مصاحبه The Division | تهیه کننده اجرایی پاسخ می دهد
Tom Clancy’s The Division در E3 2013 معرفی شد، و تا راه طولانی تا انتشار دارد. برای درک بهتری از این بازی مصاحبه ای با تهیه کننده اجرایی انجام شده است. Massive Entertainment، وابسته به Ubisoft، مسئول ساخت این بازی جهان باز است، و این عنوان اولین حضور آن ها در جریان ساخت بازی AAA است. Massive تجربه کار بر روی PC را دارد. عملکرد آن ها برای انتشار بازی بر روی کنسولها باید جالب باشد. ساخت بازی انحصارا برای PC، با ساخت برای دو کنسول و PC متفاوت بسیاری دارد، و Massive از آن اطلاع دارد. The Division، مبتی بر کاور گیری است، و تمرکز زیادی بر آن دارد. این موضوع در هر دو دمو گیم پلی مشخص است. این عنوان دارای مزایا و مهارت های فراوانی برای بازیکنان است. قابلیت شخصی سازی نیز در بازی وجود دارد. موارد قابل سفارشی کردن بیشتری نسبت به Destiny در بازی گنجانده شده است. The Division در نیویورک در جریان است، و طبق سنت Ubisoft یک عنوان جهان آزاد کامل است. جزئیات بخش های مختلف نیویورک که در بازی وجود دارند، اعلام نشده است. اما Manhattan و Brooklyn مطمئنا وجود خواهند داشت. در نهایت، داستان The Division را نمی دانیم. داستان این بازی فراتر از، ویروس کشنده در نیویورک، میلیون ها کشته، و هرج و مرج در شهر، است. Massive در مورد روایت بازی سکوت کرده است، و ما انتشار نداریم که تغییری بوجود بیاید. Tom Clancy’s The Division یکی از مورد انتظارترین بازیهای سال ۲۰۱۵ است، و فرصتی بدست آمده که تهیه کننده اجرایی، آقای Fredrik Rundqvist به سوالات پاسخ دهد. (بخش هایی از این مصاحبه قبلا منتشر شده اند، که برای جلوگیری از تکرار حذف شده اند.)
زمانی که بازیکنان بازی را از سر می گیرند، ادامه بازی از کجا آغاز می شود؟
در سواحل غربی میدتاون، مکان هایی به نام Hub یا Green Zone، نقطه شروع دوباره اینجا است. این مکان عمومی است، و می توانید دیگر بازیکنان را ببینید، می توانید تنظیمات خاص را اعمال کنید، و شخصیت خود را تغییر دهید. نقطه شروع اصلی بازی نیز همین مکان است. قابلیت معامله نیز در بازی وجود دارد، اما هنوز تصمیم نگرفته ایم که دقیقا چگونه باشد.
در بازیهای آنلاین پیدا کردن افرادی که دارای ساعت کشوری مشابه باشد، اهمیت بسیاری دارد. اگر بچه دارید، و تنها می تواند در ساعتهای مشخصی بازی کند، ترجیح می دهید، همراه افرادی با شرایط مشابه به انجام بازی بپردازد.
هنگام ایجاد رقابت، اطلاعات کاربری زیادی را بررسی می کنیم. این اطلاعات تنها شامل سطح پیشرفت یا سطح مهارت نیست، بلکه مکان و اعمال دلخواه نیز در نظر گرفته می شوند. فکر می کنم این سیستم ایجاد رقابت، فوق العاده خواهد بود. اعتبار بازیکن در بازی لحاظ می شود.
Massive Entertainment اعلام کرده این اطلاعات، شامل وضعیت اجتماغی ( متاهل، مجرد و غیره) در بازی لحاظ می شوند. سوال این است، که چگونه این اطلاعات از مردم کسب خواهد؟ ایجاد رقابت در این عنوان اهمیت بسیاری دارد، اما مردم مجبور به ملاقات با یکدیگر هستند. به عبارت دیگر، تشکیل گروه با افراد غریبه. Massive راه های مختلفی برای ملاقات با افراد تعیین کرده است.
برای ملاقات با دیگران سه راه وجود دارد. در هاب یا مناطق سبز، می توانید راه بروید، و به افراد دیگر برخورد کنید، یا می توانید آن ها را به گروه ۱ تا ۴ نفره خود، بهمراه بازیکنی که تبلت دارد، دعوت کنید، سپس ما منطقه ای یکپارچه از PvP خواهیم داشت، و می توانید با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید.
