت و PC خواهد بود، یک بازی آنلاین محور است که در آن جنگ میان خدایان ما قبل از تاریخ و انسان ها به تصویر کشیده می شود. وی در این میان از باندل اختصاصی FIFA 15 بر روی Xbox One نیز رونمایی کرد و محتوای انحصاری این نسخه که همان تیم افسانه ای است را یک محتوای فوق العاده دانست. در این میان لیستی از به روز رسانی های کنسول Xbox One نیز منتشر شد که به شرح زیر است :

  • بخش Friends: قبلا برای تعداد محدودی از اعضا در دسترس بود، اکنون برای تمامی اعضا قابل دسترسی خواهد بود. این ویژگی به کاربران اجازه نگاهی گذرا به فعالیت های دوستان را می دهد. کاربران می توانند از فعالیت های دوستان، مشهورترین بازی انجام شده توسط دوستان، و جدول امتیازات Gamerscore باخبر شوند.
  • Snap Center: برخی از ویژگی های مورد علاقه بازیکنان به Xbox One خواهند آمد. پیام ها، دوستان، گروه ها و achievementها، در Snap Center قابل دسترسی هستند، این امکان بدون نیاز به خروج از بازی امکان پذیر است.
  • Threaded Messages: بر روی نگه داشتن بازیکن در بازی، و انجام چند کار مختلف در یک زمان، تمرکز زیادی شده است. این اپ پیام جدید، به بازیکنان دسترسی به پیام های جدید بهمراه تاریخچه پیام ها را می دهد. لینک کلیپ های DVR تعبیه شده، بدون وقفه در گیم پلی قابل مشاهده هستند.
  • Media Player: این اپ جدید، به بازیکنان اجازه پخش فایل رسانه ای بر روی درایوهای USB، و سرور رسانه ای خانگی که از پروتکول DLNA پشتیبانی می کند، را می دهد. نسخه اولیه این اپ، تنها اجازه پخش از درایو USB را به بازیکنان می دهد. فرمت های بیشتری نسبت به Xbox 360 پشتیبانی می شوند. تا پایان سال قابلیت پخش فایل های mpeg 2 TS, gif و mkv اضافه خواهد شد.
  • Xbox One Digital TV Tuner: این دستگاه هفته قبل معرفی شد. این وسیله جانبی، به پیش نمایش محدودی از برنامه در اروپا (انگلستان، فرانسه، آلمان، ایتالیا، و اسپانیا) دسترسی خواهد داشت. در ماه اکتبر این وسیله به بازار عرضه می شود.
  • Stream TV to SmartGlass: بعد از عرضه Xbox Digital TV Tuner، دارندگان Xbox One، می توانند برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از اپ Xbox SmartGlass، بر روی گوشی های هوشمند و تبلت مشاهده کنند. قابلیت توقف، پخش، و برگردان، و تعویض کانال، بدون ایجاد وقفه در گیمپلی، وجود دارد. اپ SmartGlass، برای Windows, iOS, و Android عرضه خواهد شد.
  • Boot to TV: دارندگان Xbox One، می توانند کنسول خود را برای بوت مستقیم به تلویزیون، در هنگام خروج از آماده به کار، تنظیم کنند.
  • راهنمای Live TV: برای بازارهای دارای OneGuide، راهنمای کوچکی در پایین صفحه، جزئیات محتوای تلویزیونی در حال پخش را نمایش می دهد. کاربران می توانند به سرعت کانال را عوض کرده، به مشاهده کانال دیگر بپردازند.

این به روزرسانی قرار است در ماه اکتبر منتشر شود. پس از این Peter Schmiechel، از تیم سازنده ی FIFA 15 رو استیج آمد و اطلاعاتی از محتوای انحصاری FIFA 15 بر روی کنسول های مایکروسافت یعنی Ultimate Team Legends منتشر کرد. افرادی چون دنیس برکمپ، لوئیس فیگو، رود گولیت، گری لینکر، پاول ندود، پله، روماریو، پاتریک ویرا، پیتر اشمایکل، روبرتو کارلوس و آلن شیرر در این تیم افسانه ای حضور دارند.

