تصاویر و اطلاعات جدید از مراحل ساخت Without Memory منتشر شد
استدیو Dinosaurum Games که در شهر مسکو واقع شده است به تازگی تصاویر و اطلاعات جدیدی را از مراحل ساخت عنوان انحصاری کنسول Playstation 4 یعنی Without Memory منتشر کرده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا ببینیم کار آنها چطور پیش می رود.
در تصاویر زیر شما شاهد مدل شخصیت اصلی به همراه تصویری از محیط بازی هستید که همگی دستخوش تغییراتی شده اند و پیشرفت را به خوبی نشان می دهند البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که این عکس ها به نسخه نهایی بازی تعلق ندارند.
تیم سازنده همچنین در حال حاضر مشغول بررسی داستان و باگ های موجود در شاخه های مختلف آن می باشند. با چنین سرعتی تا آخر این ماه، بازی Without Memory حدود ۵۰% مراحل ساخت را طی کرده است. استدیو Dinosaurum Games یک سازنده مدل جدید را استخدام کرده است تا اینکه بر روی طراحی قهرمان بازی یعنی Anna کار کند. تصویر منتشر شده فقط ۱۰ درصد از کار را به نمایش می گذارد و سازندگان حتی مجبور بودند که یک بار دیگر به کلی مراحل تولید را از اول طی کنند!
در جدیدترین اطلاعات مشخص شده است که داستان بازی Without Memory از دیدگاه سه شخصیت تعریف می شود که هر یک دیدگاه، اعتقادات و وِیژگی های مخصوص به خود را دارند. این مهم باعث خواهد شد که جلوه های متفاوتی از داستان را شاهد باشیم.
پروژه Without Memory به عنوان یک بازی “سوم شخص هیجان انگیز” توصیف شده که با موتور Unreal Engine 4 ساخته شده و بیشترین الهام خود را از عناوین استدیو Quantic Dream گرفته است. طبق بیانیه Dinosaurum Games، بازی آنها از مرحله طراحی های ابتدایی بیرون آمده است و حدود یک هفته می باشد که مراحل ساخت را رسما آغاز کرده است. Without Memory از بخش چند نفره محروم می باشد. استدیو Dinosaurum Games همچنین توسط افرادی به نام های Arkadiy Kulikov, Anton Slashchov, Dmitriy Tsyplakov, Denis Fomenko و Dmitriy Tkachuk تاسیس شده است و هم اکنون از ۵۰ نفر بهره می برد که اکثر آنها سابقه زیادی را بر روی بازی های مخصوص PC داشته اند. برای انیمیشن های این عنوان و ضبط آنها به صورت موشن کپچر، استدیو سازنده قصد دارد از ۵۰ دوربین Vicon استفاده کند (Quantic Dream از ۶۴ عدد بهره می برده است).
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
نظرات
:yes:
ممنون بابت خبر
بازیه باحالی به نظر می اد :inlove:
ممنون بابت خبر
به نظر قشنگ میاد :yes: :yes:
ممنون بابت خبر 😉
😀
انحصاری سونی مگه میشه بد باشه ؟ :yes:
وای خدا توی گیمزکام نمایش ازش نشون بدن چه شووود 😀