بازیکنان می توانند ایتم های خاصی را در منطقه سبز بدست آورند، اما در زمینه شخصی سازی، Massive گزینه های زیادی پیش روی بازیکن قرار می دهد. شخصیت از پیش تعیین شده در بازی وجود ندارد.
اولین کاری که در بازی می کنید، ساخت شخصیت است. هیچگونه شخصیت از پیش تعیین شده ای در بازی وجود ندارد. همه چیز به شما بستگی دارد. تجربه بازی برای هر شخص متفاوت است. در مورد شخصیت ها نیز بهمین صورت است، ظاهر او را شما تعیین می کنید.
شنیده ها حاکی از این است، که تغییرات زیادی قابل اعمال است. این جمله دقیقا چه معنایی دارد؟ جزئیات دقیق باید اعلام شود، اما چیزهایی مانند مو، رنگ صورت، موهای صورت، و دیگر مشخصه های ظاهری قابل شخصی سازی هستند. جنسیت نیز قابل تعیین است. The Division یک عنوان آنلاین است، پس بیایید در مورد PvP صحبت کنیم. بعضی از مناطق نیویورک به نام Dark Zones، برای رقابت چند نفره باز هستند.
در داستان ما، منطقه ای وجود دارد که ویروس از آنجا پخش شده است، بهمین دلیل ویران تر. تاریک تر است، و از دیگر بخش های شهر خطرناک تر است.اینجا می توانید به بازی با دیگران بپردازید. در اینجا The Division نقش خود را اجرا خواهد کرد.
با شروع ساخت بازیهای اختصاصی برای نسل حاضر، نسل قبل به فراموشی سپرده شد. The Division مثال خوبی برای این موضوع است. این بازی اختصاصا برای نسل بعدی ساخته شده، و نسل قبل توانایی اجرای آن را ندارد.
ما می خواهیم بازی تا حد ممکن قابل دسترسی باشد. ما می خواستم گرافیک بی نظیر و جهان باز بی مانندی را خلق کنیم، اما این امکان برای نسل قبل وجود ندارد.
با اینکه بازیکنان از تاخیر بازی تا سال ۲۰۱۵، بسیار ناامید شدند، اما مطمئنا این تاخیر به نفع بازی است. هرچه زمان بیشتری صرف ساخت شود، نتیجه بهتری را در PS4 و Xbox One تجربه کرد.
میزان فروش PS4 و Xbox One بسیار دلگرم کننده است. فروش این کنسولها بسیار سریعتر از نسل قبل است. این موضوع مرا غافلگیر کرد. مهم نیست که The Division سال آینده منتشر شود، مطمئنا بازیکنان زیادی از آن لذت خواهند برد.
Massive Entertainment، منطقه Brooklyn، را در سال ۲۰۱۳ نمایش داد، اما گیمپلی زیر زمینی به نمایش درنیامد. در E3 2014 توانستیم نگاه اجمالی از زیر زمین نیویورک داشته باشیم.
موضوع مهم برای ما دمو سال قبل در Brooklyn، و امسال در Manhattan است. بازیکنان می توانند در سیستم زیر زمین گشت و گذار کنید، و مسلما این امکان برای خیابان ها نیز وجود دارد. می توانید وارد ساختمان ها شده، و بر روی پشت بام ها قدم بگذارید. تمامی این مناظر شگفت انگیز و نقاط دیدنی نیویورک، برای شما فراهم شده است.
با تغییر روشنایی روز در برخی بازیها، رفتار NPCها تغییر می کند. این ویژگی باعث تغییر گیمپلی و استراتژی می شود، Massive Entertainment در ساخت The Division این ویژگی را در نظر داشته است. تجربه بازی در روشنایی روز، تفاوت هایی با تجربه بازی در هنگام غروب خورشید دارد. Rundqvist توضیحاتی در مورد این تغییرات داده است.