دانلود با کیفیت SD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت Full HD

42

Glen Schofield، از بنیان گذاران استودیو Sledgehammer Games، بر روی استیج می آید و درباره ی عنوان Call Of Duty : Advanced Warfare سخن می گوید.

پس از این، نوبت به بازی های مستقل فراوانی رسید که برای کنسول Xbox One در دست ساخت هستند که از میان آن ها عنوان Inside قابل توجه بود. همچنین یک عنوان مستقل و انحصاری متفاوت با نام Super Hot نیز معرفی شد که یک اول شخص کاملا متفاوت می باشد. The Escapists نیز دیگر انحصار مستقلی بود که با یک نمایش زیبا معرفی شد. حال نوبت به یکی از پایه های همیشگی کنفرانس های مایکروسافت یعنی Call Of Duty می رسد. Glen Schofield، از بنیان گذاران استودیو Sledgehammer Games، بر روی استیج می آید و درباره ی عنوان Call Of Duty : Advanced Warfare سخن می گوید. دمویی از بخش تک نفره و داستانی بازی منتشر می شود. اولین نکته ی جدید در بازی، وجود رانندگی به سبک بازی های ریسنیگ است که پیش از این در سری Battlefield مشاهده شده بود. از همان ابتدای تریلر، بهبود بصری بازی کاملا نمایان است و مشخص است که این نسخه دارای گرافیک کاملا نسل هشتمی است. مشخص می شود که این تریلر مربوط به همان ماموریت مشهوری است که روی پل Golden Gate سان فرانسیسکو جریان دارد که در نهایت این پل فرو می ریزد. دست مصنوعی جایگزین دست قطع شده ی Mitchell شده است که صحنه ی قطع شدن دست او را در نمایش E3 2014 مشاهده کرده بودیم. هنگامی که خودرو از تونل خارج می شود، نور پردازی بازی خود را نشان می دهد که واقعا چشم نواز است. همانند رویه ی معمول سری بازی های Call of Duty، شاهد درگیری های سریع و نفس گیر حتی با خودرو می باشیم. تخریب پذیری بازی نیز چشم نواز است به طوری که با برخورد به موانع موجود در مسیر بزرگراه، آن ها به زیبایی هر چه تمام تر نابود می شوند. افکت انفجار عالی کار شده است و دیگر آن ضعف های سابق در آن دیده نمی شود. البته در این میان یک ضعف نیز دیده می شود و آن این است که خودرو های عادی که در بزرگراه حرکت می کنند اکثرا شبیه به هم هستند و ممکن است در یک صحنه ۳ خودرو مشابه هم مشاهده کنید که در حال حرکت هستند. باز هم صحنه های سینمایی است که به این عنوان ارزش داده است. برخورد شدید خودروی دشمن با خودروی حامل شخصیت اصلی موجب شکل گیری یک صحنه ی سینمایی فوق العاده می شود. هنگامی که شخصیت اصلی در خودروی واژگون شده قرار گرفته است، با استفاده از قدرت پوشش EXO با یک لگد در خودرو را پرتاب می کند. سایر صحنه های تریلر همانند E3 2014 است و درگیری های سریع و متحول شده ی این عنوان را به تصویر می کشد. در پایان نیز صحنه ی مشهور فرو ریختن پل طی یک طراحی سینمایی نشان داده می شود که واقعا زیبا است. Call of Duty : Advanced Warfare در تاریخ ۴ نوامبر عرضه خواهد شد. همچنین باندل جددی از این عنوان نیز با نام Day Zero معرفی شد. با پایان یافتن این نمایش، صدای تشویق حاضران بلند می شود و به نظر می رسد این نسخه به خوبی توانسته دل هواداران را به دست آورد.

دانلود با کیفیت SD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت Full HD

14

نوبت به بهترین عنوان E3 2014 می رسد تا خودی نشان دهد.

