Bandai Namco از Project CARS می گوید - گیمفا
Bandai Namco از Project CARS می گوید - گیمفا
Bandai Namco از Project CARS می گوید - گیمفا
Bandai Namco از Project CARS می گوید - گیمفا

Bandai Namco از Project CARS می گوید

محمد صادق شجاعی
۲۱:۲۸ ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
Bandai Namco از Project CARS می گوید - گیمفا

مدیر بازاریابی Bandai Namco Games America، آقای Brian Hong، در مورد عنوان شبیه سازی رانندگی جدید این ناشر، یعنی Project CARS صحبت کرده است. این عنوان اولین بازی رانندگی جمع سپاری است، و برای پلتفرم های نسل بعد و PC منتشر خواهد شد.

از Project CARS بگویید

Brian Hong: این بازی شبیه ساز مسابقه واقعی است. این بازی همتراز Forza و Gran Turismo است. اصیل و واقعی خواهد بود. این عنوان توسط استودیویی به نام Slightly Mad Studios، در انگلستان ساخته شده است. این استودیو Need for Speed Shift را در کارنامه خود دارد. این بازی دارای ۷۰ ماشین، ۸۰ جاده، در ۳۰ لوکیشن خواهد بود. این عنوان بسیار قوی و قطعا همتراز بازیهای مسابقه ای AAA خواهد بود.

می توانید از Oculus برای رانندگی استفاده کنید؟

کاملا.

آنها همچنین توجه زیادی به طراحی صوتی کرده اند. اگر در مورد صدای موتور می خواهید بدانید، باید بگویم که از صداهای واقعی موتور مختلف استفاده شده است. تمام دنده ها متغیر، و شدیدا واقعی هستند.

می توانید بازخوردهای زیادی که در ساخت بازی استفاده شده است، را ببینید.حتی بسیاری از ماشین ها، براساس عکسهای گرفته شده توسط افراد واقعی در این جامعه ، مدل سازی شده اند. بهمین دلیل این موضوع فقط در حد حرف نیست. این سطح از مشارکت مردم در ساخت بازی قابل توجه است.

علاوه بر این، تمامی موارد عادی در این بازی را می دانید. Career Mode، امکان ورود به تالار مشاهیر. چندین سال است که، در تمامی بازیهای رانندگی این موارد استاندارد هستند، و بازی ما نیز از این قاعده مستثنا نیست. اما یکی از نواقص این سبک، این است که اکثر بازیها برای باز کردن ماشین های جدید، شما را مجبور به مسابقه می کنند. تمامی ماشین ها از همان لحظه اول قابل دسترسی هستند، که این موضوع برای بازیکنان تازه کار مناسب است.

یکی از اهداف بازی، قابل دسترسی بودن برای بازیکنان غیر حرفه ای است. بله، اگر حرفه ای هستید، می توانید خودرو خود را تنظیم و به بازی چند نفره بپردازید، اما اگر می خواهید وارد بازی شده، و با فردی که تنها ۴ ساعت بازی کرده، به مسابقه بپردازید، بازی این امکان را به شما خواهد داد، آن ها با شما مسابقه می دهند. و این روند بسیاری عالی است، زیرا که باعث می شود از بازی با دیگران لذت ببرید. البته این شیوه بازی کردن بسیار محبوب است.

نحوه بازی آنلاین چگونه است؟ انتظار چه ویژگیهایی را باید داشته باشیم؟

سازندگان تلاش زیادی برای این بخش کرده اند، آنها ۳۰ بازیکنان همزمان را تست کرده اند، اما ما ۱۶ تا ۲۰ نفر را پشتیبانی می کنیم. می توانید گروه خود را بسازید. اگر گروهی از دوستان دارید، و می خواهید با یکدیگر مسابقه بدهید، می توانید گروه شخصی خود را بسازید. و اگر می خواهید با هر کس دیگری مسابقه دهید، همانطوری که گفتم، برای انجام اینکار آزاد هستید. قابلیت شخصی سازی نیز وجود دارد، و می توانید هرطور که خواستید رانندگی کنید. و این موضوع ناشی از بازخوردهای دریافت شده از مردم است. و واقعا، اگر به فکر بازی برای تمام طبقه ها هستید، باید مناسب برای تمامی افراد، از بازیکن تازه کار گرفته تا بازیکن حرفه ای ساخته شود. رویکرد بازی این گونه است. این مورد تا کنون سابقه نداشته است.

این بازی تبدیل به سری خواهد شد؟ Project CARS 2 را خواهیم دید؟

در حال حاضر، استودیو و ما به این چیزها فکر نکرده ایم. هدف ما ساخت این بازی به بهترین نحو است. ما می خواهیم تجربه ای فوق العاده به ارمغان بیاوریم. بله، حتما، اگر همه چیز خوب پیش رود، نسخه های بعدی دور از انتظار نخواهد بود. بله باید ببینیم می توانیم این عنوان را بهتر بسازیم؟ اما تمرکز اصلی ما بر روی ساخت Project CARS به بهترین نحو ممکن است.

اما بعنوان هدف بلند مدت. می خواهید که بازی تبدیل به سری شود، یا علاقه دارید وقت بیشتری بر روی ساخت بگذارید؟

می دانید، من از نظر اقتصادی فشار نمی آورم و بگویم “هی، ما باید هر سال بازی عرضه کنیم”. ما نمی خواهیم که طرفداران را فریب بدهیم، زمانی که بازی می سازید، قلب و روح حود را در آن نهادینه می کنید، و باید به آن افتخار کنید. هر کار که بتوانید برای ساختش انجام می دهید، و به محصول عرضه شده به بازار افتخار خواهید کرد. بنابراین باید این شرایط را در نظر بگیرید، اگر می توانید این اهداف را به انجام برسانید، و هر سال بازی عرضه کنید، نتیجه اش بازی با ارزشی می شود، و بازار از آن استقبال می کند، اما اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، لازم نیست که برای عرضه سالانه به خودتان فشار بیاورید.

توضیحات بیشتری در مورد ماشین ها می دهید؟

نمی توانم لیست کل ماشین ها را اعلام کنم، اما طبق مشاهدات ما، طیف وسیعی از ماشین در بازی وجود دارد. کلاس های GT، جاده ای، مسابقات خیابانی، مسابقات استقامت، در بازی وجود دارند. طیف وسیعی از ماشین های کلاسیک، مانند Ford Mustangs، تا ماشین های نمونه اولیه در بازی وجود دارند.

این عنوان تنها برای نسل آینده و PC عرضه می شود؟

Project CARS در ۱۴ نوامبر برای PlayStation 4, Xbox One و Steam منتشر می شود. نسخه Wii U سال ۲۰۱۵ عرضه می شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Bandai Namco از Project CARS می گوید - گیمفا
Bandai Namco از Project CARS می گوید - گیمفا
Bandai Namco از Project CARS می گوید - گیمفا
Bandai Namco از Project CARS می گوید - گیمفا
Bandai Namco از Project CARS می گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Bandai Namco از Project CARS می گوید - گیمفا
Bandai Namco از Project CARS می گوید - گیمفا