هدف ما، انتشار بازی همه جانبه، و دارای جهانی پویا است. ما گروه ها و رفتارهای متفاوتی داریم. عملکرد آن ها در روز و شب متفاوت است. اگر هوا برفی باشد، بعضی از آنها در خانه می مانند و بیرون نمی آیند. ما امیدواریم، که واکنش متفاوتی از هوش مصنوعی، براساس این پارامترها ببینیم. موضوع تنها تغییر جلوه های بصری نیست، ما فقط چراغ ها را خاموش نمی کنیم. NPCها رفتار متفاوتی خواهند داشت، مانند شهروندان شب زنده دار.
یکی از بزرگترین مجهولات بازی، شیوه مبارزات است. مبارزات تا چه حد متفاوت هستند، و این تفاوت چگون می تواند در گیمپلی تنوع ایجاد کند. در The Division، مبارزات در خیابان ها، پشت بام ها، زیر زمین و داخل ساختمان ها، صورت خواهد گرفت. Massive Entertainment، می خواد مبارزات در هریک از این مکان ها، متضاد دیگری باشد.
من فکر می کنم، موضوع فضای فیزیکی است. اگر در فضای آزاد هستید، مبارزات از راه دور خواهد بود. گزینه های زیادی پیش رو شماست، و اتفاقات غیرقابل پیش بینی اتفاق می افتد. اگر در فضای بسته هستید، مبارزات محدود و قابل پیش بینی است. مبارزات ترکیبی از هر دو خواهد بود. اما می توانم بگویم، که بخش بزرگی از بازی در خیایان جریان دارد، اما بله مبارزات در فضای بسته نیز وجود دارد. گیمپلی پشت بام ترکیبی از تمامی موارد است، و ما نمی خواستیم که بازی روند خطی داشته باشد. ما می خواستیم از ابتدا تمام نقشه باز باشد، و به تمامی مکان ها دسترسی داشته باشید. The Division، از گشت و گذار، بررسی، و انجام کارهای دلخواه، تشکیل شده است. پس اگر بخواهید بر روی پشت بام بروید، ما جلوی شما را نمی گیریم.
ما هنوز اطلاعات زیادی از PvP نداریم. چه حالت هایی در بازی وجود دارد؟ ممکن تعدادی از آن ها به مکان خاصی محدود شده باشند؟ Massive Entertainment اعلام کرده، که امکان خاموش کردن PvP نیست. اگر نمی خواهید در PvP شرکت کنید، می توانید از مناطق تاریک دوری کنید.
واکنش مردم، در هنگام بست در توسط بازیکن در E3 2013 را به یاد آورید. در The Division به جزئیات کوچک توجه خواهد شد. Massive Entertainment، مدیری برای اطمینان از واقعی بودن واکنش های بازی، در اختیار دارد.
ما مدیری برای توجه به جزدیات کوچک، که بازیکنان عادی به آن توجه نمی کنند، در اختیار داریم. این موضوع به بازی رنگ و بوی واقعی بودن، می دهد. در دمو امسال، می توانید سطل رنگی را ببینید، که با شلیک به آن، رنگ به همه جا پخش می شود. این عکس العمل سیستماتیک است. اگر به بازی نگاه کنید، متوجه خواهید شد، که پخش شدن رنگ هربار متفاوت خواهد بود. این ویژگی جزئی از فیزیک بازی است. مطمئن نیستم این امکان در بازی وجود دارد یا خیر، اما می خواهم وقتی وارد فروشگاه می شوم، و به همه جا تیراندازی می کنم، پخش شدن رنگ را ببینم.
در زمان معرفی Watch Dogs، برای توصیف دنیای بازی، اغلب کلمه “تراکم” شنیده می شد. Massive Entertainment قصد دارد از چنین کلمه ای برای توصیف نیویورک، بهره ببرد.
در مورد اندازه بازی، منصفانه است، اگر در مورد تراکم محتوا، تمام جزئیات و تمامی واقع گرایی ها توضیح بدهم. یکی از دلایل نبود وسیله نقلیه در بازی همین مورد است.
سیستم RPG عمیقی در بازی وجود دارد، و بازیکنان شیفته آن خواهند شد. Massive در مورد چگونگی آن سکوت کرده است، اما قابلیت غارت کردن در بازی وجود دارد.
در E3 2014، نگاهی اجمالی به گیمپلی زیر زمین بازی داشته ایم. Massive Entertainment، قصد دارد، زیر زمین نیویورک، نقش مهمی در بازی داشته باشد.