نوبت به بهترین عنوان E3 2014 می رسد تا خودی نشان دهد. کارگردان عنوان Evolve بر روی استیج می آید و پس از ارایه ی توضیحاتی، تریلری از بازی به نمایش در می آید که مطابق معمول به درگیری های ۴ نفره با هیولا ها اختصاص دارد. پس از این نمایش نیز اعلام شد که بتای این عنوان در ژانویه ۲۰۱۵ به طور اختصاصی بر روی Xbox One عرضه می شود. این عنوان در جولای سال گذشته تنها بر روی PC معرفی شد اما چندی پیش نسخه های Xbox One و PS4 این عنوان نیز تایید شد اما به نظر می رسد نسخه ی بتای این عنوان تنها بر روی Xbox One منتشر شود. Evolve قرار است بر روی Xbox One ، PS4 و PC منتشر شود و دارای یک داستان علمی تخیلی است و سبک آن همانند عناوین پیشین این استدیو four-player می باشد . شما در نقش یک تیم چهار نفره از سربازان خبره قرار می گیرید که باید به جنگ با بیگانگان بروند که هر کدام از اشخاص تیم شما دارای مهارت ها و ویژگی های منحصر به فردی هستند . از طرف دیگر بیگانگان نیز هر چند تعدادشان ممکن است کم باشد اما اندازه و مهارت های هر یک از آن ها بسیار زیاد است . همانند سایر عناوین استدیو Turtle Rock در Evolve شما در یک تیم چهار نفره خواهید بود که باید با همکاری یکدیگر برای بقا تلاش کنند . همچنین موتور گرافیکی بازی نیز موتور قدرتمند Cry Engine 3 خواهد بود که حقوق آن از Crytek خریداری شده است .

دانلود با کیفیت SD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت Full HD

8

Quantom Break با نمایش خود همه را به مرز جنون کشاند.

در حالی که حاضران انتظار یک نمایش جدید دیگر را داشتند، تریلر سینماتیک Rise of the Tomb Raider منتشر شد که دقیقا همان تریلر معرفی بازی در E3 2014 بود. در حالی که همه در تعجب به سر می بردند که چرا یک تریلر تکراری در حال پخش است ناگهان نوشته ی پایان تریلر همه را شوکه کرد، Rise of the Tomb Raider یک انحصاری برای Xbox One خواهد بود! عده ای از این خبر خوشحال بودند اما عده ی کثیری از طرفداران قدیمی این سری که با تجربه ی نسخه ی ریبوت شده به آینده ی این سری امیدوار شده بودند، ناراحت و خشمگین بودند. حدود یک روز این خبر ادامه داشت تا اینکه فیل اسپنسر رسما اعلام کرد این عنوان یک انحصاری زمانی است و قرار است در تعطیلات سال ۲۰۱۵ بر روی Xbox One عرضه شود و پس از آن استودیو سازنده ی آن می تواند آن را بر روی هر پلتفرم دیگری منتشر کند. پس از این تریلر بحث بر انگیز نوبت به برگ برنده ی مایکروسافت یعنی Quantom Break رسید تا مغز همه را منفجر کند. محیط بازی چنان کیفیتی داشت که تشخیص آن از صحنه های سینمایی غیر ممکن بود. هیچ گونه HUD در صفحه وجود نداشت و همین باعث شده بود تا بازی بیش از پیش به واقعیت نزدیک شود. گرافیک بازی حرفی برای گفت باقی نمی گذارد. تنها طراحی چهره ی جک به خودی خود نشان دهنده ی گرافیک فوق العاده ی این عنوان است. قابلیت توقف زمان به نمایش در می آید که گویا نقش بسیار مهمی در بازی دارد. جک با توقف زمان کاور خود را عوض می کند تا از تیررس دشمنان در امان بماند. کاور گیری نیز نقش مهمی در بازی دارد و گویا اسلحه ها آخرین نکته در درگیری ها هستند چون یک کلت کمری تنها سلاح این نمایش بود. به عبارت دیگر در درگیری های این عنوان در درجه ی اول توقف زمان و کاورگیری اهمیت دارد و سپس عوامل دیگر همچون اسلحه ها. درگیری های تن به تن جک با دشمنان نیز فوق العاده کار شده است. این عنوان واقعا یک سر و گردن از سایر شوتر های سوم شخصی که تا کنون عرضه شده اند، بالا تر است و مسلما یک عنوان نسل هشتمی است. با پایان نمایش، صدا تشویق و جیغ کشیدن و سوت زدن حاضران به گوش می رسد. همگی بی وقفه تشویق می کنند و واقعا نمی توانند تجربه ی این نمایش را فراموش کنند. حقیقتا یکی از قدرتمند ترین نمایش هایی که می شد از یک بازی رایانه ای ارایه داد از سوی Quantom Break انجام گرفت. با اینکه مایکروسافت با عدم نمایش بازی در E3 2014 کمی هواداران را دلخور کرد ولی با این نمایش نه تنها هواداران را به مرز جنون رساند بلکه عده ی جدید را مجاب کرد تا برای تجربه ی این عنوان یک Xbox One خریداری کنند.

