Unity Pro رایگان در ID@Xbox
Unity همکاری خود با Microsoft را با امکان دسترسی رایگان شرکت کنندگان در برنامه ساخت بازی ID@Xbox، به نسخه premium از کیت بازیسازی این کمپانی، افزایش داد.
با وجود رایگان بودن نسخه اولیه Unity، کاربران برای دسترسی به ابزارهای پیشرفته تر باید هزینه پرداخت کنند. نسخه کامل این موتور، برای کسانی که در برنامه ID@Xbox ثبت نام و کیت بازیسازی Xbox One را از Microsoft دریافت کرده اند، رایگان خواهد بود. دارندگان مجوز Unity Pro، پشتیبانی از Xbox One را بصورت رایگان دریافت خواهند کرد.
برخی از برجسته ترین بازی های مستقل ساخته شده با Unity برای Xbox One، عبارتند از: Cuphead, Ori and the Blind Forest, و Lovers in a Dangerous Spacetime
موتور Unity، به دلیل اهمیت رو به افزایش ساخت بازیهای مستقل، در پنج سال گذشته تبدیل به فناوری محبوب شده است. این شیوه امتحان رایگان، توسط رقبای این کمپانی، یعنی Epic Games و Crytek در پیش گرفته شده است.
با اینحال، برنامه ID@Xbox منزوی بودن خود را با بند عدم زوجیت ثابت کرده است. این بند به این معناست، که اگر بازیهای مستقل در ابتدا برای PS4 منتشر شوند، امکان انتشار آن ها برای Xbox One وجود ندارد.
نسخه فعلی Unity برای Xbox One، نسخه Unity 4.3 است. طبق بیانیه ای در بلاگ Unity:
همانند برخی از پلتفرم های جدید، Xbox One از Unity 4.5 پشتیبانی نخواهد کرد، در عوض مستقیما پشتیبانی از Unity 5.0 اضافه خواهد شد. Unity 5.0، نسخه پیشنهادی ما برای ساخت بازی بر روی Xbox One است. ما بروزرسانی Unity 4.3، شامل ارتقا XDK، را تا سال ۲۰۱۵ ادامه خواهیم داد. هدف ما اطمینان عرضه در بازار به تیم هایی است، که بازیهای خود را با این نسخه ساخته اند.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
نظرات