زمانی که در مورد New York City تحقیق می کردیم، گشت و گذار در زیر زمین بنظرمان جالب آمد. شکل آن مثل پنیر سوییسی است، تونل های فراوان، پناهگاه های قدیمی جنگ جهانی دوم، ریل ها، سیستم مترو، دیده می شود. اینطور بنظر می رسد، که یک شهر دیگر در پایین قرار دارد.
Massive Entertainment می خواهد که بازیکنان در هر دو بخش گیمپلی به نقشه درون بازی دسترسی داشته باشند. Rundqvist تایید کرده، که برای دسترسی به ماموریت های جدید، استفاده از نقشه بسیار مهم است.
همانطوری که در هر دو دمو مشاهده کردید، نقشه یکی از ابزارهای ضروری بازی است. این روزها، زندگی بدون گوشی هوشمند سخت است، اما من فکر می کنم نداشتن نقشه در بازی سخت تر است. می توانید به نقاط مختلف دسترسی داشته باشید، برای خود و دیگران بر روی نقشه علامت بگذارید. دیدن کارهای قابل انجام، ابزار کارآمدی است.
اولین گیمپلی زنده بازی بر روی Xbox One، در Gamescom نمایش داده خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
این بازی تبدیل می شه به بزرگ ترین بازی برای جاسوسی ازمردم.
خیلی بازیش قشنگه :inlove: 😀 :yes:
خیلی عالی بود
ممنانیم :yes:
واقعا بازیه توپیه :inlove:
انتظار نداریم رو نوشتید انتشار نداریم
ایول گیمفا باید اینجوری خبر بذاره :yes:
مررسی بابت ترجمه
خیلی بازی خوبیه اما جدن تاسف داره ما نمی تونیم بازی کنیم
کی به محدوده ی مگ واقعی توی نت می رسیم نق…؟ 😀
ایشالا تا اون موقع اینترنت کشور ما بهتر میشه
در ضمن من فکر میکنم که چنین بازی بزرگی حداقل یه سرور تو کشور ترکیه داشته باشه , کشور ترکیه به ما نزدیک تره و بینگ ما کمتر بالا میره
اقا این انلاینه؟
فقط یه سال طول میکشه تا کل نقشه بازیو یاد بگیریم
من فکر کنم سیستمم ذوب بشه با این بازی 😀
امیدوارم این بازیو بدن به استیم تا مردم جهان از استیم به هم متصل بشن آخه استیم دردسرش کمتره
حداقل بیش خرید بازیو میذاشتن تا ما بیش خرید کنیم, مردیم از انتظار
یعنی اگه من مجبور بشم که کلیه هام رو بفروشم این بازی رو بازی می کنم می گی نه ببین… :mean: :mean: :mean: :mean: :mean: :mean:
ممنون . خسته نباشید
دیوانه کننده ترین بازی میشه این..
مطمئن باشین…
اصن انگار این بازی ۱ جهش خیلی بزرگ در مورد همه چیز هست! :snicker: :snicker:
این بازی به یه world of warcraft جدید تبدیل می شه داستان و ماموریتاش پایان نداره :yes:
آقای mohammadjaleh این بازی بخش سینگل هم داره اما اون هم آنلاین هست و ماموریت هاش توی بخش سینگل تموم میشه فقط بخش سینگل هم آنلاین هست مثل بازی اندرویدی MODERN COMBAT5 که هم مولتی داره هم سینگل اما بخش سینگل هم آنلاین هست این بازی هم بخش داستانی داره هم مولتی توی بخش داستانی هم باید آنلاین باشی 😉
ممنون ولی دو بازی world of warcraft و the division بیشتر از اینکه تفاوت داشته باشن به هم شباهت دارند دربازی هیچ دیواری بین سینگل پلیر و مولتی پلیر نیست و هرلحظه می تونید به این بخش ها وارد بشید از طرفی داستان بازی فقط برای ساخت یک محیط برای توجیهات مبارزات بازیه و قطعا یک داستان جامع نداره از طرفی هردوی این بازی ها آنلاین و RPG هستند البته به صورت ژانری کاملا با هم تفاوت دارند ولی اهدافشون یکیه
عالی هست حرف نداره :inlove: :inlove:
گرافیک که نیس لامصب :reallypissed: یه کم پیچیده نبود توضیحات؟ ?:-)