دانلود با کیفیت SD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت Full HD

url

Fable Legends از انحصاری های خوش ساخت Xbox One است.

پس از نمایش خیره کننده ی Quantom Break، این Fable Legends بود که نمایش جدیدی از خود ارایه داد. نمایشی با کاراکتر های جدید که در نتیجه قدرت های جدیدی نیز داشتند. در این عنوان شما و ۳ دوست دیگرتان باید برای از بین بردن شخصیت منفی راهی شوید و یا به زبان دیگر، ۴ نفر باید به دنبال از بین بردن شخصیت پنجمی که شخصیت منفی بازی را ایفا می کند، راهی شوند. این کرکتر منفی می تواند دست به کار های فراوانی بزند و در مقابل شما نیز قدرت های فراوانی دارید. همچنین اعلام شد که بتای این عنوان در ۱۶ اکتبر در دسترس خواهد بود.

دانلود با کیفیت SD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت Full HD

Forza Horizon 2 یکی از بهترین انحصاری های Xbox است.

Ralph Fulton کارگردان Forza Horizon 2 بر روی استیج می آید و توضیحاتی درباره ی این عنوان ارایه می دهد و سپس تریلری جذاب از این عنوان به نمایش در آمد. کیفیت طراحی خودرو های موجود در بازی خارق العاده است و اندک تفاوتی با واقعیت ندارد. خودرو های مختلفی که در بازی وجود دارند، به نمایش در می آیند و تنوع خودرو ها عالی است. طراحی محیط های مختلف عالی است و شما می توانید در روز و شب به رقابت بپردازید. کنترل خودرو ها واقعا کاربردی است و باعث می شود که بتوانید کوچک ترین حرکات خودروی خود را کنترل کنید و رقابتی واقعی را تجربه نمایید. چرخش لاستیک ها بر روی آسفالت خیس شده باعث می شود تا قطرات آب روی زمین به هوا پرتاب شوند و این امر به زیبایی هر چه تمام تر در بازی گنجانده شده است. حتی قطرات باران بر روی شیشه های خودرو نیز قابل مشاهده هستند. گرافیک بازی حقیقتا زیبا است و یکی از بهترین انحصاری های Xbox One را رقم زده است. Forza Horizon 2 در ۳۰ سپتامبر(مصادف با ۸ مهر) برای Xbox One  و Xbox 360 عرضه خواهد شد.

دانلود با کیفیت SD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت Full HD

حال نوبت رسیدن به جنون و دیوانگی است. Sunset Overdrive از آن دسته عناوینی است که یا فرد عاشق آن می شود و یا از آن متنفر می گردد. اگر عاشق این عنوان شوید پس قطعا تجربه ای دیوانه وار خواهید داشت. Sunset Overdrive شما را به دنیایی می برد که هرج و مرج در آن حکمفرما است و در آن جا تنها قانون جنگل وجود دارد و شما نیز باید بر اساس همین قانون دست به کار های دیوانه وار بزنید. تریلر جدید این عنوان باز هم نشان دهنده ی دنیای رنگارنگ و البته هیجان انگیز این عنوان است. Sunset Overdrive، در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) انحصارا برای Xbox One عرضه می شود.

دانلود با کیفیت SD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت Full HD

44

در پایان کنفرانس نوبت به بزرگ ترین انحصاری مایکروسافت یعنی Halo و دو نسخه ی جدید آن یعنی Halo 5 : Guardians و Halo : The Master Chief Collection رسیده است.

حال در پایان کنفرانس نوبت به بزرگ ترین انحصاری مایکروسافت یعنی Halo  و دو نسخه ی جدید آن یعنی Halo 5 : Guardians و Halo : The Master Chief Collection رسیده است. ابتدا تریلری سینمایی و بسیار حماسی از عنوان Halo : The Master Chief Collection منتشر شد که موسیقی متن تریلر نیز به زیبایی آن کمک شایانی کرده بود. صحنه هایی از تمامی نسخه ها به صورت سینمایی منتشر شد و این نمایش کوتاه به پایان رسید. در نمایشگاه E3 2014 شرکت مایکروسافت یک عنوان متشکل از تمامی ۴ نسخه سری بازی Halo را برای Xbox One معرفی کرد که به صورت HD باز سازی شده اند. این عنوان تمامی نقشه های بخش چند نفره را نیز خواهد داشت و در آن نسخه Anniversary بازی Halo 2 که کاملا به همراه نقشه های خود در بخش چند نفره بازسازی شده است نیز موجود می باشد. Halo: The Master Chief Collection با رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ در ثانیه اجرا خواهد شد و با خرید آن می توانید به بتا بازی Halo 5: Guardians که در ۲۷ دسامبر آغاز می شود دسترسی داشته باشید. همچنین در این بسته سریال ساخته شده توسط آقای Ridley Scott یعنی Halo Nightfall نیز موجود خواهد بود که پیش زمینه ای را از Agent Locke به عنوان یکی از شخصیت های اصلی Halo 5 ارائه می کند.

دانلود با کیفیت SD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت Full HD

سپس نوبت به Halo 5 : Guardians می رسد اما باز هم خبری از بخش تک نفره نیست و یک تریلر کوتاه از بخش چند نفره و حالت های مختلف آن پخش می شود که مشخص می کند این بخش دارای ۷ نقشه و ۳ حالت مختلف است. همچنین اعلام می شود که بتای بخش چند نفره ی این عنوان از ۲۹ دسامبر ۲۰۱۴ تا ۱۸ ژانویه ۲۰۱۵ در دسترس خواهد بود.

دانلود با کیفیت SD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت Full HD

این راه پیروزی است

بر خلاف E3 2014 که مایکروسافت چندان مطابق وعده هایی که داده بود عمل نکرد اما در Gamescom مایکروسافت دقیقا همان کار هایی را انجام داد که وعده داده بود و همین سبب شده است تا طرفداران از Gamescom بسیار راضی تر باشند. البته مایکروسافت وعده ی سورپرایز بزرگی را داده بود که در پس از خبر انحصاری شدن Rise of the Tomb Raider همگان گمان کردند این خبر بوده است ول پس از مشخص شدن انحصاری زمانی بودن این عنوان مشخص نشد سورپرایز بزرگ مایکروسافت چه بوده است. از این گذشته، اینبار مایکروسافت بیشتر به انحصاری های خود پرداخت و بر خلاف E3 که اکثر نمایش ها مربوط به عناوین مولتی پلتفرم بود، این بار تنها سه عنوان مولتی پلتفرم نمایش داشتند و حتی نمایش FIFA 15 نیز مربوط به محتوای انحصاری این عنوان بود. نقطه ی اوج کنفرانس مایکروسافت نیز نمایش خیره کننده ی Quantom Break بود که حقیقتا فن های شرکت سونی و PS4 نیز آن را تحسین می کنند. در کل کنفرانس مایکروسافت نسبت به E3 بسیار بهتر بود و مایکروسافت به خوبی توانسته در مسیر پیروزی و رسیدن به اوج قدم بردارد.

دانلود کنفرانس مایکروسافت در Gamescom 2014 

دانلود تمامی تریلرهای به نمایش در آمده کنفرانس مایکروسافت در Gamescom 2014 با لینک اختصاصی

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

این راه پیروزی است | تحلیل کنفرانس مایکروسافت در Gamescom 2014 - گیمفا
این راه پیروزی است | تحلیل کنفرانس مایکروسافت در Gamescom 2014 - گیمفا
این راه پیروزی است | تحلیل کنفرانس مایکروسافت در Gamescom 2014 - گیمفا
این راه پیروزی است | تحلیل کنفرانس مایکروسافت در Gamescom 2014 - گیمفا
این راه پیروزی است | تحلیل کنفرانس مایکروسافت در Gamescom 2014 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

این راه پیروزی است | تحلیل کنفرانس مایکروسافت در Gamescom 2014 - گیمفا
این راه پیروزی است | تحلیل کنفرانس مایکروسافت در Gamescom 2014 - گیمفا